699 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ} some things... wo 16 okt 2013 - 21:08 | |
| hallo en bedankt dat je dit topic hebt aangeklikt^^
wel, ik zal direct to the point komen, ik zoek wat katten en topics voor m'n acc's.
Acc's:
GLEAMPOOL Tunderclan || Kater || Warrior
wat ik zoek: topics en vrienden en vijanden voor hem. persoonlijkheid: Gleampool is een rustige, bijna altijd vriendelijke kater die bezit heefd over een droog gevoel voor humor. Hij word niet snel boos en haat het als anderen oneerlijk worden behandeld of worden misbruikt. Verder laat hij zijn vrienden nooit in de steek en probeerd de dingen eerder met woorden dan met geweld op te lossen.
Autumnnight Riverclan || Poes || Warrior
wat ik zoek: topics persoonlijkheid: Ze is een over het algemeen wel vriendelijke poes die uit angst om zichzelf te uiten, al haar woede vanbinnen opkropt.
Nightwhisper Shadowclan || Kater || Warrior
wat ik zoek: topics persoonlijkheid: Hij is een vriendelijke, behulpzaame kater die het moeilijk vind om zijn gevoelens te uiten, daardoor komt hij vaak emotieloos over.
Brindlespots Riverclan || Poes || Warrior
wat ik zoek: topics persoonlijkheid: dat zie ik wel zodra ik met d'r ga posten :3
Owlkit Windclan || Poes || kitten
wat ik zoek: topics, beste vriendin en wat andere vrienden en vijanden. persoonlijkheid: Owlkit is een vrolijke en actieve kitten. ze word altijd boos als ze niet krijgd wat ze wil hebben. ze is ook soms een beetje té nieuwsgierig. En als ze in een slechte bui is, kan ze zich als een zelfingenomen kwal gedragen.
zo, dat was het :3 |
|
119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} some things... wo 16 okt 2013 - 21:26 | |
| Misschien Nightwhisper x Wolfeye (van RC) op Fourtrees? =3 |
|
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} some things... wo 16 okt 2013 - 21:27 | |
| oké^^ kan jij maken? ik moet zometeen gaan douchen |
|