Algemene Onzin Topic - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:00

Ik heb zin in morgen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:00

Mijn zus heeft vandaag de Engelse boeken van WC binnengekregen die ze had besteld via een vriendin en we waren wat aan het bespreken wie welke zou nemen want we doen meestal oneven en even want van elk twee nemen is nogal gek. Blijkbaar bestaan er van de speciale edities in het Engels, harde kaften en zo papierachtige kaften, nu weet ik niet welke ik moet nemen. Die met de harde kaft is wel duurder maar mijn andere boeken zijn wel met een harde kaft en ik denk dat dat beter beschermd, anderzijds zijn die met papieren kaft een pak, denk zeker de helft goedkoopeer. Nu weet ik niet welke, iemand ervaring met die kaftendinges? Neutral 
Glowstick
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:06

Ik heb twilight ook gewoon met zo'n dunne kaft ding. Hij beschermt wel, ik bedoel er zit geen krasje op en het is goedkoperxD Dus ik raad de 'zachte' kaft aan
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:08

Avery
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Avery
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:09

Iemand zin in een topic met Avery?
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:23

Net Graystripe's adventure manga bestelt;D
Musicvibe
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:49

Avery schreef:
IK!!! Ik wil Amore zo graag actief~ :3
Avery
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Avery
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 18:54

Musicpaw schreef:
Avery schreef:
IK!!! Ik wil Amore zo graag actief~ :3
Suree! Ik heb ook nog een topic open staan? Daar kun je ook op posten als je wilt
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:10

;_;
Rowin
Member
2
Actief

CAT'S PROFILE
Rowin
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:16

Nieuw acc ^^
Icarus
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
Icarus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:34

Nu heb ik zin om Icarus weer actief t emaken :')
Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:41

Is er iemand die een topic met Beaver of Timber wilt? C:
Flyleaf
StarClan
169
Actief

CAT'S PROFILE
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:44

Camomilepelt schreef:
Mijn zus heeft vandaag de Engelse boeken van WC binnengekregen die ze had besteld via een vriendin en we waren wat aan het bespreken wie welke zou nemen want we doen meestal oneven en even want van elk twee nemen is nogal gek. Blijkbaar bestaan er van de speciale edities in het Engels, harde kaften en zo papierachtige kaften, nu weet ik niet welke ik moet nemen. Die met de harde kaft is wel duurder maar mijn andere boeken zijn wel met een harde kaft en ik denk dat dat beter beschermd, anderzijds zijn die met papieren kaft een pak, denk zeker de helft goedkoopeer. Nu weet ik niet welke, iemand ervaring met die kaftendinges? Neutral 
Ik heb de speciale verhalen, zoals Tallstar's revenge en Yellowfang's secret in harde kaft met extra papieren cover, en alle andere boeken (de serie boeken) in paperback. Dat werkt op zich prima, de serie in harde kaft kopen is namelijk wel heel erg duur (;

^^ Ik wil wel een topic met Timber, ik heb Firework en Skypaw
Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:48

Flyleaf schreef:
Camomilepelt schreef:
Ik heb de speciale verhalen, zoals Tallstar's revenge en Yellowfang's secret in harde kaft met extra papieren cover, en alle andere boeken (de serie boeken) in paperback. Dat werkt op zich prima, de serie in harde kaft kopen is namelijk wel heel erg duur (;

^^ Ik wil wel een topic met Timber, ik heb Firework en Skypaw
Met Sky? C: En als jij zou willen aanmaken, graag xD Ik moet nog dingen doen ^^
Flyleaf
StarClan
169
Actief

CAT'S PROFILE
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:49

Sure (:
Frostspots
Member
421
Actief

CAT'S PROFILE
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:56

M'n stage vandaag was geweldig trouwens ^-^ Heb een fantastisch leuke dag gehad!
Musicvibe
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 19:58

Mooizo ! :3
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 20:02

school is me echt aan het opeten^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 20:44

Sterkte!

Ik heb eindelijk mijn 3DS friendcode mensen :333~!

4511 - 0451 - 0988
Hauntpaw
Member
28
Actief

CAT'S PROFILE
Hauntpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitimema 14 okt 2013 - 20:47

Ik wil ook pokémon x & y.. Maar heb er de DS nie voor..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 16 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: