|
Hanna 34 Actief
| |
| Onderwerp: Happy halloween! do 3 okt 2013 - 20:08 | |
| happy halloween!wat?okay, jullie vroegn je misschien af waar dit over gaat, de bedoeling is dat je een cadeautje in de halloween sfeer maken voor een ander persoon. Wie het word, kom je nog via pm te weten, het is ook wel de bedoelig dat de persoon waarvoor je een cadeau moet maken, pas te weten komen dat jij zijn/haar lootje hebt als je je verrassing geefd^^ Cadeausje mag zelf kiezen wat voor cadeau het word, liefst in de Halloween sfeer, behalve als je besluit een setje of sheet te maken. wanneerals er genoeg aanmeldingen zijn, maak ik het cadeau-topic aan, gelieve er voor te zorgen dat alle verrassingen klaar zijn op/voor 31 oktober. Aanmelden kan je tot 20 oktober. ik wil meedoen!lijstje - Code:
-
[b]echte naam:[/b] [b]bekentste acc:[/b] [b]andere actieve acc's:[/b] [b]extra:[/b] - deelnemers:
-Hanna aka Owlkit -Lis aka Twilightmoon -Elena aka Dawnpaw -Iro aka Glowkit -Mara aka Timekit -Laura aka Icy -Anita aka Silverthorn -Amy aka Cloudpelt
hopelijk meld je je aan^^ mvg, Hanna
Laatst aangepast door Cola op di 8 okt 2013 - 17:33; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Dani 296
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! do 3 okt 2013 - 20:19 | |
| echte naam: Lis! bekentste acc: Idk... andere actieve acc's: Twilightmoon, Burnedpaw, Dovepaw extra: Is dit gewoon iets als de seasons, maar dan over een 'feest'? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! vr 4 okt 2013 - 13:56 | |
| Ik vind dat Lis gelijk heeft, niet echt zo leuk dat je mijn Seasons wat naaapt.. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! vr 4 okt 2013 - 14:01 | |
| Sorry hoor, maar wat jij deed met de seasons is ook al eerder gedaan met andere gelegenheden. Het is niet jouw ding, dus laat mensen gezellig wat organiseren als ze dat willen. |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! vr 4 okt 2013 - 16:30 | |
| echte naam: Elena bekentste acc: *Dawnpaw, Poiosnkit. of Jinx andere actieve acc's: Coyotepaw (Andere moeten nog geboren worden :') ) extra: =D
|
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! vr 4 okt 2013 - 16:38 | |
| echte naam: Iro bekentste acc: Glowkit. andere actieve acc's: ... To much xD extra: Heb al een heel leuk idee in me hoofd! |
|
| |
Hanna 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! vr 4 okt 2013 - 17:19 | |
| ik heb jullie erbij gezet^^ |
|
| |
Mara 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! vr 4 okt 2013 - 19:58 | |
| echte naam: Mara bekentste acc: Timekit andere actieve acc's: - extra: - |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! vr 4 okt 2013 - 22:19 | |
| echte naam: Laura bekentste acc: Icy, Cometlight andere actieve acc's: nou dat waren de enige twee xD extra: Yo yo i'm in~ |
|
| |
Hanna 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! za 5 okt 2013 - 8:00 | |
| |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! za 5 okt 2013 - 8:53 | |
| echte naam: Anita bekentste acc: Silverthorn andere actieve acc's: / extra: ^^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! zo 6 okt 2013 - 11:08 | |
| |
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! zo 6 okt 2013 - 16:12 | |
| echte naam:Amy bekentste acc:Cindertalon & Cloudpelt andere actieve acc's:Seasonkit & Strawkit. extra:ik ben niet zo goed in bewerken maar doe mee voor de uitdaging enzo. |
|
| |
Hanna 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! di 8 okt 2013 - 17:29 | |
| ik zet je er bij^^ hierna kan je je niet meer aanmelden en deel ik de lootjes uit |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! wo 9 okt 2013 - 13:18 | |
| sorry voor de dp, maar de lootjes zijn verzonden, naar het acc waamee je je hebt aangemeld :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Happy halloween! | |
| |
|
| |
|