Relaxing - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Relaxing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Oakheart
Member
Relaxing - Pagina 2 DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 22:35

Oakheart zag dat Blacktail klaar was met eten en ze stond op om te zeggen: " Zullen we maar eens vertrekken ?" Oakheart stond ook op " Ja, laten we gaan" Oakheart volgde Blacktail het kamp uit. Het was bijna tijd dat de clan katten gingen slapen, maar het was nog net licht genoeg om te kunnen jagen. Oakheart liep tegen Blacktail aan, hun pelzen raakten elkaar als ze liepen. Oakheart keek tegelijkertijd naar de hemel, de sterren schenen prachtig als een sein dat het een goeie jacht werd. Oakheart keek naar Blacktail en zag dat haar pels bijna licht gaf door de zilvere kleur, en haar groene ogen schenen in het maanlicht. " Mijn pels glimt alleen met water..." mompelde Oakheart in zichzelf. Oakheart dacht eraan om Blacktail te vertellen dat hij voor haar gevallen was, maar misschien zou zij het niet zo zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
151

CAT'S PROFILE
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 22:45

" Ja, laten we gaan" mauwde Oakheart en hij volgde Blacktail het kamp uit .Dit was ongeveer de tijd dat de meeste clankatten gingen slapen maar het was nog licht genoeg om te kunnen jagen . Samen renden ze door het woud , Oakheart liep vlak naart haar en hun pelsen raakten elkaar . Het was een prachtige nacht , de hemel was bezaait met sterren en de maan scheen helder . Er was niemand anders waarmee ze deze prachtige avond wou delen dan met Oakheart .
Oakheart
Member
189

CAT'S PROFILE
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 22:54

Oakheart had Rivierclan nog nooit zo mooi gezien. De maan scheen helder op het water en het licht scheen op hem en Blacktail. Alsof Sterrenclan naar hun keek. Oakheart gaf een signaal met zijn staart naar Blacktail om hem te volgen. Hij had een plekje onder de sterren gevonden. Samen liepen ze er naartoe. Er lag een klein poeltje waar een boom overheen stond. Oakheart ging naast Blacktail zitten in het gras. Vanaf deze plaats kon je over heel Rivierclan territoria kijken. Oakheart gaf Blacktail een lik en stond toen op om weg te rennen. " Pak me dan!" Oakheart rende rond als een kit. Hij wilde dit spel altijd nog een keer spelen ook al was hij een krijger en zouden die het normaal niet doen.
Blacktail
Member
151

CAT'S PROFILE
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 10:11

Blacktail had het rivierclanteritorium nog nooit zo mooi gezien , alles glinsterde onder de sterren . Oakheart gaf een signaal met zijn staart naar Blacktail om hem te volgen. Blaktail volgde hem en uiteindelijk kwamen ze aan bij een klein poeltje waar een boom overheen stond . Blacktail ging rustig op het gras zitten en Oakheart kwam naast haar zitten . Vanaf deze plek had je een prachtig uitzicht , je kon bijna heel het rivierclanteritorium zien vanaf hier . Oakheart gaf Blacktail een lik en sprong snel recht en rende weg , " Pak me dan!" mauwde Oakheart speels . Blacktail sprong meteen achter hem aan , ze voelde zich net een dolle kitten maar ze vond het wel leuk . Ze had hem bijna ingehaald dus sprong ze op Oakheart ,ze lande recht op zijn rug en duwde hem zachtjes tegen de grond . " Ik heb je ": mauwde ze lief in zijn oor
Oakheart
Member
189

CAT'S PROFILE
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 18:37

Oakheart zag dat Blacktail hem inhaalde. Ze was snel! Opeens had Blacktail hem te pakken en hij lag op de grond. " Ik heb je !" hoorde Oakheart haar zeggen. Oakheart lachtte en rolde om. Hij keek nu recht naar de sterren, en zag een vallende ster. Toen stond hij op, klaar om achter Blacktail aan te rennen. Hij rende achter Blacktail aan. Hij moest sneller gaan omdat Blacktail ook heel snel was. " Poezen zijn meestal sneller!" dacht Oakheart. "Maar katers hebben meer kracht!" voegde hij eraan toe en moest lachen. Oakheart vestopte zich achter de grote boom, als Blacktail stopte. Toen sprong hij achter de boom vandaan en rende weer achter Blacktail aan. Dit keer was hij dichterbij en waagde een sprong. Hij lande boven Blacktail. " Nu heb ik jou!" Oakheart spinde
Blacktail
Member
151

CAT'S PROFILE
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 22:27

Snel sprong Blacktail terug van Oakheart en liep weg , zou hij haar ook zo snel te pakken krijgen ? Even keek ze achterom en ze zag Oakheart niet meer . "Oakheart ? waar ben je ?" vroeg Blacktail, En opeens sprong hij achter een boom vandaan recht op haar . "Nu heb ik jouw " mauwde hij lief . Snel rolde ze om en nu lag ze terug op Oakheart , lief keek ze in zijn mooie ogen die fonkelden in het maanlicht . Blacktail dacht niet dat het ooit zou kunnen maar ze was in een enkele dag smoorverliefd geworden .
Oakheart
Member
189

CAT'S PROFILE
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 23:24

Opeens rolde Blacktail zich om en lag Oakheart op de grond. Hij keek recht in haar groene ogen die schenen in het licht. De sterren begonnen opeens meer licht te geven. Vond Sterrenclan dat ze partners moesten worden ? Oakheart wist altijd dat zijn ouders op hem neerkeken, en nu dus ook. Hij was verliefd geworden op Blacktail, nu wist hij het zeker. Het was deze kat die hij als partner wilde, en geen ander. Oakheart keek weer naar Blacktail en zei: " Blacktail...ik denk dat ik van je hou" Oakheart spinde. Hij voelde zich warm vanbinnen. Deze dag was de mooiste in zijn leven tot nu toe.
Blacktail
Member
151

CAT'S PROFILE
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 18:27

Blacktail keek naar de sterren. ze waren prachtig vandaag. Maar toen ze terug naar Oakheart keek verdween de schoonheid van de sterren. Hij was zo mooi... Toen keek Oakheart heel diep in haar ogen en mauwde lief : "Blacktail...ik denk dat ik van je hou". Oakheart begon te spinnen. Plotseling kwam dat warme gevoel dat Blacktail zo vaak voelde als ze bij hem was weer terug, maar nu krachtiger . Zijn woorden betekenden dat het wederzijds was... "Ik, ik denk dat ik ook van jou hou...nee, ik weet het zeker", zei ze lief.
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 18:33

Blacktail, vijf VOLLE regels.
Oakheart... Ik denk dat jij wel aan de vijf volle regels zou komen als Blacktail wat langer post.
Dus bij jou zie ik het door de vingers.
Maar let er beiden in het vervolg op.

-Moonfur.
Oakheart
Member
189

CAT'S PROFILE
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 19:02

Oakheart hoorde Blacktail's antwoord. Zouden ze partners worden ? Oakheart zag dat Blacktail's vacht weer zilver scheen in het maanlicht. Oakheart keek weer in Blacktail's ogen. Zij wilde ook dat ze partners werden! Oakheart voelde zich heel blij. Zijn ouders zouden ook blij voor hem zijn geweest als ze er nog waren. Misschien zou Oakheart later zelf vader worden. Toen hij weer terug dacht aan die rondspelende bolletjes vacht die je dan aankeken met ogen zo groot als de grootste mosbal, als je hun speeltje vast hield. Hij wilde later zelf ook van die spelende kittens. Oakheart vroeg wat aan Blacktail: " Wil je mijn partner worden ?" Oakheart wist het zeker. Dit was de kat waar hij zijn leven wilde delen, natuurlijk ook zijn clan vrienden. Hij keek naar Blacktail en wachtte op wat zij zou zeggen.
Blacktail
Member
151

CAT'S PROFILE
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 19:16

Nog steeds keek Oakheart diep in Blacktails ogen ." Wil je mijn partner worden ?" vroeg Oakheart lief . Op dat moment was het net alsof alles verdween: alleen Blacktail en Oakheart, de rest was verdwenen, het deed er even niet meer toe... Al zou de bliksem op het bos inslaan, al de rest deed er niet meer toe. Enkel dit prachtige moment met Oakheart, Blacktails partner. Enkel als ze snel op z'n vraag zou antwoordden want straks denkt hij nog dat ze niet wilt. Snel gaf ze een klein knikje : "Ja, ja ik wil heel graag. Jij bent de persoon waar ik van hou en waar ik de rest van m'n leven bij wil blijven." mauwde ze dolgelukkig .
Oakheart
Member
189

CAT'S PROFILE
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 19:29

"Ja, ja ik wil heel graag. Jij bent de persoon waar ik van hou en waar ik de rest van m'n leven bij wil blijven." Hoorde Oakheart haar zeggen. Het leek net of Oakheart zijn hart voelde springen van blijdschap. Het betekende dat ze nu partners waren. Oakheart kon geen mooiere poes wensen. Ze waren deze dag heel close geworden. Oakheart zag Blacktail weleens lopen voordat ze partners werden, en hij moest toegeven dat hij toen al iets voelde voor haar. Oakheart stond op en gaf een lik aan Blacktail. " Ik zal je altijd beschermen Blacktail, en geen poes kan tussen ons komen!" Oakheart spinde en gaf Blacktail een kopje. Ze waren nu partners.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Relaxing   Relaxing - Pagina 2 Icon_minitime

Relaxing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: