|
|
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 20:37 | |
| Lol, Mr.Bond en James zijn online. x'3 |
|
| |
57 Actief
| |
| Wel, Canepaw wordt Canebreak---
Bij de eerst volgende ceremonie. |
|
| |
Miss. Anon 41 Actief
| |
| |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 20:38 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Leuk hoor als een stomme gast van je klas, de klasfoto op fb zet waar iedereen kei boos op staat :\
Als iederéén er kei boos op staat is toch niet zo erg?^^'' of ie is echt verschrikkelijk? |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 20:39 | |
| Ik had er rekening mee moeten houden- Gromt diep-
Ga door deze tegenslag even niet posten meer,sorry, |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 20:47 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Leuk hoor als een stomme gast van je klas, de klasfoto op fb zet waar iedereen kei boos op staat :\
Als iederéén er kei boos op staat is toch niet zo erg?^^'' of ie is echt verschrikkelijk? Natuurlijk stond degene die hem had gepost er wel glimlachend op maar ik en Lissa niet. De fotograaf had er twee genomen, de eerste stonden we kei boos op en de andere wel glimlachend en welke neemt die eruit, de eerste .-. En vorig jaar was het net hetzelfde, de eerste foto daar keken we niet een naar de lens maar naar een leerkracht die aandacht nodig had en natuurlijk nemen ze die ._. |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 20:53 | |
- Lightpaw. schreef:
- Camomilepelt schreef:
Als iederéén er kei boos op staat is toch niet zo erg?^^'' of ie is echt verschrikkelijk? Natuurlijk stond degene die hem had gepost er wel glimlachend op maar ik en Lissa niet. De fotograaf had er twee genomen, de eerste stonden we kei boos op en de andere wel glimlachend en welke neemt die eruit, de eerste .-. En vorig jaar was het net hetzelfde, de eerste foto daar keken we niet een naar de lens maar naar een leerkracht die aandacht nodig had en natuurlijk nemen ze die ._. oeh, dat is wel stom, maar later lach je er toch nog om? toch?^^bij ons wou er altijd 1 iemand dat de foto niet werd geplaatst, dus hebben ze dat als oplossing een smiley erop geplakt X'D |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 20:57 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Camomilepelt schreef:
Als iederéén er kei boos op staat is toch niet zo erg?^^'' of ie is echt verschrikkelijk? Natuurlijk stond degene die hem had gepost er wel glimlachend op maar ik en Lissa niet. De fotograaf had er twee genomen, de eerste stonden we kei boos op en de andere wel glimlachend en welke neemt die eruit, de eerste .-. En vorig jaar was het net hetzelfde, de eerste foto daar keken we niet een naar de lens maar naar een leerkracht die aandacht nodig had en natuurlijk nemen ze die ._. oeh, dat is wel stom, maar later lach je er toch nog om? toch?^^bij ons wou er altijd 1 iemand dat de foto niet werd geplaatst, dus hebben ze dat als oplossing een smiley erop geplakt X'D Onze klas zou niet zo vriendelijk zijn omdat te doen xD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 21:00 | |
- Lightpaw. schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Camomilepelt schreef:
Als iederéén er kei boos op staat is toch niet zo erg?^^'' of ie is echt verschrikkelijk? Natuurlijk stond degene die hem had gepost er wel glimlachend op maar ik en Lissa niet. De fotograaf had er twee genomen, de eerste stonden we kei boos op en de andere wel glimlachend en welke neemt die eruit, de eerste .-. En vorig jaar was het net hetzelfde, de eerste foto daar keken we niet een naar de lens maar naar een leerkracht die aandacht nodig had en natuurlijk nemen ze die ._. oeh, dat is wel stom, maar later lach je er toch nog om? toch?^^bij ons wou er altijd 1 iemand dat de foto niet werd geplaatst, dus hebben ze dat als oplossing een smiley erop geplakt X'D Onze klas zou niet zo vriendelijk zijn omdat te doen xD oeie, dat is niet zo goed, maarja...maar een fotootje toch? oke, het is stom...je hebt gelijk^^ positief zijn enzoow^^ |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 okt 2013 - 21:13 | |
| meh, mijn shopje staat leeg DX |
|
| |
Bregje 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 12:49 | |
| In welke clan zal ik Sunny doen? |
|
| |
J.O.J.O. 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 13:01 | |
| @Bregje:
Hmm... Thunderclan? Riverclan? _________________________
Allos! Hier is Garry! xD
...ik heb veel te veel inspi voor mijn chars hier, maar te weinig computertijd :c |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 13:27 | |
| @Bregje; Geen enkele, volgens mij is het geen geldige warriorname namelijk |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 13:36 | |
| Ik heb een idee voor een fanfic ding, maar totaal geen idee oor een plot, dus ver zal ik niet komen :c |
|
| |
J.O.J.O. 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 13:39 | |
| @Marieke:
Probeer het! :3 Schrijf een eerste hoofdstuk of iets dergelijks, en kijk dan of het goed werkt en of je nog steeds inspiratie hebt ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 13:41 | |
| @Jojo, bedankt voor de tip ^^ ik zal het proberen (Ik heb trouwens ooit een stukje van die fanfic geschreven, maar ga hem nu herschrijven) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 13:47 | |
| Hm... River of Shadow (geen idee waarom Shadow) |
|
| |
J.O.J.O. 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 okt 2013 - 13:50 | |
| |