|
|
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:29 | |
| Hey, ik zit op Neverland xD
Ah, nevermind~<3
Wachten totdat Port Royale 3 geïnstalleerd is //sigh. Ik ga mn 3DS pakken en verder met Layton terwijl ik wacht xD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:30 | |
| En toen was ik terug van de tandarts,nu ben ik 2tanden kwijt^^het voelt zo vreemd...^^ |
|
| |
Babs 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:32 | |
| Eva@ Doet dat geen pijn?D:
Stijn@ Sorry, I can't^^" |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:32 | |
| Helaas heb ik geen katten die kittens kunnen krijgen. Geen koppeltjes xD
Tigerpaw - Uhm nope Lightningrush - Wat denk je zelf xD Charcoalflare - Single en veel te jeugdig qua karakter Secretsong - Valt nie op katers Nightstream - Yeah nope Lockheart - Nog niet uitgewerkt |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:35 | |
| @ Babs, ik heb ook al eens tanden laten trekken (4 op 2 dagen xD) Ik voelde er werkelijk helemaal niks van :'D
_____ Oef katten die kittens kunnen krijgen Milkykit // Ahum xD .Squirrelkit // Not even born Timefall // Dream ahead c: Fluffytail // Her partner is gone and she has enough kits xD Swanlake // She's just mine o.o Linesong // I don't know... Niet nu in ieder geval, ze moet eerst een partner xD Icerock // Beetje oud Strugglepaw/-bug // Moet eerst nog een partner, dat duurt denk ik nog wel even xD Foxstream // No, just no xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:37 | |
| Fisheye heeft ooit al eens kittens gehad (niet in de RPG), maar die zijn allemaal doodgeboren en haar partner is doodgegaan bij een vossenaanval... Poor Fishy :'c |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:38 | |
| Coppersong x Linesong *oke, sorry, laat al te veel los xD* - Ik zou wel weer eens een nest van een hoge rang willen zien ofzo, maar het punt is, die hebben allemaal al nesten gehad xD Come'on peepz, its Newleaf xD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:39 | |
| - Sparkshade schreef:
- Eva@ Doet dat geen pijn?D:
Stijn@ Sorry, I can't^^" Pijn? Neuh, het viel echt veel beter mee dan dat ik gedacht had.^^ @Milkykit: oh, dat zijn er veel...o.O |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:41 | |
| Ik heb echt geen flauw idee welke van mijn accs ik actief wil hebben... Maar ik weet zeker dat Fisheye mijn nieuwe main-account wordt (of dat ga ik iig proberen) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:42 | |
| - Fawnpaw schreef:
- Coppersong x Linesong
*oke, sorry, laat al te veel los xD* - Ik zou wel weer eens een nest van een hoge rang willen zien ofzo, maar het punt is, die hebben allemaal al nesten gehad xD Come'on peepz, its Newleaf xD Gaaat n beetje moeilijk met een dode partner xD |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:43 | |
| |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| - Firestar schreef:
- Fawnpaw schreef:
- Coppersong x Linesong
*oke, sorry, laat al te veel los xD* - Ik zou wel weer eens een nest van een hoge rang willen zien ofzo, maar het punt is, die hebben allemaal al nesten gehad xD Come'on peepz, its Newleaf xD Gaaat n beetje moeilijk met een dode partner xD xD Ghost kittens xO |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:45 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Sparkshade schreef:
- Eva@ Doet dat geen pijn?D:
Stijn@ Sorry, I can't^^" Pijn? Neuh, het viel echt veel beter mee dan dat ik gedacht had.^^ @Milkykit: oh, dat zijn er veel...o.O 9 maar :'D @ Wazz, Natuurlijk wel, Starclan Kitty's :'DD @ Anna, dat kun je wel zeggen xD @ Daan, Shhht xD |
|
| |
| |
| - Fawnpaw schreef:
- Firestar schreef:
- Fawnpaw schreef:
- Coppersong x Linesong
*oke, sorry, laat al te veel los xD* - Ik zou wel weer eens een nest van een hoge rang willen zien ofzo, maar het punt is, die hebben allemaal al nesten gehad xD Come'on peepz, its Newleaf xD Gaaat n beetje moeilijk met een dode partner xD xD Ghost kittens xO that would be awesome xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| - Fawnpaw schreef:
- Coppersong x Linesong
*oke, sorry, laat al te veel los xD* - Ik zou wel weer eens een nest van een hoge rang willen zien ofzo, maar het punt is, die hebben allemaal al nesten gehad xD Come'on peepz, its Newleaf xD Allemaal? xD |
|
| |
Babs 185
| |
| Lol, Icestorm daalt wel neer uit Starclan hoor >D x'D Kidding.
I still ship Icyrose x Lionroar ;p
Und Hi~ |
|
| |
Maartje 111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:47 | |
| |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:48 | |
| Hiii c: Frostpaw <3 Ghege, hem ken ik nog wel :'D |
|
| |
Babs 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 15:48 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |