{GZ} Little flower blossoms with influences

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Poppyleaf
Member
{GZ} Little flower blossoms with influences DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 22:50

Heey all~

Ik heb de laatste tijd heel erg veel lol in het spelen van Poppypaw, dus daar wil ik wel wat gebruik van maken door haar wat extra aandacht te schenken. :3

Nou, eerst over Poppypaw. Poppypaw is de dochter van Bluestar en Whitestorm en de zus van Littlewish en Minnowspots. (En natuurlijk van het latere nestje kittens van Blue x White). Nu is Poppypaw een beetje een apart geval, want ze had eigenlijk al een warrior moeten zijn. Nu is ze een hele tijd ziek geweest en heeft ze dus haar training moeten onderbreken. Ze namelijk een soort Asthma, ze kan het heel benauwd krijgen, de longen uit haar lijf hoesten en dergelijke. Hierdoor kan ze eigenlijk niet te zwaar trainen.

Nu is het verder wel een hele lieve poes, die eigenlijk ook heel erg graag haar vrienden aan andere katten koppelt (Succes niet gegarandeerd) en er altijd voor haar vrienden probeert te zijn. Ondanks dat begint haar zelfvertrouwen er een beetje onder af te brokkelen dat ze nog geen warrior is. Eigenlijk begint de angst dat ze dat nooit zal worden er een beetje in te sluipen.

Nu zoek ik een aantal dingen voor haar:

I. I want to meet you!
Topics zijn natuurlijk altijd welkom. Ik wil graag met haar rpg'en. Ook als je niet een van de specifieke dingen wil of kan die hieronder staan, kunnen we altijd een topic doen en zien we wel wat het wordt~! Als het topic leuk is, sta ik natuurlijk ook open voor vervolg topics.ˆ-ˆ

II. Socially acceptable
Poppypaw is een hele sociale poes, dus ik zoek het liefste een stel vrienden voor haar. Dit mogen zowel Warriors als Apprentices zijn, Poppy maakt het niet zoveel uit. En ze is immers van Warriors leeftijd, het ligt alleen aan de naam die ze nog heeft. Misschien zou een klein vriendengroepje ook wel leuk zijn.

III. Easy Influence
Deze rol is een beetje aparter. Ik zoek een soort kat die Poppypaw op een beetje een negatievere manier gaat beïnvloeden. Poppypaw is namelijk een beetje naïef en zal niet snel kwaad in een ander zien. Nu zoek ik een kat waarmee ze goed bevriend raakt, maar die haar zelfvertrouwen ook een beetje wegpraat, qua haar droom van een warrior worden. Misschien bedoelt deze kat het wel heel erg goed, als bescherming of iets dergelijks, of juist gemeen, maar de bedoeling is dat Poppypaw een beetje gaat twijfelen of het nog wel kan.

IV. Sickness buddies!
Een kat die ook een tijdje in de medicine cat den heeft gelegen toen Poppypaw daar ook lag met haar ziekte en met wie ze goed bevriend is geraakt. Deze zal haar juist moed inspreken qua Warrior worden.

V. Go away, I don't like you
Natuurlijk is een apprentice die al een warrior had moeten worden, en dan notabene een dochter van Bluestar, best makkelijk te treiteren. Ik zoek één of twee katten die haar gaan treiteren met het feit dat ze nog geen warrior is of met andere dingen die je maar kunt verzinnen!

Alvast bedankt iedereen!

Poppy
Terug naar boven Ga naar beneden
Joker.
Member
Stijn
15
Actief

CAT'S PROFILE
Joker.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 11:12

Ik wil wel rol vier met Cryingangel. Ze heeft last zelfmoordneigingen en stemmen in haar hoofd. Cry heeft ontzettende angsten voor alles en iedereen, maar als ze iemand vertrouwt kan ze wel aardig zijn.

-Stijn
Mintpaw
Member
Jojo
68
Actief

CAT'S PROFILE
Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 14:21

Ik heb Mintpaw wel voor rol III. Mintpaw is zelf heel gemotiveerd in het worden van een warrior, maar is altijd bang dat het haar niet lukt en heeft een soort minderwaardigheidscomplex. Ze is vaak heel vriendelijk tegenover andere katten, en ook beschermend. Aangezien Poppypaw van hetzelfde gevoel last heeft als Mintpaw kan ze misschien haar eigen twijfels uiten tegenover Poppypaw, waardoor die gaat twijfelen aan haarzelf? (?)
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 17:58

een topicje Poppypaw x Gleampool?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 22:48

Ik zet Mintpaw en Cryingangel op de lijst met geïnteresseerden ˆ-ˆ Topics zijn altijd welkom~! Zou jij aan willen maken Hanna?
Jinx
Deceased
{GZ} Little flower blossoms with influences Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 23:12

Ik heb *Dawnpaw voor rol 3 ^^

Hij voelt zich heel rot, omdat hij Lovelypaw(zijn crush) nergens kan vinden, het zou dan selectie iets voor hem zijn om iemand stiekempjes af te kraken :')
Fawnstep
Member
{GZ} Little flower blossoms with influences UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 9:28

Ik heb Juniperpaw wel als een van der goede vriendinnen? :3
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 12:01

Ik zet jullie op m'n lijstjeˆ-ˆ Bedankt~!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Little flower blossoms with influences   {GZ} Little flower blossoms with influences Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: