|
|
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 16:47 | |
| Maar het rare vind ik, toch leer ik (Bij Duits, Frans, Natuurkunde & Wiskunde) zo goed, ik haal slechtere cijfers dan de toetsen waar ik vergeten was om voor te leren (Ned, Ak & Ges) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 16:49 | |
| - Bravesoul schreef:
- Maar het rare vind ik, toch leer ik (Bij Duits, Frans, Natuurkunde & Wiskunde) zo goed, ik haal slechtere cijfers dan de toetsen waar ik vergeten was om voor te leren (Ned, Ak & Ges)
Dat komt waarschijnlijk om Nederlands, aardrijkskunde en geschiedenis vakken zijn waar je de stof af en toe even moet doornemen, maar meestal zit het wel in je hoofd. En sowieso zijn de laatste twee ook deels met gevoel enzo [argumenten geven etc] en Duits, Frans, natuurkunde en wiskunde zijn vakken waar je de stof gewoon goed bij moet beheersen c; |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 16:51 | |
| Wiskunde is sowiso een vak waar ik nooit goed in ben geweest, Frans loop ik een jaar achter op de rest, Duits stond ik vorig jaar een 9, maar deze man die we nu hebben geeft echt op een rot manier les, en Natuurkunde is *hoop ik* even inkomen. En ik geef toe, ik lette niet echt op in z'n les..
Btw: iemand topic met Fox? |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 16:52 | |
| Idd mooie cijfers <3 Ik zit nu op gymnasium 3 en man wat is het veel :'D - Spoiler:
Nederlands: 7,1 Engels: x Wiskunde: x Latijn: 9,5 Grieks: 6,5 - 8,2 - 4,8 Frans: 2 - 10 - 6 - 4,7 Duits: 7,5 Geschiedenis: x Aardrijskunde: 10 - 4,8 Natuurkunde: x Scheikunde: 8,8 - 3,8 - 6,5 [8,8 & 3,8 tellen niet meer; 6,5 is het gemiddelde ervan en telt 2x mee] Biologie: x Economie: x Handvaardigheid: x Gym: 7,6 Levensbeschouwing: 7
Thats it. Daan: Dan zijn dat misschien de vakken waar je goed in bent/geïnteresseerd in bent. Want ik heb echt een hekel aan frans en aardrijkskunde en moet me kapot leren om ook maar een 5 of 6 te halen. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 16:55 | |
| - Foxglove schreef:
- Wiskunde is sowiso een vak waar ik nooit goed in ben geweest, Frans loop ik een jaar achter op de rest, Duits stond ik vorig jaar een 9, maar deze man die we nu hebben geeft echt op een rot manier les, en Natuurkunde is *hoop ik* even inkomen. En ik geef toe, ik lette niet echt op in z'n les..
Btw: iemand topic met Fox? Als je ooit vast zit met iets, kan je 't mij altijd vragen. Ook al ben ik bang dat mijn wiskunde 'skills' niet altijd werken x'D En hey, mijn natuurkunde leraar heeft op de een of andere manier het gevoel dat ik niets kan. Ook al had ik vorig jaar een 9,6 voor het eindproefwerk xD Ik heb dit jaar deze cijfers 'behaald' x'D Scheikunde; 5,5 Latijn; 5,3 [ik snapte de stof, maar in de praktijk werd alles heel blurry :/ ] Duits; 7 & 9 Frans; 7,9 [alle gramm van de laatste drie jaar qua werkwoorden en super veel woordjes D: ] En morgen mijn toekomstige wiskunde cijfer x'D |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 16:57 | |
| Ik begrijp Natuurkunde momenteel echt niet. Ik heb er een so over gehad en volgens mij een vette onvoldoende :/ Maar ik moet het gewoon snappen want ik moet het in mijn profiel kiezen want anders moet ik Aardrijkskunde kiezen en dat gaat hem sowieso niet worden. xD -dilemma- |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 16:59 | |
| Ik zit er ook over na te denken de kant van Aardrijkskunde lerares op te gaan, maar das allemaal gedachten..
@Soof, bedankt voor het aanbod, die neem ik zeker <3 En het ergste vind ik dus nog wel, die vrouw van Wiskunde had gisteren een gesprek met me, en dat ging zo van: "Ja, je moet wel dingen vragen als je het niet snapt hé?" "Ja, maar mevrouw, in de klas, tijdens het hw ect lukt het allemaal aardig, maar tijdens de toets is alles weg!" "Hoe ga je dat dan oplossen?" Ik echt zo van dafq, jij bent de docent D: |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:11 | |
| Ik ben zelf best goed in wiskunde en natuurkunde, dus mocht iemand hulp nodig hebben kun je het best vragen. Zelf ben ik echt slecht in Duits, niet echt in het schrijven en de normale toetsen, maar ik ben echt slecht in leestoetsen, luister toetsen en mondeling. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:16 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:17 | |
| - Foxglove schreef:
- Ik zit er ook over na te denken de kant van Aardrijkskunde lerares op te gaan, maar das allemaal gedachten..
@Soof, bedankt voor het aanbod, die neem ik zeker <3 En het ergste vind ik dus nog wel, die vrouw van Wiskunde had gisteren een gesprek met me, en dat ging zo van: "Ja, je moet wel dingen vragen als je het niet snapt hé?" "Ja, maar mevrouw, in de klas, tijdens het hw ect lukt het allemaal aardig, maar tijdens de toets is alles weg!" "Hoe ga je dat dan oplossen?" Ik echt zo van dafq, jij bent de docent D: Graag gedaan c; Ik kan bijna overal mee overweg, behalve filosofie, cultuurstuff xD & sommige dingen van wiskunde d: Maar je lerares zou moeten helpen, maar je moet dan zelf even op iets komen. Planning maken of whatever c: |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:18 | |
| Ik ga jullie onderspammen als ik problemen heb met Wiskunde <3 Maar heb het net afgerond, godszijdank is het af x'D - Nu posteee :3 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:19 | |
| |
|
| |
Chi 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:24 | |
| In welke Clan zou ik Eagle steken? ~ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:27 | |
| @Eagle, Thunder of Shadow ^^ Nice setje btw :3 |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:29 | |
| Niet tevreden over Shinepaws setje .-. Btw, er staat een open topic van der in het kamp, iemand reageren |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:34 | |
| Omg, morgen alleen één so en huiswerk NL, god thanks :3 So heey c: |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:35 | |
| Iemand die plaatjes heeft van een rode, kortharige kat(Apprentice) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:41 | |
| 5 minuten hiervandaan is een moord gepleegd:\ Of doodslag. Bah.. M'n hart gaat uit naar de familie.
I'm fine though, dus als mensen dat nieuws uit apeldoorn horen, I'm fine. |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:42 | |
| @Babs; Auwts :/ Lekker dan...
--
Morgen een uurtje Wiskunde [= luisteren naar flippende docent & manga lezen] en een uurtje Natuurkunde [= niets doen in de les :')].
My day is good~ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 okt 2013 - 17:44 | |
| @Babs, heftig, een tijd geleden is er bij ons aan de overkant ook iemand neergeknald
Iemand topic met; Bravesoul, Toxicpaw, Fawnpaw, Ashdrop, Cowmilk, Foxglove of Shinepaw?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|