|
|
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 22:45 | |
| Ik ben verslaafd aan aanmeldingen :'D Ik vind het zo leuk om ze door te lezen, maar ook oh zo leuk om ze te schrijven. Damn, wat is mis met mij xD
Ik ben ziek, ziek en nog eens ziek. Serieus, ik dacht dat ik gisteravond uitgeziekt was, voelde me weer lekker en hoe stond ik vanmorgen op? Ja, met een barstende hoofdpijn xD
|
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 22:47 | |
| - Wolfkit. schreef:
Ik ben verslaafd aan aanmeldingen :'D Ik vind het zo leuk om ze door te lezen, maar ook oh zo leuk om ze te schrijven. Damn, wat is mis met mij xD
Ik ben ziek, ziek en nog eens ziek. Serieus, ik dacht dat ik gisteravond uitgeziekt was, voelde me weer lekker en hoe stond ik vanmorgen op? Ja, met een barstende hoofdpijn xD Ik ken dat x'DD -- Arme jij ;_; |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 22:49 | |
| - Shiva schreef:
- Wolfkit. schreef:
Ik ben verslaafd aan aanmeldingen :'D Ik vind het zo leuk om ze door te lezen, maar ook oh zo leuk om ze te schrijven. Damn, wat is mis met mij xD
Ik ben ziek, ziek en nog eens ziek. Serieus, ik dacht dat ik gisteravond uitgeziekt was, voelde me weer lekker en hoe stond ik vanmorgen op? Ja, met een barstende hoofdpijn xD Ik ken dat x'DD -- Arme jij ;_; Het is zo erg om iedere keer weer als er een nieuw koppel is die zoekt naar kittens, het te moeten weerstaan. Vooral als het echt koppels zijn waar ik echt van hou :/ Maar ik mag van mezelf geen accounts meer erbij nemen, want dan weet ik dat hetzelfde gaat gebeuren zoals toen met Dapplepaw en dat probeer ik te vermijden. Maar het is gewoon zo leuk om te doen xD En gelukkig heb ik nu wel de zwaarste week achter de rug, volgende week komt een projectweek en daarna herfstvakantie :3 Dus dan kan ik even lekker uitzieken xD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 22:52 | |
| Herfstvakantie <'33 -- Ik vind het altijd leuk om aanmeldingen te maken en te lezen, maar als ik dan iemands aanmelding lees die veel beter is raak ik gestrest en ga ik nog meer doen x'DD Tjah x'3 -- En ik maak meestal ook alleen aanmeldingen omdat ik het leuk vind x'DD |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 22:52 | |
| |
|
| |
Stijn. 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 22:57 | |
| goodnight sleep tight dont let that hardass bitch bite |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 22:59 | |
| ios 7 is zo lelijk man.. Gotta get used to it. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:04 | |
| Ga Klitschko kijken, benieuwd wie er gaat winnen ^^" Maar ga ook nog posten =D |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:15 | |
| Ik ga niet meer posten voor vanavond. Heb een hele stapel posts vandaag geplaatst, I'm impressed with myself x'D
Ik ga nog even luisterboek Hunger Games luisteren en daarna slapen. Trussies mensen! |
|
| |
Nαтαѕנα =3 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:30 | |
| Truste ^^
Ugh, morgen wil ik mijn rust-dag-hele-dag-in-bed dag hebben, maar moeten ik en m'n ma morgen op m'n 3 jarige nichtje passen. <_> |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:31 | |
| Okaay, verveel me dus denk dat ik de cat questions ga doen >D
|
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:33 | |
| Ik heb net geteld en heb vandaag 75 posts in de RPG geplaatst. Not bad, right?:'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:34 | |
| Wauw 0_o Moet ik een voorbeeld aan nemen x'D |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:34 | |
| En ik heb ook nog een deel van mijn HW gemaakt. Ik vind dat ik productief ben geweest vandaag :'D |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 okt 2013 - 23:35 | |
| Wow, ik moet echt een voorbeeld aan je nemen =D *kijkt naar halfafgemaakte huiswerk* Maar ik heb wel mijn vissen en salamanders gedaan xD |
|
| |
Hanna 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 8:38 | |
| goodmorning^^ - vreemde gif:
|
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 9:16 | |
| Good morning :3
En die gif is geniaal xD
EDIT: Is het normaal om depressief te worden door alleen al maar naar Warrior Cats (dit forum) te kijken? |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 9:30 | |
| Gisteren 28 postst geplaatst 10 - Perishkit 2 - Cowmilk 1 - Ashdrop 4 - Sardinepaw 7 - Frostlake 3 - Toxicpaw 1 - Fawnpaw |
|
| |
Floriske 291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 9:52 | |
| Iemand een topicje met lieve, kleine Salmonkit? Ik heb er nog een openstaan bij de nursery :3 |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 okt 2013 - 11:23 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |