Stijn. 22 Actief
| |
| Onderwerp: Severus Snape [Search.] di 15 okt 2013 - 18:14 | |
|
Ik heb een klein iets voor Snape bedacht, hierbij heb ik drie rollen nodig. Ik ben niet zo goed in intro's dus ik zal wel gewoon beginnen met het verhaal.
Snape is een jonge kittypet van vijf maanden. Vroeger woonde hij in een grote villa samen met een rijke man. Deze man was helaas ernstig ziek elke keer dat de dokters dachten dat de ziekte compleet weg was kwam hij weer terug. Na enkele maanden sterft de man aan zijn ziekte hierdoor moet Snape een nieuw gezin zoeken, de mensen die daarvoor zouden zorgen hebben het nooit geregeld. Snape word voor maar drie daagjes een zwerfkat hij word namelijk na een tijdje mee genomen door volwassen twoleg. Deze man had bijna geen geld, hij woonde in een vervallen houten dorpje waar overal afval lag en de mensen er niet de vrolijkste worden genoemd. Hij kan net voor zich zelf en Snape zorgen. Snape is blij dat hij geen zwerfkat hoefde te worden maar omdat hij nu niet meer alles kan krijgen wanneer hij het wil of in enorme villa woont moet hij wel wennen. In en rond het dorpje zitten zwerfkatten zij vechten met elkaar in de hoop dat ze worden gezien als de machtigste en de grootste. Snape moet dus ook snel hard worden en wat vecht technieken leren in de hoop dat hij het kan overleven.
Ik zoek dus een paar dingen, namelijk: Een kater/poes die hem kan trainen, dit kan een zwerfkat een kittypet die in hert dorp woont of zelfs een Bloodclan kat zijn. En gewoon een paar topicjes.
M.V.G Stijn.
|
|