"Is dat voor mij?" Pepper keek achterom naar het katertje, en zag dat die doodop was. "Ach sorry!" Hij rende naar hem toe en zette hem neer, duwde de muis voor zijn neus en rende weg om even later terug te komen met doorweekt mos.
"Hier drink en eet, dan zul je je beter voelen." Hij keek naar het katertje en liep toen terug naar zijn eigen plek. Sugar zou zometeen wel komen.
Aangezien de grote kater zich redelijk verveelde begon hij met het wassen van zijn vacht, alleen kwam hij er al snel achter dat dit onnodig was. Elke keer als hij zich verveelde deed hij dit, en nu was zijn vacht brandschoon...
Hij wierp weer een blik op Specklepaw en pakte toen ook zelf een muis. Sugar had een mooie stapel klaarliggen, ze was altijd al een goede jager geweest. Ze scheen er alleen niet van te houden, iets wat Pepper nog steeds niet snapte.
Hij voelde de drang om zich te verontschuldigen, maar nam genoegen met: "Je zal er gewend aan raken..."
Verder kwam hij niet, want voor zijn ogen zakte het katertje in elkaar van vermoeidheid. Hij grinnikte, en ging naast hem liggen, wachtend op zijn zus.
~ haha, eerste wat ik zei toen ik die post gelezen had was zo van
"What the heck!?"
xD YOLO!