|
|
Hear me roar 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 19:49 | |
| |
|
| |
Dagmar 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 19:50 | |
| ik wil wel een topic met Chopped |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 19:56 | |
| En toen was er een aanmelding bij voor Ashlily x Smoketear :3 Weetje mensen, ik heb nu veel meer plezier in het maken van z'n aanmelding, als ik zelf setjes etc kan maken Oke, nu even 4 opdrachtjes van Wiskunde |
|
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 19:57 | |
| - Badgerkit. schreef:
- Soof?? c:
Jaaaaah? c: |
|
| |
Hear me roar 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 19:58 | |
| - Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Soof?? c:
Jaaaaah? c: Wanneer Badger een maan oud mag zijn .. eis ik min of meer een topic met Quietkit .. 8D |
|
| |
151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 19:59 | |
| Lianne: Wait, huh? Is Lostkit nu Badgerkit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 19:59 | |
| - Badgerkit. schreef:
- Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Soof?? c:
Jaaaaah? c: Wanneer Badger een maan oud mag zijn .. eis ik min of meer een topic met Quietkit .. 8D Ah.. natuurlijk! C: Quiet moet nog wel eens een topic met d'r mama hoor! D: |
|
| |
Hear me roar 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 20:00 | |
| - Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Soof?? c:
Jaaaaah? c: Wanneer Badger een maan oud mag zijn .. eis ik min of meer een topic met Quietkit .. 8D Ah.. natuurlijk! C: Quiet moet nog wel eens een topic met d'r mama hoor! D: Daar dacht ik serieus ook nog aan! D: How about dat ik die nu snel aanmaak? Dan kan je reageren wanneer je wilt xD Edit; Of ik reageer bij jouw open topic~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 20:06 | |
| - Badgerkit. schreef:
- Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Soof?? c:
Jaaaaah? c: Wanneer Badger een maan oud mag zijn .. eis ik min of meer een topic met Quietkit .. 8D Ah.. natuurlijk! C: Quiet moet nog wel eens een topic met d'r mama hoor! D: Daar dacht ik serieus ook nog aan! D: How about dat ik die nu snel aanmaak? Dan kan je reageren wanneer je wilt xD
Edit; Of ik reageer bij jouw open topic~ Doe dat maar, dan verbruiken we geen onnodige nieuwe topics :'D We moeten natuurlijk ook aan het milieuforum denken (: |
|
| |
Hear me roar 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 20:07 | |
| - Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Soof?? c:
Jaaaaah? c: Wanneer Badger een maan oud mag zijn .. eis ik min of meer een topic met Quietkit .. 8D Ah.. natuurlijk! C: Quiet moet nog wel eens een topic met d'r mama hoor! D: Daar dacht ik serieus ook nog aan! D: How about dat ik die nu snel aanmaak? Dan kan je reageren wanneer je wilt xD
Edit; Of ik reageer bij jouw open topic~ Doe dat maar, dan verbruiken we geen onnodige nieuwe topics :'D We moeten natuurlijk ook aan het milieuforum denken (: Dat is inderdaad zo, daar had ik niet eens bij stil gestaan xD Dan switch ik even naar Honey. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 20:09 | |
| - Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Eriksen schreef:
- Badgerkit. schreef:
- Soof?? c:
Jaaaaah? c: Wanneer Badger een maan oud mag zijn .. eis ik min of meer een topic met Quietkit .. 8D Ah.. natuurlijk! C: Quiet moet nog wel eens een topic met d'r mama hoor! D: I ship it:'D --- HW af, posttijd~ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 20:50 | |
| O M F S C
IK BEN DOOD OMDAT JUST DANCE 2014 ZOOOOOOOO AWESOME IS <3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:33 | |
| Staat Ajax met 1-0 voor, krijgen ze een penalty tegen D: COME ON!!!! D< |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:35 | |
| @Soof, xD Lig helemaal in een deuk door jou xDD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:37 | |
| - Bravesoul schreef:
- @Soof, xD Lig helemaal in een deuk door jou xDD
Als je het had gezien zou je nu ook zitten mokken ._. Rot Balotelli nam die penalty pas toen de keeper had bewogen en schoot hem toen heel stiekem erin ._. |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:39 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Bravesoul schreef:
Als je het had gezien zou je nu ook zitten mokken ._. Rot Balotelli nam die penalty pas toen de keeper had bewogen en schoot hem toen heel stiekem erin ._. Haha x'D Wie tegen wie is het? Ajax tegen? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:46 | |
| - Bravesoul schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Bravesoul schreef:
Als je het had gezien zou je nu ook zitten mokken ._. Rot Balotelli nam die penalty pas toen de keeper had bewogen en schoot hem toen heel stiekem erin ._. Haha x'D Wie tegen wie is het? Ajax tegen? AC Milan, Champions League, oftewel Nederland schaadt nu zijn reputatie :/ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:48 | |
| *Lang niet geweest hier in het AOT*
... HI :'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:50 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Bravesoul schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Bravesoul schreef:
Als je het had gezien zou je nu ook zitten mokken ._. Rot Balotelli nam die penalty pas toen de keeper had bewogen en schoot hem toen heel stiekem erin ._. Haha x'D Wie tegen wie is het? Ajax tegen? AC Milan, Champions League, oftewel Nederland schaadt nu zijn reputatie :/ xD Mijn oom en neef zijn ook voetbalfanaten. Mijn neef speelt bij Feyenoord, en mijn oom mist NOOIT een wedstrijd. Op zijn eigen verjaardag ging hij weg, naar een wedstrijd kijken xD Mijn nicht in dat gezin voetbalt ook. :3 EDIT: Hooi Maartje |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 okt 2013 - 22:52 | |
| - Bravesoul schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Bravesoul schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Bravesoul schreef:
Als je het had gezien zou je nu ook zitten mokken ._. Rot Balotelli nam die penalty pas toen de keeper had bewogen en schoot hem toen heel stiekem erin ._. Haha x'D Wie tegen wie is het? Ajax tegen? AC Milan, Champions League, oftewel Nederland schaadt nu zijn reputatie :/ xD Mijn oom en neef zijn ook voetbalfanaten. Mijn neef speelt bij Feyenoord, en mijn oom mist NOOIT een wedstrijd. Op zijn eigen verjaardag ging hij weg, naar een wedstrijd kijken xD Mijn nicht in dat gezin voetbalt ook. :3
EDIT: Hooi Maartje Als in speelt in FeyenoordFEYENOORD? D: En, dat zou ik ook doen hoor x'D Eigenlijk, heb ik een wedstrijd om te kijken de dag na mijn verjaardag ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|