|
| Girl with one eye [&Snowynight] | |
| Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl with one eye [&Snowynight] zo 29 sep 2013 - 12:16 | |
| "Nee hoor! Dan had hij me allang opgegeten!" Miauwde Littlepaw vastberaden met een speelse blik in haar ogen. Snowynight begon plagerig te grijnzen. "Wie weet," Miauwde Snowynight op een onschuldige toon, "Wie weet voert hij je langzaam vet en wacht hij af..." Miauwde ze onschuldig, maar hierna barstte ze in lachen uit. "Sorry, sorry!" Miauwde ze, terwijl haar buik pijn begon te doen van het lachen. Ze hoopte dat Smokebreath niet zomaar de open plek binnen zou komen stappen. Dan zouden zowel zij als Littlepaw niet jarig zijn. |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Girl with one eye [&Snowynight] ma 30 sep 2013 - 18:01 | |
| "Wie weet," Miauwde Snowynight op een onschuldige toon. "Wie weet voert hij je langzaam vet en wacht hij af..." Miauwde ze onschuldig, maar hierna barstte ze in lachen uit. "Sorry, sorry!" Miauwde ze weer. Ietwat verontwaardigd keek ze de witte poes aan. "Lach me niet uit!" Miauwde ze verontwaardigd, echter had ze de geamuseerde ondertoon niet weten de onderdrukken om nadien zelf ook in lachen uit te barsten. Ze had nooit gedacht dat ze zelf ooit in staat zou zijn geweest om zo tegen Snowynight te praten. Ashdrizzle zou hier vast blij om zijn, echter had ze al aangegeven dat ze zijn vriend niet meer wilde zijn... En dus zou de kater haar vast niet meer vergeven. Well, be it so. |
| | | Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl with one eye [&Snowynight] ma 30 sep 2013 - 19:58 | |
| Snowynight kon het niet helpen, ze lag helemaal in een deuk. Langzaam begon ze haar gelach in bedwang te houden en keek ze met pretlichtjes naar Littlepaw, zachtjes nahikkende nu. "Lach me niet uit!" Riep Littlepaw verontwaardigd, maar de geamuseerde ondertoon en het hierop volgende gelach stelden Snowynight gerust. Ze begon zelf ook alweer snel te lachen. "S-sorry," Lachte Snowynight, "Het.. Het beeld was gewoon..." Ze schoot weer in de lach, "Teveel." Langzaam wist ze zichzelf weer wat meer in bedwang te krijgen en ze begon weer met een lichte grijns te spreken. "Starclan, ik hoop dat hij dit niet gehoord heeft." |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Girl with one eye [&Snowynight] za 5 okt 2013 - 10:31 | |
| Ze keek even toe hoe Snowynight volop genoot van het grapje dat ze had gemaakt. Littlepaw zelf wist haar gelach in bedwang te houden en hikte alleen maar af en toe als teken dat ze het best toch nog grappig vond. "Starclan, ik hoop dat hij dit niet gehoord heeft." Miauwde ze uiteindelijk, nadat de witte poes zichzelf ook eindelijk onder controle wist te houden. Littlepaw grinnikte even en knikte. Ze zouden misschien nog eens echt opgegeten kunnen worden als haar mentor hen had gehoord. Ze schudde haar kopje bij het aanzicht dat ze had gemaakt in haar hoofd en glimlachte zachtjes. "Ik zou het op een rennen zetten dan." Beaamde ze zelf heel eerlijk met een geamuseerde gelaatsuitdrukking op haar gezicht. |
| | | Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Girl with one eye [&Snowynight] za 5 okt 2013 - 14:22 | |
| Snowynight keek geamuseerd naar Littlepaw, met een ietwat ondeugende glimlach op haar gelaat. "Ik zou het op een rennen zetten dan." Miauwde de kleine grijze poes voor haar, ook met een geamuseerde toon in haar stem. Eventjes schrok Snowynight echt en keek ze achterom, alsof ze verwachtte dat de kater echt achter haar verschenen was. Maar daarna begon ze weer zachtjes te grinniken. "Nu? Ik zie hem nergens hoor," Miauwde de poes met een onschuldige glimlach, Littlepaw aankijkende. |
| | | | Onderwerp: Re: Girl with one eye [&Snowynight] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |