[Open] Storm 'nd rain



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [Open] Storm 'nd rain

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Psychevoice
StarClan
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 21:04

De witte poes met tabby vlekken op haar vacht sloop ineengedoken door het ShadowClan territorium. Haar naam was Psychevoice, en niet zo bekend in de Clan. Meestal hield ze zich wat teruggetrokken, wat op de achtergrond, of hoe je het ook wilde noemen. Het enige familielid dat ze had was Frostbreeze, haar zus met wie ze alles samen deed. Psychevoice stond bekend als een nukkige, kille kattin die nooit enig emotie toonde. Dit was ze eigenlijk ook gewoon, hoe je het ook maar bekeek. De poes zag hoe het gebied om haar heen steeds donkerder werd. En dat alles maakte haar humeur er ook niet veel beter op. Zoals gewoonlijk liep ze met een lang gezicht rond, iets wat de meeste kittens en apprentices angstig liet zijn. De meeste Warriors waren er wel aangewend, maar ze was net zoals Frostbreeze. Er was ook een geheim wat de twee zusters samen deelden, de crushes die ze hadden gehad. Psychevoice was als een blok gevallen voor Rushspirit, Rushstar in haar ogen. Shrewleap had van haar dood kunnen vallen, iets waar haar zus het er met haar eens was, zei had tevens een crush gehad op Rushes beste maat, Stunspore? De poes praatte er alleen nog wel eens over met haar zus, verder hoefde niemand anders dit alles te weten. Shrewstar was een misbaksel, een misbaksel die háár Rushspirit had vermoord! Telkens als ze dacht aan deze poes, borrelde haar woede op. Ondertussen vielen dikke regendruppels op haar vacht, en de wind stak op, maar het interesseerde haar niets, ze liep gewoon stug door. Psychevoice knarsetanden, StarClan had zich stevig vergist in hun nieuwe 'leider', tenminste, als dat hele sprookje van StarClan wel bestond!

[Open]


[Open] Storm 'nd rain 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 19:39

Raggedpaw liep over de open plek. In zijn ooghoeken zag hij een poes een beetje voor zich uit mompelen. Hij twijfelde eventjes, zou hij er naartoe gaan of niet? hij had wel zin in een gesprekje met de poes, maar had zij daar ook behoefte aan? Nevermind. Wat kan er nou mis gaan? Hij liep op de poes af en zag dat ze ergens over aan het mompelen was. Hij volgde haar eventjes om te horen wat ze allemaal zei. "Nee, dat lijkt me een slecht plan. Straks breek ik me kans om met dr te kunnen praten. Dacht Raggedpaw maar eventjes in zichzelf. "Hey, Begon hij. Als dat Psychevoice niet is. Hij ging er even bij zitten en likte aan zijn pootje.

(mn setje komt nog hoor haha^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 20:19

De poes was in gedachten verzonken terwijl dikke regendruppels op haar vacht spetterde. Haar pootjes werden wat modderig, maar dat merkte ze niet echt. De witte poes met tabby strepen stapte stevig door, tot er een stem haar oren binnendrong. Geïrriteerd keek ze om. ''Hey,'' begon een kater, niet erg oud, misschien was hij net Warrior of nog Apprentice. ''Als dat Psychevoice niet is.'' De kater ging er even bij zitten en likte zijn pootje. De poes keek hem wat gek aan, welke idioot ging er nu in de modder zitten? ''Wat moet je, misbaksel?'' Blies ze hem toe, maar wachtte niet eens op enig antwoord, aangezien ze hem al weer voorbij stapte, die domme kater was het niet eens waard om haar stem te mogen horen.


[Open] Storm 'nd rain 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 20:33

''Wat moet je, misbaksel?'' Zei de poes. "Wow, met het verkeerde poot uit bed gestapt zie ik?" Zei hij uitdagend. Het was blijkbaar niet zo'n goed idee om een gesprek met haar te starten. Het kon altijd nog uitlopen tot vechten. Ondertussen werd de regen steeds erger en modder kletterde tegen zijn bruine pels aan. "Bah, kan ik weer mezelf helemaal schoon likken.." Mompelde hij. Op een gegeven moment liep de poes hem strak voorbij. Hij keek haar even aan. "Chagrijn, en die noemt mij een misbaksel? ohnoo die is nog lang niet van mij af!" De kater draaide zich naar de poes toe. Hij blies recht voor haar neus. "Ay misschien kon ik dat maar beter niet doen.." Maar, hij bleef haar moedig aanstaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 21:28

"Wow, met het verkeerde poot uit bed gestapt zie ik?" Miauwde de kater uitdagend, de poes negeerde hem straal en stapte hem voorbij. Maar voordat ze een paar vossenlengtes verder was had de kater al voor haar neus gestaan, en hij blies naar haar. De poes trok een wenkbrauw op, en haalde uit met haar poot, naar zijn kop. Dikke druppels bloed hingen aan haar poot. Woedend keek ze hem aan, hij was jonger dan haar, en het interesseerde haar niet wat voor 'n rang hij ook droeg. Respect moest je tonen voor haar. Ze keek naar het katertje. ''Nu piep je niet meer, hé?'' Gniffelde ze en liep verder, net alsof er niks gebeurt was.


[Open] Storm 'nd rain 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 21:39

De poes haalde opeens uit met haar nagels. Auwh! Moest dat nou? "Nu piep je niet meer he? Zei de poes. Maar,huilen moest hij niet, nee, dat was voor watjes. "Hhm misschien kreeg hij nu wel een litteken" Vond ie niet erg. Heeft ie altijd al gewild. Zijn hart bonsde snel. Met deze poes zal hij wel nooit bevriend worden. Hij rende Psychevoice achterna. "Hey, ik wil het even over daarnet hebben. Mooie slag! Ik wil dat ook weleens leren. Hij wilde niet dat ze dacht dat Raggedpaw een soort poesiepoes was. Tijdens zijn wandel naar de poes was er een spoor bloed op de grond gedropen. Hij wilde niet laten merken wat er was gebeurd, dus, deed hij er wat zand overheen. Nu kan niemand meer achterhalen van wat er zonet gebeurd was. Nog steeds de poes achterna lopend herhaalde hij zijn woorden. "Hey, uhm ik wil het even over daarnet hebben. Het was een mooie slag! Ik wil dat ook weleens leren. Terwijl hij dat zei begon het wat zachter te regenen en de wolken werden overgenomen door vele zonnestralen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 21:43

Ze hoorde de pootstappen van de kater nog steeds achter zich, iets wat haar nogal ergerde. Hij riep iets, maar het ging totaal langs haar heen. Ondertussen begon het regenen minder te worden, en de lucht op te klaren. Dat was snel. Er vielen wat zonnestralen tussen de wolken door, en weer hoorde ze de stem van de kater. "Hey, uhm ik wil het even over daarnet hebben. Het was een mooie slag! Ik wil dat ook weleens leren.'' De poes hield langzaam in, en draaide zich om naar hem, haar ogen stonden ongeïnteresseerd. ''Je bent mijn Apprentice niet, Kittypet, vraag dat maar lekker aan je eigen mentor.'' Blies ze hem toe en sloeg haar nagels uit, hem verduidelijkend dat hij nog een kras zou krijgen, maar dan veel en veel erger.


[Open] Storm 'nd rain 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 21:49

'Je bent mijn Apprentice niet, Kittypet, vraag dat maar lekker aan je eigen mentor. Hij zag dat de poes haar klauwen uitsloeg. klaar om nog een slag te maken, maar dit keer nog harder. Raggedpaw deinsde terug. Opeens wilde hij al geen problemen meer met deze poes hebben. Hij voelde zich nu een soort van doelwit. Nou, het spijt me hoor, maar ik wou gewoon een praatje met je hebben. Ik wist niet dat je een slechte dag had. Naja dan ga ik maar weer. Raggedpaw was een beetje gekwetst geraakt door de woorden van de poes. Hij hoopte dat ze dat een beetje merkte. Maar daar had de poes volgens mij geen zin meer in. Raggedpaw vond het zeer spijtig dat het zo moest aflopen. Ach ja je kunt niet alles hebben. Bovendien, er zijn nog zoveel katten waarmee ik een praatje kan maken. Raggedpaw voelde nog een beetje modder onder zijn pootkussentjes. Het bloed droop nog steeds op de grond. Maar hij had geen zin om naar de medicine kat te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 21:56

De tabby kater deens wat terug. ''Nou, het spijt me hoor, maar ik wou gewoon een praatje met je hebben. Ik wist niet dat je een slechte dag had. Naja dan ga ik maar weer.'' Ze zag hoe de kater wat gekwetst leek te zijn. Há, net goed! De poes hief zelfvoldaan haar kop, en draaide zich naar de kater toe. Ze had weer iets waarmee ze tegen Frostbreeze kon opscheppen, een kater een kras bezorgd, ha! Ze gniffelde wat vals en trippelde toen verder, niet verder meer geïnteresseerd in het katertje, misbaksel dat 't was, net zoals Shrewstar en al die volgertjes van haar. Nee, ze bleef wachten tot het goede moment, het goede moment wanneer Shrewstar nog een leven had, en ze moest zorgen dat Innerghost er dan ook aanging, dan kon ze samen met haar zus de Clan overnemen, niet zo gek, die negen levens. Maar nee, vuur nu moest ze geduld hebben, en Frostbreeze zou haar helpen. Zelf zou ze Shrewstar nemen, als deze nog maar 1 leven overhad, en Frost zou Innerghost wel voor haar rekening nemen. Psychestar.. Dat klonk haar heerlijk in de oren. Ze zou het doen voor Rushspirit, de kater die deze plannen ook had gehad. Ze deed het voor hem.


[Open] Storm 'nd rain 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 7 okt 2013 - 22:17

De kater stopte even. Hij rende terug over de open plek naar de poes. Hijgend kwam hij aan en zei "He, heb jij ook zo'n hekel aan shrewstar trouwens? Nou, ik geef je volkomen gelijk. Ik weet wat ze gedaan heeft met .. je weet wel. Ik probeer zo sterk mogelijk te worden en dan op een dag, Haar te kunnen verslaan! Ik vond haar al die tijd al zo'n gestoord persoon. Als jij haar ooit iets wil doen. Dan doe ik zeker mee!" hij keek vastberaden naar de poes. Misschien was dit zijn kans om nog een band te krijgen met deze poes. Er was iets aan de hand met die Shrewstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 8:55

De poes hoorde weer pootstappen achter zich, en toen weer die stem. Ze rolde met haar ogen, niet wéér! "He, heb jij ook zo'n hekel aan shrewstar trouwens? Nou, ik geef je volkomen gelijk. Ik weet wat ze gedaan heeft met .. je weet wel. Ik probeer zo sterk mogelijk te worden en dan op een dag, Haar te kunnen verslaan! Ik vond haar al die tijd al zo'n gestoord persoon. Als jij haar ooit iets wil doen. Dan doe ik zeker mee!" Ze keek argwanend naar de kater, dacht hij echt dat ze dom was om in deze val te trappen? Als ze ja zei, verklikte hij haar aan Shrewstar en zou deze haar de Clan uit schoppen, nee, ze was niet zo dom om hier op in te gaan. Ze haalde nog eens uit naar de kop van de kater, en blies naar hem.


[Open] Storm 'nd rain 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 14 okt 2013 - 12:58

De poes draaide haar kop om en blies weer naar hem. "Ok, dan niet. Maar, ik ga je echt niet verraden als je dat denkt?" Hij ontmoeten de ogen van de poes. Hij moest sterk blijven en zich niet zomaar afbutsen door die poes. Zijn staart wipte heen en weer en hij ging even zitten. "Wat denkt die poes wel, mij een beetje afkraken? mooi niet!"Hij keek haar weer even aan. De poes leek een beetje geiriteerd geraakt. Alsof ze haar dag niet had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 14 okt 2013 - 16:56

De poes vernauwde haar ogen wat. "Ok, dan niet. Maar, ik ga je echt niet verraden als je dat denkt?" De kater zorgde ervoor dat zijn ogen de hare ontmoette, maar ze keek niet weg. Minachtend keek ze naar de kater. ''Zoek lekker een ander om je fabeltjes tegen te vertellen, kittypet.'' Siste Psychevoice en draaide zich om, niet echt meer van plan zich nog wat aan te trekken van de kater. Als hij haar nog één keer zou aanspreken, dan zou hij haar pas echt woedend hebben. Nee was nee, haar logica. Ze trok nu eenmaal niet zo met andere op.


[Open] Storm 'nd rain 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
[Open] Storm 'nd rain DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitimema 14 okt 2013 - 22:22

'Zoek lekker een ander om je fabeltjes tegen te vertellen, kittypet.'' De poes draaide zich abrut om. Hah, loop maar lekker weg. Raggedpaw draaide zich ook maar om en liep weer terug naar zijn hol. Hij wilde liever geen uit de hand lopend gevecht met die poes. Dan zou hij zich schamen voor de gehele clan. Hij zou haar nog weleens spreken als hij de kans kreeg. Maar voor nu, liet hij haar maar met rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Storm 'nd rain   [Open] Storm 'nd rain Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Open] Storm 'nd rain
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: