|
| |
Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] ma 14 okt 2013 - 18:14 | |
| Bluestream keek naar Maybelline met grote ogen. Ze mócht niet naar binnen? Dat was wat nieuws. Zijzelf mocht altijd naar binnen. Maar... waarom zou zo'n rijke kittypet die alles had wat ze wou, niet naar binnen mogen? Ze keek naar Maybelline. Met die modder zag de rijke Kitty er niet eens zoveel anders uit van Bluestream. Bluestream wist niet wat ze moest doen. Ze vond Maybelline echt niet aardig, maar ze vond het ook weer zo wat om haar koud buiten te laten zitten. Ze haalde diep adem, en zei; 'Ik weet wel een plek waar het beschut is' ze glimlachte om te laten zien dat ze het meende. Ze was nog niet vaak hier geweest, maar ze wist wel dat een twoleg naast een tuintje een soort hokje had. Het was van hout, en er zaten allerlei rare spullen in, zoals onderdelen van monsters. 'Ik zou je daar kunne-' Ze wou zeggen; Ik zou je daar kunnen brengen, maar ze werd achterovergeslagen door de grootste bulldog die ze ooit in haar leven had gezien. Ze wist niet waar het beest vandaan kwam, maar het was groot, bruin, en kwaadaardig. 'Waaaah!' gilde ze van schrik. Ze worstelde zich los, en schraapte haar beide klauwen over de snuit van de bulldog, die jankend achteruitsprong. Het beest wierp een kwade blik op haar, en stapte op Maybelline, Chanel en Loci af. Bluestream sprong overeind. 'Kijk uit!' Ze nam een aanloop, en beet zich vast in de nek van de blaffende hond. Starclan! Waarom moeten dit soort dingen altijd gebeuren! |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] ma 14 okt 2013 - 18:36 | |
| Bluestream keek met grote ogen naar Maybelline. Ze haalde diep adem, en zei; 'Ik weet wel een plek waar het beschut is' ze glimlachte om te laten zien dat ze het meende. De poes was hier volgens Loci nog niet vaak geweest. 'Ik zou je daar kunne-' De poes stopte midden in haar zin en keek angstig. Wa-' zei Loci toen hij zich omdraaide, hij zag een reusachtige Bulldog. Hij was zo met de andere katten bezig geweest dat hij het niet gemerkt had. 'Waaaah!' gilde Bluestream van schrik. De poes schraapte haar beide klauwen over de snuit van de bulldog, die jankend achteruitsprong. Het beest wierp een kwade blik op haar, en stapte op Maybelline, Chanel en hem af. Bluestream sprong overeind. 'Kijk uit!' Ze nam een aanloop, en beet zich vast in de nek van de blaffende hond. 'Laat ook nog een beetje voor mij over' zei Loci lachend. 'Dan heb ik eindelijk nog iets te doen.' Kwaad op zichzelf omdat hij het beest niet had opgemerkt sprong hij op de Bulldog af. Het was de lelijkste hond die hij ooit gezien had. Hij beet de hond in zijn staart en sprong daarna op zijn rug. Het beest probeerde hem eraf te gooien. 'HA-Ha zo leuk heb ik nog nooit op een beest gereden.' zei hij opgewekt, eigenlijk was hij nog steeds boos, maar er was nog niemand geweest die zijn gevoelens kon peilen. |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] ma 14 okt 2013 - 19:36 | |
|
Bluestream zag dat Loci ook op de bulldog afsprong. 'Laat ook nog een beetje voor mij over' zei Loci lachend. 'Dan heb ik eindelijk nog iets te doen.' Hij lachte, maar voor een kort moment zag Bluestream iets van frustratie in zijn ogen. Zou hij kwaad zijn? Ze hoopte niet dat hij op haar kwaad was. Ze wist niet waarom, normaal boeide haar dat niet veel, maar nu wel. Ze beet haar tanden dieper in de huid van de hond, die grommend reageerde toen Loci op zijn rug sprong. 'HA-Ha zo leuk heb ik nog nooit op een beest gereden.' Mauwde hij blij. Bluestream lachte, alhoewel dat meer op een hoest leek doordat ze de hond nogsteeds vast had, terug naar hem. Ze boorde haar nagels diep in de rug van de bulldog, en beet nu in zijn oor. 'Heh, inderdaad!' riep ze naar hem terwijl ze ook op de bulldog probeerde te klimmen. De hond werd nu echt razend, en schopte rond en blafte alsof hij verbrand werd. Bluestream gleed naar beneden, maar sprong vastberaden opnieuw op de hond af. Ze beet hem in zijn poot. 'Mraauw!' De hond kermde van de pijn, en het lelijke schepsel pakte Bluestream op en gooide haar de lucht in. 'Auw!' riep Blue toen ze tegen Loci aanknalde. 'Sorry dude! Was niet mijn bedoeling...' excuseerde ze zich vlug, en checkte of Loci niet gewond was geraakt. Een oog hield ze op de hond gefocust, misschien zou deze wel weer aanvallen terwijl zij niet oplette.
div>
|
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] ma 14 okt 2013 - 19:38 | |
| 'Niets, maar waarom zou je zo niet binnen mogen zo erg is dat toch niet.' Maybelline haalde zuchten haar schouders op. Wat ging die kater dat nou weer aan? 'Ik weet wel een plek waar het beschut is' Verrast door de opmerking van Bluestream keek Maybel op. Aardig van haar! 'Ik zou je daar kunne-' Verder kwam Bluestream niet. Met vragende ogen keek Maybel naar haar. Waarom ging ze niet verder? Opeens schreeuwde Bluestream van schrik. Maybelline draaide zich geschrokken om en keek bijna recht in het gezicht van Chester, de buldog van de overburen. Het was echt de domste hond ooit, en zuchten draaide ze zich weg van hem. Maar Bluestream viel het beest meteen aan, wat ook niet heel slim was. Nu werd Chester namelijk boos, en dan kon je wat beleven. 'Kijk uit!' Chester kwam op hun afgelopen. Bluestream beet Chester hard in zijn nek, onder luit protesterenden geblaf. 'Laat ook nog iets voor mij over, dan heb ik eindelijk nog iets te doen.' grapte Loci. Hij sprong op de hond en hij zei wat over beestenrijden. "Jongens! Zo moeten jullie Chester helemaal niet aanpakken. Laat mij maar." Maybel keek met haar ijsblauwe ogen in de bruine ogen van de hond. "AF!" miauwde ze en de hond liet zich vallen. "Vrij." zei ze nog voordat ze zichzelf weer omdraaide |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] ma 14 okt 2013 - 19:43 | |
| Loci werd van de hond gegooid 'Sorry dude! Was niet mijn bedoeling...' excuseerde Bluestream zich vlug. Want zij was het die tegen Loci gebotst was. "Jongens! Zo moeten jullie Chester helemaal niet aanpakken. Laat mij maar." Maybel keek met haar ijsblauwe ogen in de bruine ogen van de hond. "AF!" miauwde ze en de hond liet zich vallen. "Vrij." zei ze nog voordat ze zichzelf weer omdraaide. 'Jammer het was net leuk geworden.
Laatst aangepast door Loci op di 15 okt 2013 - 17:30; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] ma 14 okt 2013 - 19:49 | |
| Bluestream stond grijnzend, maar toch ook verbaasd op. Een kat die een hond gewoon tegenhield door te praten? 'Uh... Wauw! Kan je met honden praten?' vroeg ze verbaasd. Misschien was Maybelline wat aardiger dan ze zich eerst had voorgesteld. Ze keek weer naar Loci, die mompelde; 'Jammer het was net leuk geworden.' Bluestream grijnsde en knikte naar hem. 'Nyea, best jammer inderdaad... Maarja. We vinden wel een nieuwe tegenstander.' Ze duwde soort van speels tegen hem aan met haar poot. Niet om hem te laten omvallen, maar gewoon. Eigenlijk wist ze niet waarom ze het deed. Gewoon, ze deed het. Punt uit. Ze grinnikte plotseling kort. Het was ook allemaal zo komisch!
-Het is Bluestream hoor, niet blueleaf xDD -No problemo, ik haal zovaak mijn chars door elkaar :3 div>
|
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] di 15 okt 2013 - 16:48 | |
| 'Uh... Wauw! Kan je met honden praten?' Maybelline werd bijna verlegen van het lof van de poes, die haar duidelijk niet aardig vond. "Ach ja.. ik heb het mijn baasjes al vaak genoeg zien doen bij Chester, en hij is best aardig..." Ja, ze vond Chester een leuke hond. Hij was druk en lelijk, maar je kon goed met hem spelen en hij was hartstikke aardig. Waarschijnlijk was hij gewoon nieuwsgierig geweest door deze vreemde katten; dat was zij toch ook? Maybel keek naar Bluestream. 'Nyea, best jammer inderdaad... Maarja. We vinden wel een nieuwe tegenstander.' Maybelline had nu op haar beurt ontzag voor de poes. Ze was zo dapper en anders dan alle rijke katten die ze kende! Dat waren allemaal raskatten, terwijl je bij deze poes duidelijk kon zien dat het een vuilnisbakkenras was. Opeens grinnikte Blue, ja ze had de poes voor haar gedachten even een bijnaam gegeven, eventjes en Maybel vroeg zich af wat er zo grappig was. Zonder het door te hebben, had ze de vraag gesteld. |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] di 15 okt 2013 - 17:37 | |
| 'Uh... Wauw! Kan je met honden praten?' vroeg Bluestream aan Maybelline. "Ach ja.. ik heb het mijn baasjes al vaak genoeg zien doen bij Chester, en hij is best aardig..." Zij maybelline bijna verlegen geworden. Loci vond het eigenlijk wel jammer dat hij had moeten vechten. De hond was waarschijnlijk gewoon nieuwschierig geweest, maar net als alle honden was ook deze overenthousiast naar hen toe gekomen. De andere poes keek weer naar Loci. Bluestream grijnsde en knikte naar hem. 'Nyea, best jammer inderdaad... Maarja. We vinden wel een nieuwe tegenstander.' De mooie poes duwde soort van speels tegen hem aan met haar poot. Niet om hem te bezeren maar om haar vriendschap te uiten, dat had nog nooit iemand bij hem gedaan. Maybelline haalde Loci uit zijn gedachten. De poes vroeg aan Bluestream wat er zo grappig geweest was.
- Ik heb Blueleaf uit mijn vorige post verandert in Bluestream. Ik had al heel de tijd de nijging om Blueleaf te schrijven, Dat was mijn eerste account |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] di 15 okt 2013 - 20:24 | |
| "Ach ja.. ik heb het mijn baasjes al vaak genoeg zien doen bij Chester, en hij is best aardig..." mauwde Maybelline terug. Bluestream knikte. Vandaar. Nouja, toch was het bijzonder. Opeens vroeg de poes aan haar waarom ze moest grinniken. Bluestream keek verschrikt op, en grijnsde toen. Ze keek wat om zich heen, nadenkend, en kort bleef haar blik hangen bij Loci. 'Uhm... Nou, ik vond het wel grappig, Loci en ik direct op die hond afspringen en jij krijgt hem met een paar woorden rustig!' grijnsde ze. Ze wist het niet precies, er waren wat andere redenen waardoor ze moest grinniken, maar ze kon ze niet goed onder woorden brengen. Ze wist eigenlijk zelf niet eens waarom. Maargoed. Ze voelde zich plots veel beter tegenover deze twee katten. Nogsteeds vond ze Chanel irritant, ze had trouwens ook bar weinig gezegd. Maar Maybelline was minder erg dan ze eerst dacht. Misschien wel vriendelijk. En Loci? Tja, hij was gewoon aardig, en best wel cool. Maar dat had ze al lang door. Ze begon bijna opnieuw te grinniken, maar hield het nog net in. Anders zouden er weer vragen komen...! Ze keek rond. 'Wauw, de mist begint dikker te worden!' vreemd... Als het middag werd, ging de mist meestal weg. Ze dacht terug aan toen ze bij de clans was, ze was populair in haar kleine vriendengroep in de Skyclan doordat ze een nieuwe aanvalstechniek had gevonden voor in de mist. Maar, dat 'vriendengroepje" liet haar vallen zodra ze een partner kreeg. Eigenlijk waren het gewoon irritante katten geweest. Nee, hén miste ze niet aan Skyclan! De katten hier waren veel beter. Maar... deze katten hadden iets bij haar achtergelaten. Ze wou zich... Tja, ze wou niet aan zichzelf toegeven dat ze iemand aardig vond, omdat hij misschien toch weer verdween. Zoals nu... Ze begon deze twee katten wel te mogen. Misschien... Heel misschien... Kon ze bevriend met hen raken? Ze dacht aan Loci. Maar wat zou een Bloodclanner ervan vinden? De meeste Bloodclan-warriors maakten -tenminste, dat had ze gehoord- niet snel vrienden. Tja... Opeens kwam er een rare gedachte op in haar kop die ze sinds haar apprenticestijd niet meer gedacht had. En na de val van de Skyclan was ze veel te druk met andere dingen geweest om erover na te denke- Stomme Bluestream, denk eens serieus! Die gast is nog maar twee manen dood, oké? sprak een stem in haar hoofd haar bestraffend toe. Ze voelde dat haar kop een klein beetje begon te gloeien. Gosh... div>
OOC: Als iemand Blue's gedrag niet begrijpt, PM me maar o3o She's an mysterious cat.... ^^" -Hahaa, no problem xD Ik verwar mijn figuren ook nogal vaak :3 |
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] wo 16 okt 2013 - 8:29 | |
| 'Wauw, de mist begint dikker te worden!' Maybelline knikte, dat was raar! Meestal ging de mist weg, en ze trok een raar gezicht. "Je hebt gelijk! Maar in ieder geval is mijn vacht weer droog, dus ik kan weer naar binnen. Niet dat ik weg wil hoor," voegde ze er beschaamd aan toe en haar wangetjes kleurden roder. Wat stom van haar! De eerste keer dat ze eens een gezellig gesprek heeft verknald ze het... Toen kwam er een vraag in haar kop op, waarvan ze eigenlijk nog nieuwsgieriger werd. "Hebben jullie ooit een partner gehad?" flapte ze eruit en haar wangen waren nu zo rood als de aardbijen die haar baasjes planten in de tuin. |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] wo 16 okt 2013 - 13:16 | |
| Bluestream knikte op de woorden van Maybelline. "Hebben jullie ooit een partner gehad?" vroeg de poes plotseling. Bluestream verstarde, maar glimlachte toen. 'Vroeger... Ja. Ik had een partner. Maar hij is...' ze stokte even, en haalde diep adem. '... Hij is gestorven. Er brak brand uit bij het territorium van de Skyclan, en er waren aardbevingen. Hij is levend verbrand..' Ze keek naar haar poten. Ze probeerde er zo min mogelijk aan te denken, maar dat lukte niet altijd. Maar... 'Dont worry, het was trouwens geen rare vraag als je dat dacht' stelde ze Maybelline gerust. 'Het is al manen geleden, en ik begin hem al te vergeten.' mauwde ze resoluut. Het was niet helemaal waar... Ze vond het nog steeds vreselijk, en ze miste hem heel erg. Ze wilde soms zelf wel dood, dan kon ze tenminste samen met hem in Starclan zijn... Maar toch, de laatste tijd kwam haar levenslust al wat terug. En vandaag waren opeens veel dingen veranderd. Ze kon gewoon over hem nadenken zonder verdrietig te worden. Ze moest doorleven, er waren tenslotte nog zoveel andere katers...? ...toch? Ze keek naar Maybelline en Loci met een glimlach. 'Maargoed. Vergeet mij. What about you two?' mauwde ze naar hen. div>
|
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] wo 16 okt 2013 - 15:04 | |
| Bluestream keek verschrikt op toen ze de vraag van Maybelline hoorde, en grijnsde toen. Ze keek wat om zich heen, nadenkend, en kort bleef haar blik hangen bij Loci. 'Uhm... Nou, ik vond het wel grappig, Loci en ik direct op die hond afspringen en jij krijgt hem met een paar woorden rustig!' grijnsde ze. 'Wauw, de mist begint dikker te worden!' Maybelline knikte, dat was raar! Meestal ging de mist juist weg. "Je hebt gelijk! Maar in ieder geval is mijn vacht weer droog, dus ik kan weer naar binnen. Niet dat ik weg wil hoor," voegde de poes er beschaamd aan toe en haar wangetjes kleurden rood. Opeens keek de poes weer met die nieuwsgierige blik van haar naar hem en de anderen "Hebben jullie ooit een partner gehad?" flapte ze eruit. Bluestream verstarde, maar glimlachte toen. 'Vroeger... Ja. Ik had een partner. Maar hij is...' ze stokte even, en haalde diep adem. '... Hij is gestorven. Er brak brand uit bij het territorium van de Skyclan, en er waren aardbevingen. Hij is levend verbrand..' de poes keek naar haar poten. Weer zo één met het poten sindroma dacht Loci. 'Dont worry, het was trouwens geen rare vraag als je dat dacht' stelde ze de anderen gerust. 'Het is al manen geleden, en ik begin hem al te vergeten.' mauwde ze resoluut. Loci zag dat dat niet waar was. Dat was het dus geweest waar de poes steeds aan had moeten denken. Bluestream keek naar Maybelline en Loci met een glimlach. 'Maargoed. Vergeet mij. What about you two?' mauwde ze naar hen. 'Ik nog niet eens een warrior. Ik ben nog maar drie maan bij de bloodclan. En van die tijd heb ik alleen de eerste maan een mentor gehad.
- Ik vind dit topic eigenlijk nogal raar. Loci gedraagd zich helemaal anders dan normaal, anders is hij manipulativer. |
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] wo 23 okt 2013 - 10:34 | |
| Het eerste antwoord op haar vraag kwam van Bluestream. 'Vroeger... Ja. Ik had een partner. Maar hij is...' ze stokte even, en haalde diep adem. '... Hij is gestorven. Er brak brand uit bij het territorium van de Skyclan, en er waren aardbevingen. Hij is levend verbrand..' Bluestream keek naar haar poten. 'Dont worry, het was trouwens geen rare vraag als je dat dacht' zei ze, en Maybelline was er wel een beetje opgelucht door. 'Het is al manen geleden, en ik begin hem al te vergeten.' Eigenlijk geloofde Maybel het niet, omdat het nou niet met overtuiging gezegd werd. Bluestream schonk haar en Loci een glimlach. 'Maargoed. Vergeet mij. What about you two?' Loci antwoordde: 'Ik nog niet eens een warrior. Ik ben nog maar drie maan bij de bloodclan. En van die tijd heb ik alleen de eerste maan een mentor gehad.' Maybelline knikte. Loci zag er sterk uit, en dat was best cool, maar ook gevaarlijk. De naam Bloodclan paste bij hem. Ze wist dat het nu haar beurt was. "Nou, ik heb eigenlijk nooit echt een partner gehad. Wel is voor de lol, maar niet een échte." Ze boog haar kop. Niemand wilde haar, ze was te tuttig voor iedereen. Een klein traantje vocht zich naar buiten en druppelde op de grond. Ze hoopte maar dat niemand het gezien had, en ze knipperde de tranen weg. |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] wo 23 okt 2013 - 14:52 | |
| Maybelline knikte bij Loci's woorden. Hij za er misschien klein uit maar sterk was hij wel ook al had hij geen mentor gehad, en gevaarlijk... "Nou, ik heb eigenlijk nooit echt een partner gehad. Wel is voor de lol, maar niet een échte." Maybelline boog haar kop. Een klein traantje vocht zich naar buiten en druppelde op de grond. Loci had het gezien. |
| | | J.O.J.O. 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] wo 23 okt 2013 - 15:42 | |
| Bluestream wist niet meer wat ze moest zeggen. Misschien... wou de poes niet zo'n tuttig figuur zijn, maar was ze gewoon ze geboren? Misschien was het niet eens haar keus geweest... Een golf van zelfweerzin ging door Bluestream heen. Wat nu als Maybelline eigenlijk een best wel eenzame kat was geweest, en dan was zij ook nog zo tegen haar uitgevaren? Ze besloot de poes wat op te beuren. 'Ik weet zeker dat je nog wel eens een keertje een kater tegenkomt die bij je past.' ze glimlachte vriendelijk naar Maybelline. Kort flitsten haar ogen naar Loci. Ze had het vage idee dat de kater de plotse omslag in Maybelline's humeur ook had opgemerkt, maar er niet op reageerde. Een golf van sympathie voor de zwarte kater ging door haar heen. Ze vroeg zich af wat hij dacht. |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] wo 23 okt 2013 - 15:52 | |
| Bluestream wist niet meer wat ze moest zeggen toen ze Maybelline hoorde. Terwijl hij wist dat hij zowiezo niets ging zeggen. 'Ik weet zeker dat je nog wel eens een keertje een kater tegenkomt die bij je past.' Bluestream glimlachte vriendelijk naar Maybelline. Waarom deed die nu opeens zo vriendelijk. Kort flitsten de ogen van de poes naar hem. Loci zag aan de poes dat ze zich afvroeg wat hij dacht. Dat kon ze toch niet raden. |
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] do 24 okt 2013 - 10:26 | |
| 'Ik weet zeker dat je nog wel eens een keertje een kater tegenkomt die bij je past.' Maybelline keek op. Bluestream glimlachte naar haar. Maybel knikte zachtjes. "Dankjewel. En jij komt vast ook wel weer een knappe kater tegen," zei ze en ze knipoogde naar Bluestream, ze doelde op Loci. "En...Loci, van jou weet ik dat je in de Bloodclan zit. Maar Bleustream, ik weet niet precies waar jij woont. Zou je het willen vertellen?" |
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] do 24 okt 2013 - 10:52 | |
| "Dankjewel. En jij komt vast ook wel weer een knappe kater tegen," knipoogde Maybelline. Bluestream voelde dat haar kop begon te gloeien toen ze doorhad dat de poes op Loci doelde. Nee! Wacht! wou ze protesteren, maar ze kon geen geluid maken. Een beetje doelloos, in de trant van; "Nee hoor... er is niks aan de hand..." keek ze wat rond. Een vreemd gevoel wat ze niet goed kende ging doir haar heen, terwijl ze nog roder werd. Ze richtte haar aandacht terug op de katten toen Maybelline vervolgde; "En...Loci, van jou weet ik dat je in de Bloodclan zit. Maar Bleustream, ik weet niet precies waar jij woont. Zou je het willen vertellen?" 'Erm...' begon Bluestream. Zou ze het wel zeggen? Nouja, wat kon het voor kwaad. 'Ken je de vaart die langs het parkje stroomt?' mauwde ze. 'In de straat die daaraan grenst, daar woon ik.
Ooc- Omglol Bluestream is vaaaag xD |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] do 24 okt 2013 - 18:20 | |
| Maybel knikte zachtjes. "Dankjewel. En jij komt vast ook wel weer een knappe kater tegen," zei ze en ze knipoogde naar Bluestream, Loci zag dat de poes op hem doelde, en opeens kwam er een vlammetje in zijn ogen, speels, uitdagend... "En...Loci, van jou weet ik dat je in de Bloodclan zit. Maar Bleustream, ik weet niet precies waar jij woont. Zou je het willen vertellen?" Bluestream dacht na over wat ze ging vertellen. 'Erm...' begon ze. 'Ken je de vaart die langs het parkje stroomt?' mauwde ze. 'In de straat die daaraan grenst, daar woon ik.' 'Wat ben jij lekker duidelijk.' zei Loci zonder haar te willen kwetsen.
|
| | | Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] do 24 okt 2013 - 18:30 | |
| "Wat ben jij lekker duidelijk!" zei Loci met duidelijke ironie in zijn stem. Bluestream grinnikte kort. 'I know, ik ben niet goed in uitleg geven." Ze keek terug naar Maybelline. 'Kortom; ik woon in de buurt van het parkje. Wanneer je deze straat uitloopt kan je het zien liggen.' Een glimlach verscheen op haar gezicht, en kort, niet expres, gingen haar ogen weer naar Loci toe.
-srry kort x"D |
| | | | Onderwerp: Re: Eww Dirty! [Open] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |