x 854 Actief
| |
| Onderwerp: » Shiva ♥ za 28 sep 2013 - 18:33 | |
| General; Name; » Shiva Age; » 15 moons Gender; » Female Birth place; » Outside of the BloodClan camp. Season born; » Leafbare Sexuality; » Hetrosexual Status; » Health
Outside; Keywords; » Slank, groot, gespierd, grijs. Description; » Shiva is een gespierde grijze poes. Ze heeft scherpe nagels en een erg kille blik in haar rode ogen. Ze is erg slank, maar wel groot. Ze neigt meer naar de lichtgrijs dan naar donker. Ze heeft een gemiddeld lange staart, evenwicht is dan ook niet haar hoogte punt en in bomen is niet haar favoriete bezigheid. Toch kan ze wel gericht en hoog springen. Ze is door haar slanke, grote lichaam goed in vechten en erg behendig. Jagen kan ze ook wel, maar ook dit is niet haar favoriete bezigheid. Ze heeft weinig littekens en een glimmende, ruwe vacht. Haar vachtkleur heeft ze van haar vader geerft, maar de oogkleur en de lengte van haar vacht van haar moeder. Qua uiterlijk ziet ze er lief uit en wordt daarom ook erg onderschat.
Inside; Keywords; » Kil, koud, spottend, veel zelfvertrouwen, grote mond. » Kil - De poes heeft een masker opgezet tegen katten die ze niet kent of tegen katten die ze niet mag. Ze kan erg kil of juist fel uit de hoek komen en lijkt erg ongeïnteresseerd. Ze is daardoor ook onafhankelijk van katten en laat zich ook niet snel beïnvloeden. Dit karaktereigenschap kan geheel omslaan bij vrienden. » Spottend - De poes heeft een scherpe tong en gebruikt dit bij katten die denken dat ze geweldig zijn, iets wat ze verafschuwd. Ze zal niet zo snel iemand een vernedering laten ondergaan in het openbaar, behalve als je haar iets flikt. » Intelligent - De poes is best wel slim, je moet haar echt niet onderschatten. Ze is dan wel BloodClanner, ze is geen hersendode kat. Daardoor kan ze ook erg snel een tegenreactie bedenken of iemand gewoon de mond snoeren. Toch gebruikt ze haar intelligentie bijna nooit. » Eigen wil - De poes heeft een grote eigen wil, en zal niet zomaar opgeven wanneer ze iets wilt. Ze zal daarom ook totaal niet snel omgepraat worden. Ze merkt wel wanneer iets te ver gaat en stopt dan ook.
Claninfo; Clan leader; » Icy Deputy; » Heartdestroyer Medicine cat; » None Medicine cats apprentice; » None
Rank; » Warrior Former ranks; » Kit, Apprentice Future ranks; » Deputy[?], Leader[?], Death
Clan; » BloodClan Former clan; » Clan of the unborns Future clan; » ThunderClan[?], WindClan[?], ShadowClan[?], SkyClan[?], RiverClan[?] Future lifestyle; » Rogue[?], Kittypet[?], Clancat [?]
Relations; ~ Uncertainty ~ Acquaintance/To be respected ~ Friend ~ Good friend ~ Crush ~ Family ~ Love ~ Mate ~ Discomfort/Dislike/Fear ~ Hate ~ Student/Mentor [Babs]
Ziva/Female/Mom-/ I hardly ever see you, I do not believe you're even proud of me and wants me not even as a kit. However, you still my mother and a respected cat in the Blood Clan, so I do not hate you.
Fame/Male/Dad- I believe you've never seen, so do not know what I think of you.
Breeze/Female/Sister-/ I do not like you, you know it too well and I know you do not like me.
Sunga/Female/Unknow- You boss had hurt me, why should I not you automatically.
Jinx/Male/Unknow- I'm not sure what I think of you like, but you looked interesting for a kittypet.
Soul/Male/Unknow- I found you a little, tjah, weird. It sounded quite threatening what you said.
Chikita/Female/Mentor- / You're my mentor and I like you, you have your work was taught so well done me.
Fleckkit/Female/Knowledge- For a kitten you are strong, I like you, I think I can call a friend.
Crumblefur/Male/Unknow- I do not like you, end of discussion.
Yami/Male/Unknow- I hate you, you kidnapped me in that stupid truck! I hate you, I hate you!
Lilith/Female/Friend- I really like you, I believe my sister you just can not and vice versa.
Brindlepool/Female/Unknow- Hmm, I have respect for you somewhere.
Awards; Account awards; In game awards;
High ranks awards; -
Special awards; -
|
|