|
|
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:14 | |
| Juul@ Moet kunnen x'D
Raggedpaw@ My avie's roll like that, they like the public >D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| - Skymask schreef:
- Choppedkit schreef:
- Omg, morgen krijg ik te weten wie de nieuwe medicine cat apprentices zijn!!!
Dit is zo spannend *-* Objection x'D Morgen sluiten de aanmeldingen en hopen we een beslissing te kunnen maken. Ofwel, hopen we alle admins bij de mouwen bij elkaar te kunnen slepen. Of dat lukt, is geen belofte x'D Hahahah :'D Good Luck~? Ik probeer te brain stormen voor nieuwe, leuke clan events (: |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Btw, het was op WOENSDAG geplaatst dat het over een week zou sluiten, dus dan is het toch overmorgen? :3 |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:15 | |
| - Fisheye schreef:
- Over die medicine cat's apprentices gesproken, Ik heb een slecht gevoel over mijn aanmelding D:
Moet je niet doen! komt wel goed:) @Babs haha indeed |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:17 | |
| Linn@ Verschiet al je kruid niet meteen, bewaar er een paar. ;p Teveel tegelijk is ook niet goed, kunnen de mensen het niet meer bijhouden. |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:20 | |
| Babs: I wont :'D
Misschien is het leuk dat als de Skyclankatten in de nieuwe clans zijn, dat er een topic komt waarin ze kennis met elkaar kunnen maken en waarin de skyclanners voor het eerst het kamp in komen en alles. |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:22 | |
| Dat is sowieso awesome (: Het leek mij ook nog een goed idee als clanleaders misschien de Skyclan katten 'mentoren' toewijzen? Katten die ze een beetje wegwijs maken in de clan? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:23 | |
| Ja dat wilde ik ook voorstellen xD En een beetje helpen qua jagen, want een skyclan kat kan niet vissen denk ik en zal ook moeite hebben in het windclan gebied omdat ze daar geen bomen hebben en alles. Ik denk dat TC en SC niet zo'n groot probleem zal zijn qua jagen in ieder geval xD |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:24 | |
| - Lionbeat schreef:
- Btw, het was op WOENSDAG geplaatst dat het over een week zou sluiten, dus dan is het toch overmorgen? :3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:28 | |
| - Lionroar schreef:
- Ja dat wilde ik ook voorstellen xD
En een beetje helpen qua jagen, want een skyclan kat kan niet vissen denk ik en zal ook moeite hebben in het windclan gebied omdat ze daar geen bomen hebben en alles. Ik denk dat TC en SC niet zo'n groot probleem zal zijn qua jagen in ieder geval xD Nu snap ik onderanderen wel meer waarom jij deputy bent verkozen xD |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:29 | |
| |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:38 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:39 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Fisheye schreef:
- Over die medicine cat's apprentices gesproken, Ik heb een slecht gevoel over mijn aanmelding D:
Moet je niet doen En toch doe ik het :c Ik heb niet eens moeite gedaan voor mijn aanmelding D: |
|
| |
Gasai-san 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:41 | |
| - Kasugano. schreef:
- Gasai schreef:
- Juul logica: Waz is er niet, fuck dat, ik ga chillen met dr broer en haar vrienden. xD Wel gezellige dag gehad. c:
En nu leren /shot/ 8) 8) #swaggu --- Ben er weer ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:41 | |
| - Fisheye schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Fisheye schreef:
Moet je niet doen En toch doe ik het :c Ik heb niet eens moeite gedaan voor mijn aanmelding D: En toch komt het goed xD maar kijk het zo als je niet wint blijf daarna weer proberen en kom met meer betere posts. Zo kom je er wel! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:53 | |
| Waarom zijn er zo veel liedjes die ervoor zorgen dat ik een nieuwe acc op WC wil D: (Ik kan één acc al nauwelijks actief houden) |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:53 | |
| LIONCLAW AMG MN BABYBOYYY |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 20:56 | |
| Marieke@ Gewoon proberen, misschien heb je ineens een klik met dat nieuwe acc (:
Juul@ Nostaaalggiiics x'D Over Nostalgics gesproken, hoe is het met Foxsong? ;p |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 21:00 | |
| - Fisheye schreef:
- Waarom zijn er zo veel liedjes die ervoor zorgen dat ik een nieuwe acc op WC wil D: (Ik kan één acc al nauwelijks actief houden)
Ik kon dat ook nooit maar kijk.. met deze lukt het wel;) |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 21:00 | |
| Foxsong.. omg I totally forgot 'bout him u may slap me now ;_;
Wanna share himm~? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |