|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:23 | |
| - Dogdance schreef:
- Chriss@ Ik zou het maar zo snel mogelijk vertellen, wie weet zit er nog garantie op. Als je heel lang wacht, is die garantie misschien verlopen.
Nope, de garantie is al op >.< Heb hem al best lang x3 Zat maar één jaar garantie op. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:30 | |
| Speelt hier iemand Guild Wars 2 |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:31 | |
| @Shiva: Producten hebben toch standaard twee jaar garantie? Niet dat het veel uit maakt, als je hem "al best lang" hebt ga ik ervan uit dat die twee jaar ook al wel op zijn XD Balen zeg! Maar ik denk dat je het wel het beste meteen aan je ouders kunt vertellen...? - Nightspark schreef:
- Ik erger me aan de BC high ranks aanmeldingen xD
No offence jullie kant op hoor mensen, echt niet <3 Love you guys. I'm just wondering if people even understand how hard it is to lead that clan xD Het antwoord zal ongetwijfeld ergens staan, maar ik kon het zo gauw niet vinden en ben toch even nieuwsgierig: wat maakt dat de BC moeilijker te leiden is dan andere clans? |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:34 | |
| - Silverthorn schreef:
- @Shiva: Producten hebben toch standaard twee jaar garantie? Niet dat het veel uit maakt, als je hem "al best lang" hebt ga ik ervan uit dat die twee jaar ook al wel op zijn XD Balen zeg! Maar ik denk dat je het wel het beste meteen aan je ouders kunt vertellen...?
Heb hem in duitsland gekocht en op een of andere reden was het maar één jaar x'3 Mar ja, ongeveer anderhalf à twee jaar denk ik x'DD -- Tjah, ik denk dat ze me dan vermoorden omdat ze al de hele dag zo boos zijn, zoek we het juiste moment Dx |
|
| |
Daan <3 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:37 | |
| I <3 Psyche |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:41 | |
| - Silverthorn schreef:
- @Shiva: Producten hebben toch standaard twee jaar garantie? Niet dat het veel uit maakt, als je hem "al best lang" hebt ga ik ervan uit dat die twee jaar ook al wel op zijn XD Balen zeg! Maar ik denk dat je het wel het beste meteen aan je ouders kunt vertellen...?
- Nightspark schreef:
No offence jullie kant op hoor mensen, echt niet <3 Love you guys. I'm just wondering if people even understand how hard it is to lead that clan xD Het antwoord zal ongetwijfeld ergens staan, maar ik kon het zo gauw niet vinden en ben toch even nieuwsgierig: wat maakt dat de BC moeilijker te leiden is dan andere clans? OOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO guuuurl don't let me start. Iedereen die wil weten waarom kan me een mailtje sturen en dan graaf ik wel één van mijn oude rants op. Redenen genoeg. Maar vooral één ding: Onderschat het niet. Er zijn niet voor niets zes personen geweest voor mij die hebben geprobeerd om BC te leiden. Dus +1, mensen denken écht dat het zo makkelijk is. Eens zien wie hier het laatste lachen gaat. Begrijp me niet verkeerd. De volgende leider mag altijd op mijn deurtje komen kloppen. I'll be glad to help. |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:42 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Speelt hier iemand Guild Wars 2
Moi~ Maar ik speel wel op een Amerikaanse server, just saying~ En damn, Laura was me voor met antwoorden xD |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:44 | |
| Hahhhaa Oui Oui Q.~ Maar jij weet dat ook wel goed genoeg met Saxon hea xD De druk loopt zelfs door tot de deputy hemelhemel x'D |
|
| |
Ann 50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:49 | |
| Lau, eigenlijk zouden Eye en Icy een topic moeten nu Icy ook één blind oog heeft :'D |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:50 | |
| - Icy schreef:
- Silverthorn schreef:
- Nightspark schreef:
No offence jullie kant op hoor mensen, echt niet <3 Love you guys. I'm just wondering if people even understand how hard it is to lead that clan xD Het antwoord zal ongetwijfeld ergens staan, maar ik kon het zo gauw niet vinden en ben toch even nieuwsgierig: wat maakt dat de BC moeilijker te leiden is dan andere clans? OOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO guuuurl don't let me start.
Iedereen die wil weten waarom kan me een mailtje sturen en dan graaf ik wel één van mijn oude rants op. Redenen genoeg.
Maar vooral één ding: Onderschat het niet. Er zijn niet voor niets zes personen geweest voor mij die hebben geprobeerd om BC te leiden.
Dus +1, mensen denken écht dat het zo makkelijk is. Eens zien wie hier het laatste lachen gaat. Begrijp me niet verkeerd. De volgende leider mag altijd op mijn deurtje komen kloppen. I'll be glad to help. Haha, naja, ik heb sowieso geen interesse in het leiden van een clan, maar was gewoon nieuwsgierig ^^ Of ben nog steeds, eigenlijk, maar ik heb het gevoel dat ik op een gebied kom dat me niets aan gaat. XD |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:56 | |
| @Lion: hahaa ja xD maar ik ben nog steeds in een kind of pauze omdat het me tegenwoordig allemaal niet zo zint.
@Silver: uhu, naja just sayin |
|
| |
Ann 50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 19:59 | |
| @Lau Naja niet erg x3 Heuheu, Ice: ZE HEBBEN GELIJK JE BENT ZWAK KAN NIET VECHTEN OMFG *few moons later* Ice: Oh SHIET |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:00 | |
| - Icy schreef:
- Silverthorn schreef:
- Nightspark schreef:
No offence jullie kant op hoor mensen, echt niet <3 Love you guys. I'm just wondering if people even understand how hard it is to lead that clan xD Het antwoord zal ongetwijfeld ergens staan, maar ik kon het zo gauw niet vinden en ben toch even nieuwsgierig: wat maakt dat de BC moeilijker te leiden is dan andere clans? OOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO guuuurl don't let me start.
Iedereen die wil weten waarom kan me een mailtje sturen en dan graaf ik wel één van mijn oude rants op. Redenen genoeg.
Maar vooral één ding: Onderschat het niet. Er zijn niet voor niets zes personen geweest voor mij die hebben geprobeerd om BC te leiden.
Dus +1, mensen denken écht dat het zo makkelijk is. Eens zien wie hier het laatste lachen gaat. Begrijp me niet verkeerd. De volgende leider mag altijd op mijn deurtje komen kloppen. I'll be glad to help. Slik D: Nu doe je me twijfelen over mijn aanmelding met Liese... |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:01 | |
| @Nele; Als jij denkt dat je er klaar voor bent en je het aan kan, moet je het gewoon proberen! |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:03 | |
| - Icy schreef:
- @Silver: uhu, naja just sayin
Snap ik :PBtw, las net je post in het lucht-je-hart-topic en wilde nog even tegen je zeggen dat ik mijn vraag niet lullig/kleinerend/negatief/whatever naar jou toe bedoelde! Voor het geval het zo overkwam. Heb gewoon weinig benul van wat zich in de clans afspeelt omdat ik er zelf geen katten heb rondlopen en geen tijd heb om alles te lezen :3 |
|
| |
IEVAN POLKA (Tanya Isabelle) 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:11 | |
| - Whispersong schreef:
- Mountaindew schreef:
- I am back ;D
GANDALF HOW DID YOU...
I'M A WIZARD HAHAHHA
Nee, ff serieus. Ik was niet heeel lang weg, maar ik mistte jullie teveel zegmaar :3 TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN <3333333333333333333333333333333
WELCOME BACK I'M GUUUUUUDDDDDDD. AND UU? MARIEKSEEEEEEEEEEEEEEL *hugt alle peepz* Zoals altijd ben ik laat xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:12 | |
| @TanIsa, helemaal niet erg xD |
|
| |
Daan <3 116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:20 | |
| Ik wil der geaccepteerd <3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:21 | |
| - Jinx schreef:
- het zou best cute zijn :'D
voor Glow niet xD He would cry for days bc he 'cheated' |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 20:22 | |
| Ik wil ergens gewoon al mijn accounts (die ik me kan herinneren) laten sterven/vermoorden aangezien ik er niks mee kan en niemand ze wil hebben xc |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|