De brutaliteit die ze bij de Warriors altijd had, verdween als sneeuw voor de zon bij haar Leader. Tegen die zal ze echt niet brutaal zijn. "Nou, lucht je hartje maar. Ik hoop niet dat het iets met je Mentor is, toch?" Ratpaw moest even slikken, nu moest ze toch haar zegje zeggen. Maar hoe zal Shrewstar erop reageren? Misschien werd ze wel kwaad of vond ze Ratpaw een verrader. ''U zei laatst bij de ceremonie dat we moeten oppassen voor de Windclan, zo ongeveer.''Ze pauzeerde en keek naar een grassprietje, wat opeens erg interessant was. Haar grijze lijfje kromp in elkaar toen ze haar verhaal volgde. ''Omdat één kat Mistylake aanviel. Maar dat was maar een...Hoe weet u zo zeker dat het een idee van de hele clan was? Misschien wist Everstar er niet eens vanaf.''Ze draaide zich om en keek naar buiten. ''Elke clan heeft zwarte schapen, zelfs de Windclan. Daar ben ik zeker van'' vervolgde ze. Zal Shrewstar haar begrijpen? Ze keek achterom, naar de zwart witte poes. Opeens schaamde ze zich. ''Sorry dat ik u stoorde''Ze stond op en wou naar de uitgang lopen...
-Nog in topic-