[Summer flowers] - [OPEN]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shiva
Member
[Summer flowers] - [OPEN] DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 21:33

Haar rode ogen staarde met een kille, ijzige
blik om haar heen, terwijl ze haar dunne,
grijze staart even door de luct sloeg.Haar forse poten hadden haar naar de kittypet place geleid, waarom wist ze niet. De blik van de mensen betekende niets goeds, ze zaten vol afschuw, waarschijnlijk door haar rode ogen en verfrommelde vacht. Een zucht kwam uit haar neus, wat haatte ze die wezens toch. Ze hielde haar soort opgesloten in een huis en voerde ze hartstikke ranzig voer. Tenminste, dat hoorde ze van haar moeder. Haar moeder was de zwarte poes, Ziva. Ze had haar ogen van haar moeder, en de vachtkleur van haar vader. Ze had haar vader eigenlijk nog nooit gezien. Of amper. Haar poten droegen haar naar een hek, waar ze met een simpele sprong op sprong en met een kille blik rondkeek. De geur van kittypets hing hier rond, de geur van auto's, de geur van afval. Ze haatte die geuren, maar aangezien ze al snel warrior werd, moest ze wel beginnen met het oefenen van moorden, en hier kon ze het begin goed vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[Summer flowers] - [OPEN] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 11:49

Jinx zuchtte diep. Het ging niet zo goed met zijn eigenaar. Het was nu wel eindelijk weer Lente, maar hij was zwak en ziek. Het gebeurde vaak dat Jinx dubbel moest jagen, voor hem zelf, en voor zijn eigenaar. De langharige zwarte kater schudde zijn kop. Over jagen gesproken, hij moest inderdaad wat vangen, want het was al weer een tijd geleden sinds hij had gegeten. De kater zette zijn poten in beweging en probeerde de geur van een prooidier op te vangen. Wat hem niet veel meoite kostte.

Tevreden keek hij naar zijn vangst, een vrij mollige mus. Het beest was totaal neit bang voor hem geweest, zijn grootste fout. Snel at hij het gevederde beest op, zodat geen andere kat hem kon stelen. Net toen hij zijn prooi op had, rook hij een katten geur. Maar niet zomaar eentje, een van de Elite. Hij had over ze gehoord, maar nog nooit was hij er een tegen gekomen. De kater keek op, en zag een grijze poes met fel rode ogen op het hek zitten. Hij grijnsde lichtelijk naar de poes. "Goedemorgen schoonheid"Miauwde hij kalmpjes. En aan zijn stem was niet te horen of hij het sarcastisch bedoelde of niet. Rustig ging hij zitten en verwijderde de prooirestjes uit zijn snorharen.
Sour
Member
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Sour
BerichtOnderwerp: Re: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 18:58

Sour liep doelloos rond. Hij had net gegeten, en hij was op zoek naar een lolletje, een zwakke kittypet of zo. Hij opende zijn kaken. Een zure geur kwam prikkelde in zijn keel. Met grote ogen klapte hij zijn kaken dicht, hij had niet verwacht om die geur nog is te ruiken. Het was zo raar, maar toch vertrouwd. Bloodclan. Hij had erin gezeten tot hij 12 moons was, hij was er toen uitgezet door moord op een van zijn clangenoten. Hij trippelde op de Bloodclangeur af, hij was benieuwd wie het was.

Sour sprong op het hekje, naast de shecat die in Bloodclan zat. "Zo, hoe is het in Bloodclan? Bevalt het je?" Sour keek opzij, hij herkende de poes als Shiva. Zou zij hem nog herkennen?
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:29

Haar poten hadden haar naar de Twoleg place
geleid,ze haatte al die stanken daar. Ze
sprong behendig op een hekje en staarde met een kille blik naar voren. Die dikke kittypets, bah!  "Goedemorgen schoonheid" hoorde ze een stem en ze draaide zich om. De geur leek op kittypet, maar zijn vacht was even verfrommeld als haar, misschien iets minder, en hij was niet zo dik als de rest. Ze keek hem kalm aan en onderzocht hem snel. Die zwarte vacht, die was veel langer dan haar moeders vacht. Deze had geelachtige ogen. "Ook goede morgen," miauwde ze kalm, met een scherpe, ijzige ondertoon die haar blik nog wat verharde. "Zeg je dat 'schoonheid' zeker tegen elke poes die je tegen komt, is het niet?" miauwde ze met een lichte grijns. Ze kende dit soort, ergens vond ze ze eng. Een gedachte schoot door haar kop, was haar vader ook zo'n kat, had haar moeder nooit van hem gehouden? Ze schudde die gedachte van zich af en sprong naast de kat. Een tweede stem klonk in de oren van de grijze, slanke poes en ze draaide haar kop. "Zo, hoe is het in Bloodclan? Bevalt het je?" klonk een stem en ze keek onderzoekend naar de kater. Moest ze hem kennen ofzo? Even haalde ze haar wenkbrauw denkend op en ze schudde haar kop snel. "Ken ik jou ergens van?" siste ze en ze keek de kater aan. "Ken je mijn moeder ofzo?" ze keek hem nog eens onderzoekend aan en ze kwam tot de conclusie dat ze hem totaal niet kende.
Sour
Member
Lies
85
Actief

CAT'S PROFILE
Sour
BerichtOnderwerp: Re: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitimedi 1 okt 2013 - 15:48

"Ken ik jou ergens van?" Sour grinnikte. Deze vraag werd veel, veel vaker gesteld aan hem. "Ken je mijn moeder ofzo?" Sour schudde zijn grote kop. "Nee, ik zat ooit bij de Bloodclan. Maar nou ben ik op mezelf gaan wonen, zodat ik iedereen kan vermoorden, ook Bloodclanners." Sour grijnsde. "Ik wilde gewoon weten hoe het in de Bloodclan was, of het allemaal nog goed was."
Jinx
Deceased
[Summer flowers] - [OPEN] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 18:25

"Ook goede morgen,"Miauwde de poes met een scherpe, ijzige ondertoon. Iets wat een kleine zelf ingenomen grijns op het gezicht van de zwarte kater liet komen. "Zeg je dat 'schoonheid' zeker tegen elke poes die je tegen komt, is het niet?" vroeg ze met een klein grijnsje. "Misschien"Miauwde hij terug zonder echt antwoord te geven op haar vraag. Jinx had er nog iets aan toe willen voegen, maar toen sprong er plots een kat op het hek waar de Bloodclan poes op zat. "Zo, hoe is het in Bloodclan? Bevalt het je?"vroeg deze. Jinx keek hem ietwat geërgerd aan. Deze kater moest ook wel wat in zijn kop hebben gehaald, Hij was gewoon aan het praten met deze poes. Hij was er niet van gediend dat de andere kat hem negeerde en het 'gesprek' dat hij voerde met de poes afkapte. Jinx luisterde wat geërgerd naar hun gesprek. Het waren zijn laatsten zinnen die er voor zorgde dat Jinx besloot zich er mee te bemoeien. "Nee, ik zat ooit bij de Bloodclan. Maar nou ben ik op mezelf gaan wonen, zodat ik iedereen kan vermoorden, ook Bloodclanners." "Ik wilde gewoon weten hoe het in de Bloodclan was, of het allemaal nog goed was." De zwarte kater keek de andere kater strak aan "Wat interessant"zei hij met ene ietwat spottende ondertoon. "Maar waarom zou je tegen een Bloodclan poes zeggen dat je haar clangenoten, en misschien wel haar zelf wil of kan vermoorden"Voegde hij er ietwat kil aan toe.
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 16:52

"Nee, ik zat ooit bij de Bloodclan. Maar nou ben
ik op mezelf gaan wonen, zodat ik iedereen kan
vermoorden, ook Bloodclanners." zei Sour met een grijns en de poes staarde hem vol afschuw aan. "Matennaaier," mompelde ze tegen Jinx en ze zuchtte. "Ik wilde gewoon weten hoe het in de Bloodclan was, of het allemaal nog goed was." zei de kater en Shiva keek hem met een ijzige blik aan.  "Wat interessant" zei Jinx met ene ietwat spottende ondertoon en de poes greens. "Maar waarom zou je tegen een Bloodclan poes zeggen dat je haar clangenoten, en misschien wel haar zelf wil of kan vermoorden" zei de kater en de jonge poes knikte. "Denk je nou serieus dat ik ga vertellen aan zo'n verrader als jou ga vertellen hoe het gaat met de BloodClan, dan ga je vragen naar de zwakke punten en vermoord je, aangezien ik je daar wel voor aanzie, de eerste BloodClanner die je tegenkomt," zei de poes scherp en haar pupillen versmalde dreigend. "al was je beste vriend." voegde ze er scherp aan toe en ze ging voldaan zitten. Zo, dan wist die ook weer wat ze vond.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Summer flowers] - [OPEN]   [Summer flowers] - [OPEN] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: