[O P E N] Nightmare

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[O P E N] Nightmare

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shinepaw
Member
[O P E N] Nightmare DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: [O P E N] Nightmare   [O P E N] Nightmare Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 17:56

De rode kattin lag ineengekrompen in haar nest. In haar hoofd was het een grote bende, een nachtmerrie nam haar gedachten over. Ze rende samen met haar broer Quillpaw door het bos, ze werden achtervolgd door duizenden zwarte schimmen, zwarte schimmen van het woud. Ze viel, maar haar broer liet haar alleen achter. Ze krijste, en voelde een enorme pijnscheut, een van de schimmen had haar te pakken. Ze draaide zich naar de schim toe, die nu kleur had gekregen. En tot haar grote schrik, was het Bluestar. Ze schrok op uit haar nachtmerrie. Haar vacht was wat nat geworden, en haar ogen stonden geschrokken. Ze kneep haar ogen samen. ''Rustig Shinepaw, het was maar een droom..'' Fluisterde ze zichzelf toe. Haar blik ging naar het nest naast haar, waar Quillpaw diep in zijn slaap was gezonken. De kattin stond op en liep naar buiten. De maan scheen zo nu en dan tussen de wolken door, maar de sterren verlichtte het ook nog wel een beetje. Ze dook ineen, en keek naar de hemel. Zei en haar broer waren de enige die over gebleven waren van hun stamboom, die al generaties lang voortleefde in de ThunderClan. Ze sloeg haar ogen neer, hoe zou ze het er vanaf brengen met haar trainingen? Haar mentor was dood, en tot de volgende ceremonie moest ze het alleen uithouden.

[O P E N]
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Nightmare   [O P E N] Nightmare Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 21:53

Leopardpaw lag te woelen in haar nest. Ze was niet moe genoeg.
Leopardpaw kon dus niet slapen en ging naar buiten, naar de sterren kijken. Tot haar verbazing was er nog een poes buiten.:"Hoi ik ben Leopardpaw, wie ben jij?" zei ze vanuit de schaduw. Rustig liep ze naar de poes toen. "Mooi hé? De sterren." Leopardpaw vond de stralen de sterren heel mooi! Ze wachtte op een antwoord van de poes. Ze ging naast de onbekende poes zitten. Ze had haar eigenlijk nog nooit in het kamp gezien.

ik reageer meestal in het weekend. Door de weeks school........
Shinepaw
Member
24
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Nightmare   [O P E N] Nightmare Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:50

"Hoi ik ben Leopardpaw, wie ben jij?" Hoorde Shinepaw vervolgens. Ze keek op, recht in de ogen van een gestreepte poes. ''Ik ben Shinepaw,'' miauwde de poes met vuurrode vacht, haar naam was best wel logisch voor haar uiterlijk. "Mooi hé? De sterren." Ze knikte langzaam, en leek de poes helemaal te vergeten. ''Wie ben jij eigenlijk?'' Miauwde ze, haar blik weer naar beneden dalend, op de nu nog voor haar onbekende poes.
.Leopardpaw
Member
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Nightmare   [O P E N] Nightmare Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 19:27

''Ik ben Shinepaw,'' antwoordde de poes. Toen vroeg ze: ''Wie ben jij eigenlijk?''
"Ik ben Leopardpaw" antwoordde ze. "Maar dat had je misschien wel verwacht met me vacht kleur." zei Leopardpaw Shinepaw had een vuurrode wacht. Leopardpaw wist even niks te zeggen dus keek ze naar de fonkelende sterren. "Kon je ook niet slapen?" vroeg ze

Sorry kort.... en sorry voor mijn hele late reactie was dit topic uit het oog verloren........

Littleface
Member
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Nightmare   [O P E N] Nightmare Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 11:16

De norse poes Littleface had al een tijdlang last van nachtmerries. Het was telkens dezelfde, al die tijd dezelfde en dat maakte haar bang. Bedoelde Starclan hier iets mee? Ook deze nacht had ze weer een nachtmerrie gehad. Littleface liep door de straten van de Tweebenen. Ze wist precies naar wie ze toeging; Jinx. Ze was zo blij met hem, en de kittens die ze ging krijgen van hem! Maar eenmaal bij zijn woonplaats aangekomen, stonden zijn ogen vol haat naar haar. "Je denkt wel dat ik van je hou," zei hij boos "Maar ik speel gewoon een spelletje met je. Ik hou niet van je, ik heb nooit van je gehouden ook!" Littleface liep verdrietig terug naar het Thunderclankamp. Daar aangekomen staan haar enige vrienden, Flyleaf en Specklepaw, bij de ingang. "Zo, ben je er eindelijk achter gekomen?" sneerde Flyleaf en Specklepaw grijnsde. "Lekker voor je, dit had je gewoon verdient!" Littleface schrok wakker uit de kwellende nachtmerrie. Met grote ogen keek ze de Warriorsden rond. Haar vriendin Flyleaf lag naast haar. Littleface keek naar beneden, naar haar buik. Hij was al aardig aan het groeien, en soms voelde ze zelfs al een kitten bewegen! Ze glimlachte. Jinx zou haar nooit verlaten. Toch? Ze wist dat ze niet meer kon slapen na de nachtmerrie, dus stond ze op en liep de den uit. "Kon je ook niet slapen?" Onbewust knikte Littleface van nee, maar ze wist wel dat het niet tegen haar was. Verderop zag ze twee apprentice staan, die met elkaar aan het praten waren. "Hallo." miauwde Littleface, niet op een heel aardige toon. "Worden jullie ook zo gekweld door nachtmerries?" vroeg ze nu, geïnteresseerd. Als zij niet de enige was, lag het misschien aan het weer?
.Leopardpaw
Member
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Nightmare   [O P E N] Nightmare Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 17:15

Opeens klonk er een stem uit het donker. Een poes kwam te voorschijn en zei: "Hallo." niet echt op een hele aardige toen vond Leopardpaw maar ja... "Worden jullie ook zo gekweld door nachtmerries?" vroeg de poes, dit keer geïnteresseerd. "Nee, maar ik kon niet slapen." antwoordde Leopardpaw "Heb jij wel last van nachtmerries?"vroeg ze aan de onbekende poes. Ze herkende de poes niet.. Ze zat dus tussen 2 onbekende poezen... "Hoe heet je?" vroeg Leopardpaw. Leopardpaw bekeek de poes goed. Ze had een dikke buik, was ze gewoon een beetje mollig of was ze zwanger? Waarschijnlijk zwanger dacht Leopardpaw. Ze wachtte op een antwoord van de poes. De andere poes naast haar was nog steeds stil...

Beetje late reactie sorry...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [O P E N] Nightmare   [O P E N] Nightmare Icon_minitime

[O P E N] Nightmare
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: