Bloodclan??

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Bloodclan??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jack
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Jack
BerichtOnderwerp: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimema 3 jan 2011 - 19:50

Zijn poted liepen over de stoeptegels die vies en lelijk waren geworden. Al aan het begin toen Jack dit zag waar hij nu opliep vond hij het hem niet aanstaan. Opeens zag hij een kat rennen over straat. meteen werdt hij nieuwschierig en volgde de onbekende kat. Hij wist niet wie het was, maar wist wel dat hij problemen zou krijgen. De kat stak opeens over naar de andere kant van de straat. jack keek vlug heen en weer en stak ook de weg over. Bijna werdt hij geraakt door een groot monster die opeens opstak, maar vreemd genoeg maakte die een wilde bocht, alsof hij schrok. Jack besteede er geen tijd meer aan en rende door. Maar toen hij weer veilig aan de kant was, was de kat verdwenen. Maar nog erger was, hij wist niet wara hij was. Hij zag daar nog een steeg waar hij nog net een glim op kon vangen was een kat. Lopend liep hij de steeg in, het licht was hier niet. Jack keek rond, het was hier kaal en er waren alleen maar was oude vuilnisbakken en was testen tweebeeneten. 'Hallo....' Miauwde hij iets wat zacht. et egode een klein beetje door de steeg. Maar nog steeds was er geen leven te zien. Maar er moest hier toch wel wat zijn? Iets viel opeens op de grond. jack's zijn ogen schoten ernaar, maar niks te zien. Opeens hoorde hij iets achter de vuilnisbak.

graag iemand uit de bloodclan die reageerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Swan
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Swan
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimema 3 jan 2011 - 20:08

Swan was eigenwijs en zelf op onerzoek uit gegaan, ze wou die tweebeen stad wel eens zien en dus ging ze daar heen. Swan liep rustig over de straten maar ze zorgde er wel voor dat ze niet gezien of gepakt werd door tweebenen, één keer was ze op een hek gesprongen en had eerst in de tuin willen springen maar ze had zich bedacht toen er een grote hond aan kwam rennen, de hond was volgens haar zo groot dat hij haar in één hap doorkon slikken dus was Swan snel weggeren, dwars over de tweebeen weg en rende een steegje in, terwijl ze daar heen rende zach ze een flits van een poesiepoes of eeen rouge of mischien zelf iemand van de bloodclan, snel verstoppte ze zich achter een vuilnisbak en ze hoorde terwijl ze daar zat dat de kat 'Hallo....' riep, Swan snuifde in de lucht, deze kater was een poesiepoes!, Swan hield niet van poesiepoezen dus besloot ze dat ze niet aardig of meelij hebbend tegenover hem te zijn. Swan keek goed en sprong toen met slechts één sprong biven op de vuilinsbak waar ze eerst achter verstopt zat 'Wie ben jij, poesiepoes?' Zei ze.
Jack
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Jack
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimema 3 jan 2011 - 20:22

Een witte poes sprong op de vuilnisbak. jack keek de poes aan, hij wist niet hoe oud die was of waar dei vandaan kwam. Hij hat haar nog nooit eerder gezien. De ogen was haar waren donker en haar vacht sneeuw-wit. Zelf in de ogen van Jack leek ze wel aardig. 'Wie ben jij, poesiepoes?' Begon de onbekende poes te spreken. Een ding wast hij zeker, dit was geen poesiepoes zoals hij. Ze leek wilder, net alsof ze van de natuur vandaan kwam. Jack stapte een beetje naar voren. 'Ik ben jack, en jij?' Zij hij nadat hijzelf nog een stap naar voren deed. Zijn orange ogen lichte een beetje op in de shaduwen. Nu dacht Jack dat dit geen normale steeg was. Er kwamen hier vaker katen zo te ruiken. De wind draaide en de goer van de poes kwam naar zijn richting. Die geur hat hij al een keer eerder geroken. Toen hij een kat achtervolgde. Dit is de poes die hij hat zien wegrennen over straat. 'Waar ben ik?' Vroeg Jack daarna.

Klein I know D:
Swan
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Swan
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimedi 4 jan 2011 - 20:24

{je mag Swan zien als een jonge poes of zelfs als een kitten want in wezen is ze dat ook nog}

Swan keek vanaf de vuilnisbak neer op de poesiepoes 'Ik ben jack, en jij?' zei de poesiepoes opeens, Swan schrok van zijn zo plotselinge antwoord en viel bijna van de vuilnisbak af, gelukkig wist ze er nog een mooie sprong van te maken die je bijna elegant kon noemen. Terwijl ze dus van die vuilnisbak afspong/viel voelde Swan de wind door haar redelijk lange witte vacht ruisen, ze hield van dat gevoel. Swan kwam netjes op haar poten neer en hoorde Jack's volgende vraag aan: 'Waar ben ik?' Swan keek hem aan, ze was ook nog nooit eerder hier geweest maar ze wist wel wat voor plek het was, het was het territorium van haar clan ook wel bekend als de Bloodclan! Maar voor dat Swan dit aan deze poesiepoes zou gaan vertellen beantwoorde ze eerst zijn andere vragen: 'Nou, hallo Jack, Ik ben Swan een dochter van Ijsel en Sandstorm' Swan keek trots bij deze laatste woorden; ze vond haar ouders geweldig. 'En jij bent hier op het territorium van mijn clan, ook wel bekend als de clan van vraak of te wel de Bloodclan' vervolgde ze daarna hopend dat deze poesiepoes bang zou worden en met zijn staart tussen zijn poten terug naar zijn tweebenen zou rennen.
Sandstorm
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimedi 4 jan 2011 - 20:28

- Mag ik je volgen, Swan ^^ -

Sandstorm was vandaag niet op jacht geweest, hij had de dag bij Ijsel doorgebracht, en bij zijn kits. Nou ja.. niet allemaal. Hij hoefde maar één blik op zijn gezinnetje te werpen om te weten dat Swan er niet bij was. Waar was ze? Ijsel had haar rust nodig.. Hij zou haar zelf gaan zoeken. De zandkleurige kater waagde zich uit zijn territorium, weg van Aztec's boerderij. Hij pikte haar geur al snel op; ze had hem nog niet leren maskeren en daar was hij heel blij om. Naarmate hij verder doordrong in het gebied van de tweebenen, waar Swan blijkbaar naartoe was gegaan, werd hij steeds bezorgder. Wat deed zijn kleine, lieve kit in dit gedeelte van de stad? Er waren hier zoveel monsters, zoveel tweebenen.. Hij bleef haar geur volgen, maar ging de tuin met de grote hond niet eens in toen hij rook dat ze een donderpad overgestoken was. Een Donderpad! Dat steek je toch niet zomaar over.. Zenuwachtig trok hij zijn oren wat naar achteren, maar bleef haar geur vastbesloten volgen. De halsband om zijn nek schuurde langs zijn vacht toen hij om zich heen keek. Spoedig zouden er misschien wel tanden aan bungelen, als hij genoeg zijn best deed voor Bloodclan en Scourge. De geur werd steeds verser, tot hij een donker steegje in liep. De muren rezen hoog boven hem uit, zonder mededogen schaduwen werpend op de grond en alle voorwerpen die zich daarop bevonden. Al snel raakten zijn ogen gewend aan het donker en zag hij Swan zitten.. kijkend naar een nogal dikkige poesiepoes (sorry ;P). Hij stelde zich voor als Jack. 'Je bent te ver gegaan,' zei Sandstorm, terwijl hij naar Swan toeliep. 'Swan, wat doe jij hier? Ik ben Sandstorm, haar vader,' stelde hij zich direct voor. Hij moest Swan hier weg krijgen zonder dat die poesiepoes gewond zou raken.. door Sandstorm himself, die alles wilde doen voor zijn kit.

Laatst aangepast door Sandstorm op wo 5 jan 2011 - 19:35; in totaal 1 keer bewerkt
Jack
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Jack
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 17:27

Ik wordt nog wel slank XD, effe die vetten weghalen :3

De poes was blijkbaar verrast van zijn woorden, mischien zat ze in een gedachte die haar van de wereld hield. De ogen van de cyperse kater keken nog steeds naar die van de poes. 'Nou, hallo Jack, Ik ben Swan een dochter van Ijsel en Sandstorm' Begon ze. 'En jij bent hier op het territorium van mijn clan, ook wel bekend als de clan van vraak of te wel de Bloodclan' Zijn gezicht vertrok vragend. Hij hat nog nooit gehoord van ene Bloodclan. Aan het woord 'clan' te horen was het een soort groep. Hij had ook gehoord van een aantal clans in het woud achter zijn woonplaats. Hij miauwde : 'Zo bekend klinkt het niet in mijn oren maar wa..' Hij werdt onderbroken door een oudere stem die al snel dichterbij kwam. Jack hoefde zich niet eens om te draaien en de kater was naar Swan toe gekomen. 'Je bent in te ver gegaan,' Jack keek verward, zelf wist hij niet tegen wie hij het hat. Hij besloot maar niet dreigend over te komen, hij kon dat gevecht evengoed niet winnen als het zou gebeuren. 'Swan, wat doe jij hier? Ik ben Sandstorm, haar vader,' Maar Jack bleef stilstaan van wat er gebeurde. Hij besloot maar gelijk iets te zeggen. 'Oké, en waar is die 'Bloodclan' dan? Ik ben wel een beetje nieuwschierig geworden.' Miauwde hij.

Waar is mijn inspi gebleven D:
Sandstorm
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 19:39

Sandstorm had het 'je bent te ver gegaan' niet bedoeld als een bedreiging, maar als een waarschuwing; de kat had een territoriale grens overschreden. Hopelijk begreep de poesiepoes het.. wacht, hij moest maar niet teveel van hun intellect uit gaan. (Excusez moi, hij heeft vooroordelen over Poesiepoezen ^^) Jack of iets dergelijks leek niet van plan te gaan vechten. Als hij maar wist dat hij het zou verliezen van de oudere en meer gespierde kater die iedere dag voor zijn leven vocht en niet voor de aandacht van een tweebeen. 'Bloodclan is alleen voor Rogues,' zei Sandstorm, die onzichtbaar zijn neus ophaalde bij het idee dat er een zwakke Poesiepoes bij zou komen. Dat ging dus mooi niet door! 'Als je op ons territorium komt denk ik dat je kunt rekenen op een klauw in je vacht,' meldde hij erbij, met een glimlach. Waarom wilde de kater dat weten? Sandstorm was niet zo dol op poesiepoezen, wat eigenlijk niemand was. 'Wat weet je over de andere Clans? Ken je die soms beter dan Bloodclan?' vroeg hij, weer half spottend. Eigenlijk was het vreselijk dat hij een poesiepoes liep af te zeiken, maar Sandstorm was niet van plan een oproep te doen aan alle poesiepoezen; kom bij Bloodclan. Dat was voor de vrije geesten, de vechters en de strijders die het goed met de Rogues voorhadden. Nieuwsgierig keek hij naar de kater, hij wilde weten waarom hij het vroeg.
Swan
Member
Bloodclan??  DPKsfdL
46

CAT'S PROFILE
Swan
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 15:47

Swan rook terwijl ze naar de peosiepoes kater keek opeens een bekende geur; de geur van haar vader! Swan zag hoe Sandstorm tevoorschijn kwam en wat tegen haar zei en daarna tegen de poesiepoes die Jack heette . Swan keek naar haar vader en zei boos 'Pap, waarom volg je me? en dit is Jack maar hij is maar een poesiepoes' dat laatste zei ze terwijl ze een beetje spottend naar Jack keek ze had net als haar vader een beetje een vooroordeel tegen poesiepoezen maar toch had ze meelij ,met hem want Swan wist hoe sterk haar vader was. Er volgde een heel gesprek tussen Jack en Sandstorm, terwijl dat gesprek bezig was sloop wan naar haar vader toe en ging bij zijn vcoorpoten zitten terwijl ze tegen hem fluisterde: 'Dit is toch het territorium van de Bloodclan?' want eigenlijk had ze het denet gewoon gezegd zonder dat ze het zeker wist ze had alleen gehoopt dat bij die woorden de poesiepoes zich om zou draaien en bang weg zou rennen. Swan keek op naar haar vader en kon uit zijn gezichts uitdrukking niet opmaken of hij nou boos was of niet.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Bloodclan??    Bloodclan??  Icon_minitime

Bloodclan??
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: