Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ] wo 9 okt 2013 - 17:35 | |
|
Specklepaw werd de vragen een beetje moe dus stelde hij maar iets voor. "Zullen we verstoppertje spelen?" Hij keek verwachtingsvol naar de Elder en de kit.
|
|
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ] za 19 okt 2013 - 11:06 | |
| "Nee, ik zal geen warrior kunnen worden. Ik ben blind aan mijn enge oog..." zuchtte ze. Eng oog, het was dat ze het zelf zei... "Zullen we verstoppertje spelen?" stelde Specklepaw plots voor. Verstoppertje? Dat klonk eigenlijk best wel als een goed idee! Direct sprong ze recht, ''Ja!'' riep ze vrolijk, waarna ze haar blik vragend op Fisheye richtte. Zij moest ook meedoen, anders was het niet leuk.
~ Short and late, I'm sorryyyy D:
|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ] za 19 okt 2013 - 16:29 | |
| "zullen we verstoppertje spelen?" stelde Specklepaw voor en meteen reageerde Milkykit met een enthousiaste "Ja!" Fisheye voelde hoe Milkykit en Specklepaw naar haar keken in de hoop dat ze mee wilde doen. "Ik doe niet mee, sorry..." Mompelde ze en liep weg van de twee jongere katten, richting de elders den. Nog een reden waarom ik liever in de schaduwen van het kamp blijf. Dacht ze. Om alle vragen en nieuwsgierigheid te ontlopen... Ze nestelde zich in haar nest achter in de schaduwen van de elders den en sloot haar normale oog om alle moeilijkheden van die dag te vergeten.
Fisheye is het topic uit ^^ |
|
| Onderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ] | |
| |
|