ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Gezocht: Kittypet za 28 sep 2013 - 11:58 | |
| Hallo! Zoals jullie weten is Graystripe letterlijk dood qua activiteit, wat merendeels komt doordat zijn verhaallijn met Swiftheart & Silverstream vastzit. En omdat ik het toch niet kan verdragen om hem weg te geven of hem dood te laten gaan ben ik iets nieuws met hem van plan. Hij zal dus een crush gaan krijgen op een kittypet, wat er meer zal gebeuren weet ik niet. Moet gewoon weer wat met hem kunnen doen.
Ik heb niet veel eisen, behalve dat je actief moet zijn en dat het een poes moet zijn. ^^
-Chi |
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: Kittypet za 28 sep 2013 - 12:02 | |
| Oeh oeh, ik heb Renesmee Was vanplan der kittens etc te geven, maar daar loop ik vast me, so xp Het is een ex-WindClan poes ;D |
|
Jojooh 178
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: Kittypet zo 29 sep 2013 - 11:03 | |
| Ik heb blue/bluestream wel :3 ze was vroeger Skyclan, maar is nu een eenzame kittypet xD [ b]naam:[/b] Blue/bluestream
Age: 18 moons Gender: female Clan: Vroeger Skyclan, nu kittypet.History: Bluestream heeft niet zoveel "history" behalve dat ze in Skyclan een partner had die bij de brand is omgekomen. Ze is ook bijna zelf gestorven omdat, toen ze vluchtte voor het vuur, er een tak op haar rug viel. Gelukkig is ze er met een trauma vanaf gekomen. Outside: Bluestream is een knappe donkergrijze poes met blauwgroene ogen. Ze heeft een litteken op haar staart van de tak op haar rug. Inside: Vriendelijk, filosoof, nadenkend, slim, vechtslustig, kattig, begripvol, leidend
Blue is een vriendelijke en begripvolle poes, die mede door haar trauma veel filosofeert en nadenkt over haar toekomst, die in haar ogen een grote leegte is. Ze is niet een dikke, luie kittypet, maar een slimme, af en toe ietwat vechtlusige poes. Ze kan soms wat kattig overkomen, maar ze doet alles om haar geliefden en vrienden te beschermen, aangezien ze dit bij de val van de Skyclan niet heeft kunnen doen. real name: Jojo Motivatie: Mij lijkt dit gwn supercool! En ik wil wat meer met blue gaan doen xP
Laatst aangepast door Bluestream op zo 29 sep 2013 - 12:29; in totaal 5 keer bewerkt |
|
Stijn 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: Kittypet zo 29 sep 2013 - 11:57 | |
| Ik heb Beau voor je ze is nu nog rogue en was vroeger bloodclan. Beau is een zo goed als blinde poes, ze is uit de Bloodclan gepest. Beau is klein en zwak.
Later zal ik nog een betere aanmelding maken. - Stijn |
|
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: Kittypet zo 29 sep 2013 - 12:17 | |
| Mhm, ik wilde Reinette al een tijdje omgooien en weer actief maken :'3 Ze is nogal een diva en zal wss in het begin een beetje met Gray spelen xD |
|
| Onderwerp: Re: Gezocht: Kittypet | |
| |
|