|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 17:40 | |
| Peoples? Werkt mijn avatar? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 17:41 | |
| Nope, ik zie alleen zo'n Photobucket dingetje :c Zie het trouwens bij meer avatars/signatures.. |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 17:50 | |
| - Lionbeat schreef:
- Marrowkit schreef:
- Lionbeat schreef:
- Ik heb inspi voor een Kittypet, maar weet niet of ik haar ga uitwerken ;n;
Oeh! Ik wilde voor mijn volgende account een oude Kittypet maken, misschien Housemates? C: Sure, maar mijn kat word een kat van een súper rijke famillie, en word super veel verwend (Dure halsband, enz xd)
Dus ik weet niet of jouw kat daarbij past? :'D Geen idee, heb alleen de plaatjes gevonden en hij/zij ziet er niet té armpjes uit x'D - Shiva schreef:
- Aaah, feyenoordkaartjes en shrtjee <33
Congrats (: Voor welke wedstrijd? D: En heb je er een naam op staan? x3 |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 17:51 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 17:58 | |
| Oké, here's the deal. Photobucket heeft besloten dat ik teveel bandbreedte trek, dus ik zou moeten betalen om mijn afbeeldingen weer zichtbaar te maken.
Logischerwijs, dat ga ik dus niet doen. Dus ik moet al mijn plaatjes van photobucket opnieuw opslaan en ergens heruploaden zodat ik ze weer kan gebruiken.
UGH.
Als iemand een plaatje van mij had wat nu pleitos is, stuur even een PB welk plaatje dat was. |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 17:59 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:23 | |
| - Strawberry schreef:
- Oké, here's the deal. Photobucket heeft besloten dat ik teveel bandbreedte trek, dus ik zou moeten betalen om mijn afbeeldingen weer zichtbaar te maken.
Logischerwijs, dat ga ik dus niet doen. Dus ik moet al mijn plaatjes van photobucket opnieuw opslaan en ergens heruploaden zodat ik ze weer kan gebruiken.
UGH.
Als iemand een plaatje van mij had wat nu pleitos is, stuur even een PB welk plaatje dat was. Maar de grootste ramp is nog wel: de FirexLittle stamp doet het ook niet meer D: Hoe moeten we ze nu shippen? D: |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:28 | |
| - Shiva schreef:
- Milkykit schreef:
- Shiva schreef:
- Mensen, fuck man =DD
KRIJG WAARSCHIJNLIJK PAARD =D O.O Awesome! ;D YUP =DD -- Komt doordat ik heb aangeboden goed te sparen en klusjes te doen en gymnasium doe en en omdat ze trots op me is enenenee =DD -- Chi; Thanks ^^" -- Aawh ;w; maar wel cute =D
Suuperleuk!! Congrats! Weet je al een mogelijke naam? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:43 | |
| - Evergreen schreef:
- Strawberry schreef:
- Oké, here's the deal. Photobucket heeft besloten dat ik teveel bandbreedte trek, dus ik zou moeten betalen om mijn afbeeldingen weer zichtbaar te maken.
UGH.
Als iemand een plaatje van mij had wat nu pleitos is, stuur even een PB welk plaatje dat was. Maar de grootste ramp is nog wel: de FirexLittle stamp doet het ook niet meer D: Hoe moeten we ze nu shippen? D:
Maar... Maar... Bij mij wel D: Ik zie het probleem niet xD |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:46 | |
| - Evergreen schreef:
- Strawberry schreef:
UGH.
Als iemand een plaatje van mij had wat nu pleitos is, stuur even een PB welk plaatje dat was. Maar de grootste ramp is nog wel: de FirexLittle stamp doet het ook niet meer D: Hoe moeten we ze nu shippen? D:
NOOOOOO! :O |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:46 | |
| Ik heb Goldenkit overgenomen van Sarah ^^ Ze wou gewoon niet dat hij inactief bleef.. Trouwens, het spijt me mensen als jullie nog een topic met hem hadden, maar hij begint helemaal opnieuw :3 (het karakter word overigens wel behouden) Iemand een topicje met hem? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:48 | |
| Flo@ De stamp staat op mijn herupload lijstje, geen probleem x'D - Plaatjes van anderen:
Stamp staat er tussen, no wurries. |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:48 | |
| - Milkykit schreef:
- Evergreen schreef:
- Strawberry schreef:
UGH.
Maar... Maar... Bij mij wel D: Ik zie het probleem niet xD Ik zag hem eerst niet,maar nu wel...het word eng XD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 18:51 | |
| Ik heb alles als het goed is redelijk gefixt... -slik- |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 19:28 | |
| ~Trouble, troublemaker, yeah that's your middle name~
Liedje blijft in me hoofd hangen <3 |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 19:47 | |
| - Strawberry schreef:
- Flo@ De stamp staat op mijn herupload lijstje, geen probleem x'D
- Plaatjes van anderen:
Stamp staat er tussen, no wurries. Je kon het niet laten. x'D |
|
| |
Chi 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 19:52 | |
| Zo, Eagle is postklaar <3 |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 19:53 | |
| @Chi; Die avatar<3
Topicje met een Neverland of Icyrose? :'3 |
|
| |
Chi 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 19:54 | |
| @Q, merci<'3 Wat is het karakter van Neverland? Eagle is zelf een conflicten zoeker en ik zou graag zijn eerste topic ruzie-vrij houden x'D *Kijkt met schuin oog naar Icyrose~* |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 okt 2013 - 19:57 | |
| @ Chi, topic met Linesong? c: Niet echt een conflicten-zoeker right? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |