[Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Sharing Tongues] Time to fall asleep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Wonderland
Member
[Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 okt 2013 - 17:25

Wonderland || Shadowclan Warrior
Met een nieuwsgierige blik keek ze naar Greyhound, om vervolgens afgeleid te raken door een voorbij dwarrelend blad. Daar was het Wonderland voor, standaard afgeleid. Maar daarna kreeg ze een interessant verzoek. Meteen was haar aandacht er weer bij en glimlachte ze breed. Een dagje jagen met een clangenoot was veel leuker dan alleen immers. "Klinkt prima!" Snorde ze instemmend

TAG: Greyhound

Crimsonpaw || Shadowclan Apprentice
Met een wat behoedzame blik in haar blauwe ogen, stapte ze de apprentice den uit en keek ze wat rond. Daarna trippelde ze naar de prooistapel toe en pakte ze er een muis vanaf.

TAG: Nog niemand.[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 okt 2013 - 18:34

~Violetpaw~
Nightwhisper antwoorde terug met “Hallo, hoe gaat het” Wow deze kater wilde dus wel een gesprek met haar hebben. “Uh, ja gaat wel” antwoorde ze zacht. Ze werd wel een beetje verlegen bij de aanwezigheid van de grootte kater. Ze likte even haar pootje en begon toen aan haar eten. Ze spinde even. Haar maag was net gestopt met borrelen. het vulde altijd wel goed, zo’n lekkere mus. Violetpaw keek weer even om zich heen. Alle katten en poezen waren al bezig met drukke gesprekken over de dag. Violetpaw wist even niks uit haar mond te krijgen. Maar het lukte haar toch om iets te zeggen. “Dus, hoe was jou dag vandaag? Nog iets gedaan of iets gevangen?” Zo dat was er ook weer uit. Ze ontspande weer even. Ach zo erg was deze kater toch niet.

~Zit nog bij Nightwhisper
Neverblind
Member
Anna/Duckface
73
Actief

CAT'S PROFILE
Neverblind
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 19:32

.Neverblind.
Neverblind knikte toen ze hem begroette. Zijn maag rammelde maar hij durfde niet te eten. Nog steeds voelde hij zich er slecht over. Niet jagen maar wel eten... Doordat hij staakte te eten was hij taaier en magerder geworden. Om de honger te vergeten antwoorde hij humorloos op de vraag van Frostlake: "Nee, niets speciaal... Ik kan wel zeggen dat ik het camp beter ken dan dat ik ooit heb gedaan." De jonge kater ging liggen. Hij keek naar Frostlake en volgde zijn blik. "Een boontje voor Wonderland, Frostie?", grinnikte hij kijkend naar de mooie poes.
-Zit bij Ratpaw, Raggedpaw & Frostlake

.Softberry.
Softberry rekte zich uit. Met zachte pootstappen liep ze naar een rustig plekje. Ze had net de hele dag gejaagd. Voorzichzelf had ze een kleine lijster gepakt. Toen ze zich goed had gelegd nam ze een klein hapje van de lijster.
-Zit bij niemand.
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 20:26

"Nee, niets speciaal... Ik kan wel zeggen dat ik het camp beter ken dan dat ik ooit heb gedaan." Miauwde Neverblind en ging liggen. "Een boontje voor Wonderland, Frostie?" Klonk de stem van de jonge elder zijn oren binnen. Hij schrok op en schudde zijn hoofd. "Nee hoor," miauwde hij vluchtig, al bleef Wonderland wel in zijn kop hangen. Iets maakte hem jaloers, haar zo bij een andere kater te zien. Hij schudde deze gedachten af, ze waren vrienden, en Wonderland had ook haar eigen vrienden. Hij keek naar zijn gezelschap. "En jullie?" Miauwde hij naar de twee Apprentices.

TAG: Neverblind, Ratpaw & Raggedpaw
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 20:39

"En jullie?" Zei de donkere kater. "Nope" antwoorde Raggedpaw. Hij grinnikte even bij de opmerking van Neverblind. Hij zag ook Frostlake steeds naar achteren kijken. "Wat is er, Frostlake?" Vroeg hij.
Het enige wat Raggedpaw wist was dat hi steeds in de richting van Wonderland keek. Maar waarom?
Hij begon weer verder aan zijn voedsel. En keek even naar Frostlake.

~TAG: Ratpaw,Frostlake&Neverblind
Darkfire
Member
[Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 20:57

Op een drafje liep hij tussen de bomen door. Zijn vurige ogen tot spleetjes geknepen. In zijn bek had hij een muis vast, een van de vangsten van vandaag. De lange zwarte haren danste een beetje bij elke stap en hij snoof de lucht af en toe op. Hij was eigenlijk wel de hele dag weg geweest, wat wel lekker was. Hij was niet een erg sociaal type die elke dag elk moment en seconde aandacht wilde. Toch voelde hij een wee gevoel in zijn maag en keek hij even naar de grond. In het Thunderclan kamp.. was het anders geweest. Ze konden hem daar tenminste, ze wisten zijn naam en achtergrond. Het maakte het alleen maar leuker om anderen bang te maken als leerling. Hij zwiepte met zijn staart en schudde zijn kop, fool! Het idee wat hij kreeg.. pathetic. Misschien, het zou toch kunnen? Darkfire slaakte een zucht. Misschien zat er wel wat in. Hij had misschien niet de leukste reputatie en.. hij was niet altijd even 'aardig'. Maar hij was niet helemaal van steen. Af en toe wat gezelschap.. diep van binnen, kon hij het misschien wel waarderen. Hij nam een besluit, al was er menige tegenstand uit zijn donkere kant.

De zwarte kater stapte het kamp binnen en liep rustig naar de prooi hoop. Toen hij daar stond, keek hij naar een groepje pratende katten. Hij tikte even met zijn oor en zwaaide met zijn staart. Ach, hij waagde het er gewoon op. Darkfire pakte een grote spitsmuis en liep op de katten af, al was zijn houding als normaal. Nog steeds had hij zijn eigen uitdrukking en uitraling, maar hij probeerde ietsjes opener te zijn. Met een neutrale blik keek hij naar de katten die voor hem zaten. ''Can i join?'' vroeg hij aan ze.

-Staat bij Ratpaw, Raggedpaw, Neverblind & Frostlake
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 21:17

Raggedpaw zag een donkere cyperse kater hun kant op komen. Hij herkende deze kat als Darkfire. Bang was hij niet voor deze kater. Hij had er meer respect voor gekregen dan haat. ''Can i join?'' Vroeg de donkere kat "Kom erbij" Mauwde Raggedpaw vriendelijk. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hij ging weer even verder met likken aan zijn pootje. Het pootje smaakte apart, niet zo naar zijn geur meer naar vies stinkend modder. wat gek is, want hij is het kamp niet eens uit geweest. Hij probeerde er niet op te letten en bedacht maar iets als dat het wel door de grond zou komen waar hij op lag. of misschien waren zijn smaakpapillen wel gek bezig.

TAG~: Darkfire,Ratpaw,Frostlake&Neverblind
Minnowleaf
Member
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 21:54

De lichte rode poes schudde even haar kopje en keek nadien even rond in het kamp. Enkele katten gingen bij elkaar zitten om vervolgens rustig een praatje te maken. Zijzelf miste de moed om zich bij een van die groepjes te gaan voegen, bang dat ze haar meteen weer gingen vooroordelen door de daden die haar neef Wolftail had gedaan. Pas toen ze de donkere kater genaamd Darkfire op een groepje katten dat bestond uit vier gestaltes zag aflopen wakkerde een zwak vuurtje aan in haar borstkas. Die kater had namelijk ook een heel verleden achter zich liggen, en ook hij werd beoordeeld op zijn vroegere daden. Als hij het kon, waarom zij niet? Voorzichtig hees ze zich overeind en trippelde ze richting Darkfire en de rest, waaronder Frostlake. Ze glimlachte eventjes zachtjes naar de zwarte kater met groenkleurige ogen en richtte zich nadien op Darkfire. "Darkfire, als ik het goed heb?" Miauwde ze voorzichtig, waarna ze zich in een zithouding zette.
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimema 21 okt 2013 - 22:27

Nightspark grijnsde breed, toen zijn zusje zei dat dat het beste plan van de dag was. "Ik volg je, oh Night in Sparking armor." De zwarte kater speelde er rustig op in, pakte zijn muis op, stak zijn borst vooruit en liep met deftige stappen in de richting van de open plek, waar meerdere katten zich hadden verzamelend. Hij legde de muis neer, zodat Snowynight ervan kon gaan eten. Zelf ging hij zitten en keek om zich heen, er waren opvallend veel katten in het midden van het kamp te vinden. Eigenlijk best gezellig. "Kom hier, dan zal ik je een fatsoeneren," miauwde hij op een plagende toon in de richting van zijn zusje.

Tag: Snowynight
Darkfire
Member
[Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 14:27

"Kom erbij" Mauwde een vreemde leerling tegen hem. Ergens brandde het gevoel om deze af te snauwen, toestemming krijgen van een leerling, het hoorde precies andersom. Hij had een hekel aan deze situtie, kon er niet tegen. Toch moest hij zich koest houden, hij kon dit makkenlijk in een seconde verpesten en.. dat wilde hij deze keer niet. Darkfire keek hem even aan en knikte bijna vriendelijk. De zwarte kater ging er bij zitten en sloeg zijn staart om zijn poten terwijl hij een hap nam van de muis. Opeens kwam er nog een poes bij, lange blonde vacht en blauwe ogen. Darkfire keek haar even aan. Ze was best mooi eigenlijk, je zag niet veel katten zoals zij. Hij zag de onzekerheid op haar gezicht, de voorzichtigheid. Ze had er blijkbaar ook moeite mee, dat voelde voor Darkfire al ietsje beter. "Darkfire, als ik het goed heb?" vroeg ze aan hem. Darkfire wist een glimlach uit zichzelf te ontfutselen en knikte. Hij lachte niet vaak tot bijna nooit. ''Klopt. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik die van jou niet meer weet.. was het niet iets met, Minnow?'' sprak de lage stem, neutraal met een beetje vriendelijkheid. Hij keek even de groep rond, om de gezichten op te slaan. Er was een andere leerling bij, klein en grijs. De cyperse leerling dus, die had gezegd dat hij er bij mocht zitten. Frostlake, een zwarte langharige kater met gifgroene ogen. Even moest Darkfire denken aan Seakkit, zijn zoon. Zoon in ThunderClan, had dezelfde soort ogen gehad alleen met witte borst. Hij keek de kater even aan, maar liet niks merken van de herinnering. Ook was er een warrior met maar een oog, het leek Darkfire niet erg prettig. Gelukkig zag het er wel goed geheeld uit en gaf het de kat wat eigens. Net als het litteken dat bij Darkfire over zijn linker oog liep, en de happen uit zijn oren. Ach, who cares. Hij was hij en daar dealde ze maar mee.
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 14:37

''Can i join?'' Hoorde Frostlake opeens een stem in zijn oren. Hij keek op en zag Darkfire. Een verbaasde frons was te zijn op zijn gelaat. Hij had niet verwacht dat déze kater bij hen kwam zitten. "Kom erbij" Miauwde Raggedpaw toen. Frostlake knikte naar de kater, dit keer wat minder verbaasd. Een rode gestalte kwam in zijn gezichtsveld, Minnowleaf. Iets diep in hem maakte een klein sprongetje. De poes glimlachte naar hem en hij greens terug. "Darkfire, als ik het goed heb?" Vroeg Minnow vervolgens aan de zwarte kater. Frostlake had gemerkt dat de kater kort naar hem keek, maar hij bleef in neutrale houding. ''Klopt. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik die van jou niet meer weet.. was het niet iets met, Minnow?'' Miauwde Darkfire vervolgens. De ogen van Frostlake gingen over het groepje. Die nu al redelijk groot was, vast een van de grootste vandaag. Ratpaw had nog niet zo veel gezegd, maar hij liet de leerling maar op haar gemak eten. Neverblind en Raggedpaw daartegen waren spraakzamer. En nu ook Minnowleaf en Darkfire erbij, dat kon nog wel gezellig worden. Frostlake luisterde naar wat iedereen te zeggen had, maar hield zich nog wat afzijdig.

TAG: Ratpaw, Raggedpaw, Neverblind, Darkfire, Minnowleaf
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 18:43

Snowynight || Shadowclan Warrior

Rustig zakte Snowynight neer op de grond, lekker warm tegen haar broer aan. Ze snorde vrolijk. Ze vond het prettig om nog steeds contact met de kater te kunnen hebben. "Kom hier, dan zal ik je een fatsoeneren," Miauwde Nightspark haar plagerig toe. Lachend nam Snowynight een hap van haar muis. "Moet je hem horen," Miauwde ze grinnikend. "Doe je best, zou ik zeggen. Ik verwacht mijn vacht blinkend wit hoor." Plaagde ze terug, terwijl ze hem een plagerige lik over zijn oor gaf.

TAG: Nightspark

Crimsonpaw || Shadowclan Apprentice
Met de muis in haar bek ging Crimsonpaw ergens liggen. Ze genoot van de laatste, stervende zonnenstralen die op haar pels neerregenden en die deze bloedrood lieten gloeien. Het laatste licht van de zon die bijna compleet onder was gegaan.

TAG: Nog niemand.
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 18:50

Terwijl Darkfire en de warrior waar hij niet op de naam kon komen, druk in gesprek waren stond Raggedpaw op. Hij zag Crimsonpaw daar alleen zitten. Hij wilde even een gesprek voeren dus ging hij maar naar haar. Hij trippelde langs allemaal katten die drukke gesprekken voerde. Hij kwam bij Crimsonpaw en ging met zijn neus langs haar oranje pels. "Hey, wat interessants gedaan vandaag?" Zei de kat op een ietwat zachte toon. Hij keek de oranje ginger poes even aan in haar felblauwe oogjes.

~TAG: Crimsonpaw vervelen;P
Neverblind
Member
Anna/Duckface
73
Actief

CAT'S PROFILE
Neverblind
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 19:02

.Neverblind.
Neverblind grinnikte toen Frostlake verdwaasd in het tegendeel ging. Hij likte geamuseerd zijn vacht. Hij was in geen dagen zo blij geweest. Na een tijdje kwam Darkfire erbij zitten. De jonge kater kende hem niet zo goed maar hij zag er heel gemeen uit. De Elder begroette Darkfire met een knik. Minnowleaf kwam er ook bij zitten. ''Klopt. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik die van jou niet meer weet.. was het niet iets met, Minnow?'' Grinnikend keek hij naar Raggedpaw, die trippelde al weer weg. De apprentice had wat kruimels overgelaten. Hongerig keek Neverblind ernaar. Uiteindelijk kon hij het niet meer houden. Schuifelend kroop hij ernaartoe. Ongemerkt likte hij de kruimels op. Hmmm... Heerlijk!
-Zit bij Ratpaw, Frostlake, Darkfire, Minnowleaf

.Softberry.
Softberry nam nog een hap van de lijster. Ze likte de restjes van haar snorren en ging op haar rug liggen. De sneeuwwitte poes sloot haar ogen en likte ritmish haar poot.
-Is nog alleen
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 19:22

Crimsonpaw schoot wat overeind toen er ineens een neus in haar pels gedrukt werd en kon nog net een geschrokken geblaas onderdrukken. "Oh, hallo, nee, niet echt." Miauwde de poes, ietwat gereserveerd en mokkerig omdat hij haar had laten schrikken.

TAG: Raggedpaw
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 19:28

"Oh, liet ik je schrikken?" Zei de jonge kat. "Sorry, was niet mijn bedoeling hoor" hij grinnikte erbij. Hij zag dat ze bezig was met een muisje waar al bijna niks meer van over was. "Dus je hebt niet veel gedaan hoor ik? Zeker veel geslapen he?" Het leek wel een soort van praatgrinniken wat hij deed. Praten en tegelijkertijd grinniken. Hij wist alleen niet of deze poes dat ook zo grappig vond als hij dat vind.

TAG~Crimsonpaw
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 19:47

"Oh, liet ik je schrikken?" Zei de jonge kat. "Sorry, was niet mijn bedoeling hoor" hij grinnikte erbij. Wat verontwaardigd stak Crimsonpaw haar hoofd wat omhoog. "Ik schrok niet!" Bracht ze uit, absoluut niet toe geven willende. "Dus je hebt niet veel gedaan hoor ik? Zeker veel geslapen he?" Miauwde de kater. Crimsonpaw haalde haar schouders wat op. "Shrewstar is druk.." Miauwde ze.

TAG: Raggedpaw
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 20:32

"Ik schrok niet!" Zei het poesje. "Haha, zal wel ja" grinnikte hij. "Dus Shrew is druk? waarmee dan?" Zei de kat nieuwschierig. Hij had inderdaad Shrew al even niet meer gezien. En aangezien het de mentor is van Crimsonpaw, zal zij het wel het meeste merken. Tenminste, als hij het goed had was zij de mentor van deze poes. Weer keek hij even naar de blauwe ogen van het poesje. Ze betekende iets.. vond Raggedpaw.
Crimsoncry
StarClan
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 20:35

Crimsonpaw haalde met een voorzichtige glimlach haar schouders op. "Leiderschaps dingen." Miauwde ze. Ze wist niet exact wat haar mentor deed, en zelfs als ze het wel wist, dan was het niet aan haar om erover te spreken. Voorzichtig keek ze eventjes op om de blik van Raggedpaw te ontmoeten, maar hierna nam ze weer een hap van haar muis. "..Jij dan? Hoe is jouw mentor?" Vroeg ze, wat ongemakkelijk. Ze was slecht in small-talk.
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 okt 2013 - 20:39

"Meh, hij lijkt wel zo inactief. lang niks van gehoord" Hij wilde het eerst niet echt zeggen omdat hij zich zou schamen. Maar, dat was nergens voor nodig. Overigens kon hij deze poes wel vertrouwen. "Lekker weertje vandaag he?" Begon hij weer. Hij wist zo als gewoonlijk weer niks uit zijn mond te krijgen. Sure altijd weer hij. Raggedpaw zag dat haar ijzige blauwe ogen hem aanstaarde, maar zodra hij keek schoten ze weg.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Time to fall asleep   [Sharing Tongues] Time to fall asleep - Pagina 2 Icon_minitime

[Sharing Tongues] Time to fall asleep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: