Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Choppedpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:16

Wie wil er een gif os?

______
Ik voel me nu best wel schuldig. Ik heb super weinig huiswerk en ik leer amper voor mijn SO's

Laatst aangepast door Choppedkit op wo 25 sep 2013 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:16

Highschool DxD is meer perverted dan ik dacht xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:20

Fawnpaw schreef:
SO Frans - onbekend cijfer
SO Engels - 7,2
SO Duits - 1..
Toets Nederlands - onbekend cijfer
SO Wiskunde - onbekend cijfer, maar waarschijnlijk 1..
En ik krijg nog: Natuurkunde toets, Aardrijkskunde SO, Geschiedenis SO, grote Duits SO
.-. En aan het huiswerk wil ik zelfs maar niet denken D: Ben nu Duits aan het leren voor morgen, overmorgen AK & Ges. Volgende week Dinsdag Natuurkunde, en volgende week vrijdag moet een paar paragraven van Bio af zijn D:
Een tip, planning! Ga je niet suf leren een of twee dagen van te voren. Proefwerken, leer het vier dagen van te voren, dag een; eerste helft, dag twee; tweede helft, dag drie; rustdag, dag vier; herhalen. Je komt niet ver als je alles in één keer erin propt, dat doen de meeste mensen, maar dan moet je alles gewoon dom weg onthouden tot de volgende dag. Waarschijnlijk zal je wel dingen gepland hebben, maar leer niet alles op de eerste dag, een helft goed bestuderen is beter dan het geheel wat minder x'D
Tommy
Member
11
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tommy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:23

Ik kan iet goed plannen haha x3
Maar ik weet het ongeveer een maand daarna nog, dus leren komt wel goed x3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:23

Ook een leuke, doe ik sinds dit jaar. Ik probeer voor de volgende les de stof samen te vatten die ik heb moeten doen in die les^-^ Dan ben ik altijd bij.
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:26

Dat ene rotmoment dat je een awesome forum tegenkomt, maar het niet meer actief is ;w;
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:39

Ik heb net Babs' Essay over Medicine cats gelezen.

Ik denk dat we eens met heel het forum moeten gaan brainstormen voor dingen. Activiteiten die de katten moeten doen, bijeenkomsten, dromen, nieuwe dingen bedenken etc.

Ik ga sws mijn katten wat meer kwaaltjes geven.
Tommy
Member
11
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tommy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:40

Lizard wordt echt zielig D;
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:47

Mijn verkoudheid wordt erger en erger ;w;
Een week aanzien, anders naar de dokter toe //sigh.

Ondertussen is 3u Scheikunde bijles echt zwaar vermoeiend, dus posts zitten er niet in >> Ben sws bang dat ik voor 't weekend niet kan posten :/
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 21:49

-sigh-
--
ik moet me weer eens mottig schrikken hier lop mijn kamer xD
Hades
Member
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 22:01

#Linn, per toeval door een langpoot mug die op 'n spin leek? Daardoor was er hier daarnet ook een heilig schrik moment ;A;

Zo, al m'n schoolwerk gedaan ~ :')
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 22:06

Dat moment dat je je ziek voelt en naar bed wilt, maar eigenlijk ook wilt gamen :/
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 22:07

Nightspark schreef:
Dat moment dat je je ziek voelt en naar bed wilt, maar eigenlijk ook wilt gamen :/
This
Marrowpaw
Member
100
Actief

CAT'S PROFILE
Marrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 22:07

Algemene Onzin Topic - Pagina 32 AdN9zdN_460s
Geen idee waar ze dit vandaan hebben x'D
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 22:15

Ik ben wat aan het uploaden waarvoor mijn klasgenoten me waarschijnlijk gaan vermoorden.

Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 22:30

Lizardpaw schreef:
Lizard wordt echt zielig D;
Why?

Urg overmorgen vier uur dezelfde leerkracht achter elkaar buiten dan 1 pauze tussen tweede en derde uur, wie maakt zo een lessenrooster toch? .-.
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 22:36

Strawberry schreef:
Ik ben wat aan het uploaden waarvoor mijn klasgenoten me waarschijnlijk gaan vermoorden.

Dacht bijna dat je een filmpje zou uploaden waar ik ook in voor kwamXD, maar ik herinner me dit filmpje ook nog wel. Wat was iedereen toen nog jongXD
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 7:11

Twirlfang schreef:
#Linn, per toeval door een langpoot mug die op 'n spin leek? Daardoor was er hier daarnet ook een heilig schrik moment ;A;

Zo, al m'n schoolwerk gedaan ~ :')
Niet echt Smile
Er staat zo'n rol van iets op mijn kamer en dat staat vast met plakband zodat hrt niet uit elkaar rolt.. Naja, de plakband liet toen los en dat ding maakte een. Hoop kabaal toen het uitelkaar roldemhaah
Cryingangel
Member
Stijn
19
Actief

CAT'S PROFILE
Cryingangel
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 7:52

Een uur uitval en alles word op ge schoven ik zit maar tot 1 uur
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 13:42

meap..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: