|
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:00 | |
| |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:00 | |
| Mijn zus heeft vandaag de Engelse boeken van WC binnengekregen die ze had besteld via een vriendin en we waren wat aan het bespreken wie welke zou nemen want we doen meestal oneven en even want van elk twee nemen is nogal gek. Blijkbaar bestaan er van de speciale edities in het Engels, harde kaften en zo papierachtige kaften, nu weet ik niet welke ik moet nemen. Die met de harde kaft is wel duurder maar mijn andere boeken zijn wel met een harde kaft en ik denk dat dat beter beschermd, anderzijds zijn die met papieren kaft een pak, denk zeker de helft goedkoopeer. Nu weet ik niet welke, iemand ervaring met die kaftendinges? |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:06 | |
| Ik heb twilight ook gewoon met zo'n dunne kaft ding. Hij beschermt wel, ik bedoel er zit geen krasje op en het is goedkoperxD Dus ik raad de 'zachte' kaft aan |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:08 | |
| |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:09 | |
| Iemand zin in een topic met Avery? |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:23 | |
| Net Graystripe's adventure manga bestelt;D |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:49 | |
| - Avery schreef:
- Iemand zin in een topic met Avery?
IK!!! Ik wil Amore zo graag actief~ :3 |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 18:54 | |
| - Musicpaw schreef:
- Avery schreef:
- Iemand zin in een topic met Avery?
IK!!! Ik wil Amore zo graag actief~ :3 Suree! Ik heb ook nog een topic open staan? Daar kun je ook op posten als je wilt |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:10 | |
| |
|
| |
2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:16 | |
| |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:34 | |
| Nu heb ik zin om Icarus weer actief t emaken :') |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:41 | |
| Is er iemand die een topic met Beaver of Timber wilt? C: |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:44 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Mijn zus heeft vandaag de Engelse boeken van WC binnengekregen die ze had besteld via een vriendin en we waren wat aan het bespreken wie welke zou nemen want we doen meestal oneven en even want van elk twee nemen is nogal gek. Blijkbaar bestaan er van de speciale edities in het Engels, harde kaften en zo papierachtige kaften, nu weet ik niet welke ik moet nemen. Die met de harde kaft is wel duurder maar mijn andere boeken zijn wel met een harde kaft en ik denk dat dat beter beschermd, anderzijds zijn die met papieren kaft een pak, denk zeker de helft goedkoopeer. Nu weet ik niet welke, iemand ervaring met die kaftendinges?
Ik heb de speciale verhalen, zoals Tallstar's revenge en Yellowfang's secret in harde kaft met extra papieren cover, en alle andere boeken (de serie boeken) in paperback. Dat werkt op zich prima, de serie in harde kaft kopen is namelijk wel heel erg duur (; ^^ Ik wil wel een topic met Timber, ik heb Firework en Skypaw |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:48 | |
| - Flyleaf schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Mijn zus heeft vandaag de Engelse boeken van WC binnengekregen die ze had besteld via een vriendin en we waren wat aan het bespreken wie welke zou nemen want we doen meestal oneven en even want van elk twee nemen is nogal gek. Blijkbaar bestaan er van de speciale edities in het Engels, harde kaften en zo papierachtige kaften, nu weet ik niet welke ik moet nemen. Die met de harde kaft is wel duurder maar mijn andere boeken zijn wel met een harde kaft en ik denk dat dat beter beschermd, anderzijds zijn die met papieren kaft een pak, denk zeker de helft goedkoopeer. Nu weet ik niet welke, iemand ervaring met die kaftendinges?
Ik heb de speciale verhalen, zoals Tallstar's revenge en Yellowfang's secret in harde kaft met extra papieren cover, en alle andere boeken (de serie boeken) in paperback. Dat werkt op zich prima, de serie in harde kaft kopen is namelijk wel heel erg duur (;
^^ Ik wil wel een topic met Timber, ik heb Firework en Skypaw
Met Sky? C: En als jij zou willen aanmaken, graag xD Ik moet nog dingen doen ^^ |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:49 | |
| |
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:56 | |
| M'n stage vandaag was geweldig trouwens ^-^ Heb een fantastisch leuke dag gehad! |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 19:58 | |
| |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 20:02 | |
| school is me echt aan het opeten^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 20:44 | |
| Sterkte!
Ik heb eindelijk mijn 3DS friendcode mensen :333~!
4511 - 0451 - 0988 |
|
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 okt 2013 - 20:47 | |
| Ik wil ook pokémon x & y.. Maar heb er de DS nie voor.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|