|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:05 | |
| - Milkykit schreef:
- Quietkit schreef:
- Kat x Kat: Firestar x Littlewish
Clan/Roque: ThunderClan
Voor bewijs: Kijk naar het Staff gedeelte, ze kijken elkaar zo verliefd aan! :'D En toen lag ik in een deuk xD Wat denk je van mij dan xD Ook echt al die staff katten kijken niet naar elkaar behalve die bovenste twee xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:06 | |
| - Firestar schreef:
- Milkykit schreef:
- Quietkit schreef:
Voor bewijs: Kijk naar het Staff gedeelte, ze kijken elkaar zo verliefd aan! :'D En toen lag ik in een deuk xD Wat denk je van mij dan xD Ook echt al die staff katten kijken niet naar elkaar behalve die bovenste twee xD Je hebt het zelf gedaan! :'D Toeval of toch niet..? >:3 |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:08 | |
| - Quietkit schreef:
- Laat Snowynight lang de grenzen gaan en denken aan de nacht waarop ze aan Ashdrizzle had verteld een crush te gaan zoeken daar en dan ook echt een andere Clankat daar te vinden! Bonuspunten als het op een gesprek uitloopt c: Sorry >:3
Eend (': Oké, ik hap, wie wil?:'D xD |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:09 | |
| - Quietkit schreef:
- Firestar schreef:
- Milkykit schreef:
- Quietkit schreef:
Voor bewijs: Kijk naar het Staff gedeelte, ze kijken elkaar zo verliefd aan! :'D En toen lag ik in een deuk xD Wat denk je van mij dan xD Ook echt al die staff katten kijken niet naar elkaar behalve die bovenste twee xD Je hebt het zelf gedaan! :'D Toeval of toch niet..? >:3 I didn't D: Maaike did I guess. |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:09 | |
| - Firestar schreef:
- Quietkit schreef:
- Firestar schreef:
- Milkykit schreef:
- Quietkit schreef:
Voor bewijs: Kijk naar het Staff gedeelte, ze kijken elkaar zo verliefd aan! :'D En toen lag ik in een deuk xD Wat denk je van mij dan xD Ook echt al die staff katten kijken niet naar elkaar behalve die bovenste twee xD Je hebt het zelf gedaan! :'D Toeval of toch niet..? >:3 I didn't D: Maaike did I guess. Misschien een stille hint? XD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:10 | |
| - Poppypaw. schreef:
- Quietkit schreef:
- Laat Snowynight lang de grenzen gaan en denken aan de nacht waarop ze aan Ashdrizzle had verteld een crush te gaan zoeken daar en dan ook echt een andere Clankat daar te vinden! Bonuspunten als het op een gesprek uitloopt c: Sorry >:3
Eend (': Oké, ik hap, wie wil?:'D xD Frostlake xD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:10 | |
| - Poppypaw. schreef:
- Quietkit schreef:
Eend (': Oké, ik hap, wie wil?:'D xD Frostlake xD |
|
| |
Babs 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:11 | |
| Frostlake is niet van een andere clan :') xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:11 | |
| - Quietkit schreef:
- Firestar schreef:
- Quietkit schreef:
- Firestar schreef:
- Milkykit schreef:
- Quietkit schreef:
Voor bewijs: Kijk naar het Staff gedeelte, ze kijken elkaar zo verliefd aan! :'D En toen lag ik in een deuk xD Wat denk je van mij dan xD Ook echt al die staff katten kijken niet naar elkaar behalve die bovenste twee xD Je hebt het zelf gedaan! :'D Toeval of toch niet..? >:3 I didn't D: Maaike did I guess. Misschien een stille hint? XD Whahaha xD Niet dat ik weet ;P |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:12 | |
| @Babs, uhmm.. Bravesoul x'D |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:14 | |
| - Camomilepelt schreef:
Kan iemand hier een doorzichtig randje rond zetten? Het is voor Tidepool :3 .. Je weet dat ik dat plaatje al gebruik met Crossedpath, aye? :'3 |
|
| |
Babs 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:16 | |
| Fine xD Maak jij?
EDIT: Wacht, ik maak wel xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:22 | |
| - Milkykit schreef:
- Quietkit schreef:
Voor bewijs: Kijk naar het Staff gedeelte, ze kijken elkaar zo verliefd aan! :'D En toen lag ik in een deuk xD O MY STARCLAN, IT'S TRUE OwO |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:23 | |
| Omg, ik zit hier gwn te janken om de history van Fisheye D; |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:24 | |
| - Firestar schreef:
- Quietkit schreef:
- Firestar schreef:
- Quietkit schreef:
- Firestar schreef:
- Milkykit schreef:
- Quietkit schreef:
Voor bewijs: Kijk naar het Staff gedeelte, ze kijken elkaar zo verliefd aan! :'D En toen lag ik in een deuk xD Wat denk je van mij dan xD Ook echt al die staff katten kijken niet naar elkaar behalve die bovenste twee xD Je hebt het zelf gedaan! :'D Toeval of toch niet..? >:3 I didn't D: Maaike did I guess. Misschien een stille hint? XD Whahaha xD Niet dat ik weet ;P Whaha, omg, what have I done. xD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:26 | |
| @Discussie hierboven over Little x Fire, het is een voorspelling van StarClan jongens |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:27 | |
| - Choppedkit schreef:
- Omg, ik zit hier gwn te janken om de history van Fisheye D;
Misschien ben ik iets te hard geweest voor Fishy... (She had a horrible childhood, when she had her first (and only) litter of kits, they were all born dead and a few days later, her mate also died...) |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:28 | |
| - Fisheye schreef:
- Choppedkit schreef:
- Omg, ik zit hier gwn te janken om de history van Fisheye D;
Misschien ben ik iets te hard geweest voor Fishy... (She had a horrible childhood, when she had her first (and only) litter of kits, they were all born dead and a few days later, her mate also died...) Ze zou nooit een topic moeten hebben met Starling x'D Een serieuze afrader :'D |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:28 | |
| - Frostlake schreef:
- @Discussie hierboven over Little x Fire, het is een voorspelling van StarClan jongens
Lol, There will be a day where the Little Wish of the great Fire will be fulfilled xDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 21 sep 2013 - 20:29 | |
| @Soof, *backs away from Starling*
@Cees, lolz x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|