|
| Audities BC Leader/Deputy | |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Audities BC Leader/Deputy za 21 sep 2013 - 13:19 | |
|
AUDITIES BC LEADERSHIP WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? Beste leden, de grote activiteitscheck van de hoge rangen is net geweest en daardoor zijn wij tot de conclusie gekomen dat wij zowel de leider als de deputy van BloodClan moeten vervangen. Dit zijn zeer belangrijke en lastige rollen, dus we gaan ervan uit dat jullie even goed nadenken voor je, je aanmeld. Wat deze keer anders is, is dat wij audities openen per tweetal. Gezien de BloodClan zeer lastig te leiden is en wij al hebben gezien dat de samenwerking tussen de leider en de deputy niet altijd even goed verliep, hebben we besloten om ook te kiezen op samenwerking. Je kunt je dus enkel aanmelden als je dit samen met iemand anders doet, waar je goed mee kan opschieten en jullie beide actief zijn. Zo proberen we te voorkomen dat de leider of de deputy er straks alleen voor komen te staan. Je meld je dus per tweetal aan! Zorg er wel voor dat in je aanmelding op z'n minst deze informatie is verwerkt: - Code:
-
Naam: Naam partner: Motivatie: (denk aan dat je wat vermeld over je gekozen partner) Beschrijving karakter: De audities zullen over ongeveer een maand sluiten. We zijn weer erg benieuwd naar de aanmeldingen. Veel succes! M.v.g, het team
Laatst aangepast door Firestar op zo 3 nov 2013 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy za 21 sep 2013 - 16:08 | |
| Name: Jade Nicknames: all kinds of bad words.. Age: 16 moons Gender: fe male
Parents: Lilly x Kane (she doesn’t know.) Sibblings: Molly and Holey Mate: none Kittens: none
Innerlijk: Jade is een harde poes ze laat niet meer over haar heen lopen, ze heeft een scherpe tong en is niet te schuw om die te gebruiken. Heel haar leven lang heeft ze een onzettende lijders drang gehad altijd wou ze boven aan staan ook al lukte dit niet altijd. Jade heeft wel eens last van ontzettende stres aanvallen dit gebeurt niet vaak heel af en toe. Ze is niet bepaald romantisch aangelegd en heeft hier dus ook wel een last van. Jade is nooit echt spraakzaam geweest zo nu en dan heeft ze wel haar woordje klaar maar vaak blijft ze gewoon stil.
History: Jade is geboren als kittypet ze had twee verwende zusjes die precies op elkaar leken, beide waren het dikke Calico poesjes met gele ogen. In tegen stelling tot Jade zij leek meer op haar onbekende vader ze had een lange witte vacht en een grote zwarte vlek op de achterkant van haar hoofd. Hun moeder was ook Calico zij had Jade”s zusjes altijd leuker gevonden dan haar. Hierdoor was Jade altijd dun geweest haar Twolegs merkte het nooit omdat ze een enorm dikke vacht had. Hun moeder genaamd Lilly was zwanger geraakt van een kater die ze maar één keer had gezien na het verwekken van de kittens is hij simpelweg weg gegaan, de kittens zijn allemaal gezond geboren op eentje na een klein katertje. Er was al een probleem factor het was midden in de winter maar aangezien ze in een warm kittypet huis woonde leek er geen probleem te zijn, maar dat was er toch Lilly was namelijk een extreme stresskip omdat ze bijna niks at was er niet genoeg voeding voor alle kittens dus was het katertje dood geboren. Jade heeft hier in haar opgroei nooit echt problemen mee gehad ze was altijd al een harde geweest. Tegen de tijd dat ze ongeveer zeven maanden was had ze al zo’n beetje genoeg van haar twee zusjes voortdurend werd ze gepest. Jade’s moeder greep nooit in en liet het allemaal gewoon gebeuren. Hierdoor had ze ook besloten weg te gaan uit haar kittypet huis niet wettende waar naar toe.. Jade is 9 maanden en leeft een smal Rogue groepje ze wonen met z’n vieren in een oud konijnen hol, dat hol was gegraven recht onder een grootten eik. Dit gat is enorm uitgevallen en is nu groot genoeg voor vier slapende katten. De beesten hebben elkaar ontmoet terwijl ze alleen leefde. Een wat grootte oude kat lijd het groepje hij heeft een lange witte vacht, zijn gezicht zit vol littekens hij zegt dat dit komt door zogenaamde Elite katten. Het schijnt dat die katten niet veel verder van hun slaap plaats wonen. Zonder enig interesse in de Elite katten leeft Jade haar leven vrij rustig ze is niet echt spraakzaam maar wel behoorlijk jaloers op de grootten kater die hun lijd Kane. Jade heeft altijd al een ontzettende lijders drang gehad dit heeft ze nooit echt kunnen tonen in verband met haar twee zusjes. Deze drang word alleen maar groter omdat op Kane na de katten behoorlijk zwak zijn. Jade is de enige die trainingen krijgt dit heeft ze ooit aan Kane gevraagd en hij vond het oké, Kane leert haar allemaal gemene trucjes waardoor ze makkelijker een gevecht kan winnen. Dit heeft hij allemaal geleerd in de tijd dat ie in de Elite zat, hij is er uit gegaan wegens persoonlijke afschuw voor de toen tijdige lijder. Jade vind het allemaal wel best en negeert zijn meesten verhalen erover. Op een dag komen haar vechttechnieken voor het eerst echt van pas. Jade en haar Rogue vrienden worden aangevallen door een kleine groep Elite katten dit komt omdat Kane meerdere malen op het Elite territorium heeft gejaagd. Het Rogue groepje probeert zich te verdedigen tegen de drie Elite katten maar er was maar één kater voor nodig om de twee ongetrainde katten in koele bloedde te vermoorden. Jade vecht als een beest en houd het aardig bij, Kane daarin tegen kan de jonge versere Ellite poes niet bijhouden na enkele flinke beten in zijn strottenhoofd valt hij ter aarde. Nu heeft Jade drie katten op haar dak. Jade geeft zich over en bied haar diensten aan in de Elite groep waarvan ze nu onderhand de naam van weet Bloodclan.
Looks: Jade heeft een lange witte vacht, op haar hoofd zit een grote zwarte vlek. Haar ogen zijn puur geel van kleur, over haar gehele lichaam zitten grote klitten. Jade zorgt niet echt goed voor zich zelf het maakt haar niet meer uit hoe anderen over haar denken. Haar poot kussentjes zijn zwart net als haar neus.
My Name: Stijn Rank: Bloodclan leader Bekendste account: Undertaker, Angelwing i think.. Naam Partner: Anna ook wel bekend als Specklepaw Motivation: laat ik maar beginnen met een punt waar ik me echt op wou gaan richten, activiteit. Ik zou de Bloodclan heel graag een actieve clan maken nu zou dit een behoorlijk grootte taak worden en dat realiseer ik me ook goed. De Elite is op een één of andere manier altijd mijn favorieten clan geweest. Ik heb nooit moeite gehad met een slecht karakter, ik heb Jade lang uitgedacht op het moment dat ik de post van Laura(Icy) zag ben ik begonnen met het uitwerken van haar karakter en geschiedenis. Ik ben denk ik nog niet helemaal tevreden met haar karakter maar een groot deel wil ik ook in de rpg uit gaan werken zodat het ook voor mij nog altijd een verassing blijft hoe ze zal reageren. Dit horen jullie waarschijnlijk vaak maar ook mij lijkt het een enorme eer om een groten rang te hebben, ik wens iedereen heel veel succes m.v.g. Stijn
|
Laatst aangepast door Angelwing op za 21 sep 2013 - 16:53; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy za 21 sep 2013 - 16:49 | |
|
-Gunner- Naam: Gunner Geslacht: Male Leeftijd: 12,5 moons Clan: BloodClan Rang: Member Gewenste Rang: Deputy Volgende Rangen: Deputy, Leader Vorige Rangen: Kitten, Young One
-Innerlijk- Sleutelwoorden: kan geen smaken proeven, nieuwsgierig, chagerijnig, slim, vals, netjes Inside: Gunner is een grote breedgeschouderde kater. Zijn ambitie is groot maar hij temperd die. Het liefste wilt hij de Clan groot en sterk maken. De kater kan geen smaken proeven en is redelijk nieuwsgierig. Als het hem niet meezit is hij chagerijnig en soms ook vals. Gunner tolereerd geen slordigheid. Hij is slim genoeg om eerst aan zijn clan te denken en daarna aan hem. De kater is alles behalve perfect, maar ook niet mismaakt.
Leuk: bloed, rustige plekken, jagen, vechten, zwemmen, ... Niet leuk: Hiperactiviteit, lachen, lichte plekken, smaak, ...
-Relaties- Broers, zussen: Neen Parnter: / Katten die leuk zijn: Jade, ... Vrienden: /
-Uiterlijk- Vachtlengte: Lang Vachtkleur: Blue-point Eyes: Bladgroen Pootkussentjes: Roos-zwart Neus: Zwart Grootte: Groot en breedgeschouderd Setje: - Spoiler:
-Speler- Naam: Anna Bijnaam: Duckface Leeftijd: 13 jaar oud - 14 jaar binnen 1,5 maand Geslacht: Meisje Actieve account(s): Specklepaw / Orphan Partner: Stijn a.k.a. Angelvoice Motivatie: Ik heb altijd naar een hoge rang willen grijpen en nu is die kans daar. Ik heb samen met Stijn afgesproken. Ik blijf dus zeker actief. Ik zal er ook alles aan doen om samen met Stijn a.k.a. Jade de BloodClan goed te leiden. Ik wens iedereen succes die hieraan meedoet!
Laatst aangepast door Specklepaw op wo 9 okt 2013 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy za 5 okt 2013 - 12:27 | |
|
GENERAL
name: Cola Nicknames: alles dat zo ongeveer in de buurd van 'monster' komt Gender: Female Age: 35 moons Clan: Bloodclan Rank: Leader Slibbings: Coca en Pepsi (het kan zijn dat ik de zoektocht naar die twee opgeef DX)
Inside
Ze is een nogal een duister type dat erg diep vanbinnen haar hart toch op de juiste plaats heefd liggen. Als ze in een slechte bui is, eindigen de meeste conversaties die ze voerd, op bloedvergieten. Verder is ze het vaakst s' nachts wakker omdat de wereld dan rustiger is en ze houd er van om jonge katten -liefst clankatten, rogues of kittypets- aan te vallen en soms te vermoorden. Ze laat nooit over zich heen lopen, niemand heefd het recht om haar bevelen te geven. Ze had grote ambieties (schrijf ik heb goed?) en hoopte altijd al om ooit BC leader te kunnen zijn. Er zijn niet veel dingen waar ze geen brandende hekel aan heefd, de enige personen waar ze echt van houd zijn haar broer en zus, niet dat ze het echt laat zien. Verder heefd ze het ook niet erg moeilijk om andere katten te vermoorden, ze is sterk, snel en voeld zich niet snel schuldig.
Likes: bloedvergieten, duisternis, mist, vechten... Dislikes: hoogtes, hete zomerdagen, naar spelende kittens kijken, twolegs...
History Cola werd als kittypet, samen met haar broer en zus bij Twolegs geboren. Toen ze na 4 moons nog altijd geen nieuwe thuis hadden, hebben de twolegs hun in een kartonnendoos langs de weg gedumpt, vandaar komt haar haat voor twolegs. Ze hebben zo verder op straat leren leven en zijn met de tijd harder en moordlustiger geworden. Toen ze alledrie 15 moons waren, hebben ze zich bij bc aangesloten.
Outside
Fur: Ze heefd een halflange, lichtbruine, donkergestreepte vacht. Eyes: geel-groen. build: Ze is stevig en lichtjes gedrongen geboud met stevige schouders en eerder korte poten. paw pads and nose: lichtroze
- setje:
Relationships
Slibbings: Coca en Pepsi (hopelijk) parents: death crush: none
This is me
Name: Hanna Age: 13 jaar^^ Partner: Emma aka Flyleaf Bekendste accounts: Gleampool, Owlkit, Wolftear, Cola Motivatie: (dit horen jullie vast vaak) Ik zou dolgraag een hoge rang in deze RPG krijgen. Bc leader is natuurlijk een enorme taak, maar ik weet van mezelf dat ik Cola niet zomaar op zou geven als het me een beetje te veel word. Daarbij vond ik Bloodclan altijd al een geweldige clan, ik weet niet helemaal waarom. Ook kan ik best goed met Emma overweg en lijkt het me fantastish om leader te kunnen spelen Beloof je actief te blijven: I swear
Laatst aangepast door Owlkit op zo 6 okt 2013 - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy za 5 okt 2013 - 14:09 | |
| GeneralName: Moriarty Age: 27 moons Gender: Male Clan: Bloodclan Rank: Commander Siblings: I killed her... InsideCharacteristics:Moriarty is in twee woorden te beschrijven. Gestoord Gevaarlijk. Hij is slim, nadenkend, en heeft met alles een plan, en dus ook een doel. Het gevaarlijke aan hem is, is dat hij heel normaal kan doen, met je praten, lachen. Hij kan je speciaal laten voelen. Maar zodra hij de informatie heeft die hij nodig had doodt hij je. Zijn ritueel als hij iemand gedood heeft is om de staart in de kats mond te duwen, zodat het lijkt alsof de kat is gestikt in zijn eigen staart. Maar eigenlijk zijn ze door Moriarty vermoord. Deze kater dwingt respect af door zo nu en dan een niet-loyale member te grijpen en die voor de ogen van vele katten zodanig te kwetsen dat hij hem aanvalt. Dan heeft Moriarty een reden om de kat een klap te verkopen, hij laat deze kat echter niet sterven maar in schaamte leven. Loyalty:Moriarty is heel loyaal tegenover zijn clan, hij grijpt iedereen die niet, of ook maar half loyaal is bij zijn kladden en vernederd ze. De enige voor wie hij respect heeft is Cola, zijn leader. Maar zodra er ook maar iets mis blijkt te zijn met haar loyalty, zal hij niet terugdeinsen maar ook haar te grazen nemen. Loyalty en honour zijn alles voor hem. Alleen heeft hij een ander idee van honour dan de meeste... Key words:Slim, Gevaarlijk, Groot, Gestoord Explanation of key words:SlimMoriarty weet hoe je het beste iemand kan aanpakken, hij lijkt alles over iedereen te weten, en weet ook meteen hoe je dat tegen ze kunt gebruiken. Vaak gebruik hij goed uitgedachte plannen om anderen te doden, of om met ze te praten voor info, en dan te doden. Dit doet hij omdat hij enorm verveeld is, en gewoon iets te doen wil hebben. GevaarlijkMoriarty is door zijn slimheid ook levensgevaarlijk. Hij is namelijk niet alleen groot, imposant en sterk. Hij weet alles over je, gebruikt dat tegen je en hij lacht om gevaar. Je zal nooit doorhebben dat Moriarty je dood wil, totdat je dood op de grond ligt. Het begint allemaal met een gezellig praatje, waarna je het leven uit je voelt sijpelen. GrootMoriarty is niet alleen groot, hij vind zichzelf groot. Hij heeft vele ambities, die eerder te maken hebben met 'ik wil diegene zijn die Firestar weet te doden' dan 'ik wil leader zijn' Hierdoor is hij onvoorspelbaar, en deze kater verteld niemand wie zijn volgende doelwit is. Hij is arrogant, maar dat past bij hem, hij weet hoe goed 'ie is, maar verteld het aan niemand, ook wilt hij niet horen dat 'ie goed is, dat vindt hij namelijk vleierij. GestoordMoriarty achtervolgt en doodt katten omdat hij verveeld is. Hij lacht om gevaar en om de dood, en hij is gestoord slim voor een kat met zoveel spieren. Ik denk dat je nu wel begrijpt waarom hij gestoord genoemd wordt... OutsideFur: Moriarty is een knappe, kortharige tabby kater, die zijn vacht goed onderhoud. Littekens heeft hij bij na niet omdat zijn victim de tijd niet heeft om terug te vechten. Paws: De katers poten zijn enorm, hij kan er mee stampen slaan en doden. Moriarty hoeft zijn klauwen niet eens uit te hebben om ervoor te zorgen dat iemand stil blijft. Een klap met één van zijn enorme poten doet wonderen. Head: Moriarty zijn kop is ook al zo groot, het is een knappe kater, en dat is terug te vinden. Soms word er gezegd dat hij afstamt van een van de grote leiders van het woud. De Leopard, Tiger of Lion. Hij gebruikt dit om de rechten voor het woud proberen op te eisen. Het is namelijk één van zijn dromen om alle clans weg te jagen. Claws: Moriarty is uiterst voorzichtig met zijn klauwen, hij houd ze liever schoon. Maar dit kan hij wel eens vergeten zodra hij in een gevecht komt. De klauwen zijn lang, maar normaal, wel zijn ze uitzonderlijk schoon. Eyes: In zijn ogen zitten altijd pretlichtjes, hij vind het namelijk leuk om bijna dood ervaringen te hebben, maar ook om die aan anderen te geven. Verder kunnen ze ook kil staan, of onschuldig of.. Nou ja, alles eigenlijk wel. Moriarty is een meestervermommer. Het is geen kater die kittens haat, hij hoopt zelfs op een eigen nestje, maar loopt dit niet rond te bazuinen. - Setje:
HistoryDeze kater was geboren als Rogue, maar wist van jongs af aan al waar hij thuishoorde. Bloodclan, hij liep weg van zijn ouders en sloot zich aan bij de elitegroep. Het voelde als thuiskomen. Hier werd hij een young one, en hij en zijn mentor konden goed met elkaar overweg. Toen ze een keer samen aan het jagen waren kwam Mor langs een bekende geur. Hij en zijn mentor stalkte de kat die erbij hoorde, en uiteindelijk kwamen ze haar tegen. Het was Moriarty's zusje. Ze was blij hem te zien, maar viel zijn mentor aan, deze raakte zwaargewond. Mor werd meegesleurd door zijn woede en vermoorde de poes die hij ooit zusje had genoemd zonder erover na te denken. De tabby sleepte zijn mentor mee, terug naar het kamp, waar de oudere kater aan zijn verwondingen bezweek. Moriarty werd erkend als member door zijn daad om de eer van Bloodclan hoog te houden, en nooit was de kater gelukkiger geweest. Maar hij kwam er al snel achter dat hij helemaal niet zoveel mocht als member, nee, pas als je Commander of Leader was. Dan mocht je echt iets doen. Dus knokte hij zijn weg naar de top, en vond pas rust toen hij de rang kreeg. About MeName: Emma Age: 13 Gender: Female Partner (Leader): Hanna a.k.a. Owlkit Bekendste accounts: Flyleaf, Mr. Bond en Pepper. Motivation: Ik vind Bloodclan awesome! Ik heb er veel zin in om samen met Hanna deze clan naar de top te brengen. Moriarty vond ik hiervoor de aangewezen kat, hij is slim, kwaadaardig en leuk om mee te RPGen, wat het makkelijker maakt om actief te blijven. Ook lijkt het mij een geweldige kans om meer te betekenen voor deze site, ik heb namelijk veel lol gehad zins ik me aangemeld heb, en ik zal er alles aan doen om te zorgen dat deze leuke sfeer blijft. Misschien is het juist goed dat mij RPG tijd korter is dan de meesten omdat ik zoiezo nog niet van plan ben om te stoppen, en dat geeft ook weer een nieuwe kijk op allerlei andere belangrijke dingen. Belofte: Hanna en Warrior Cats, ik beloof dat ik actief de Commander van Bloodclan zal zijn, ik zal er alles aan doen om de sfeer leuk te houden, en samen met Cola zal Moriarty het woud weer overheersen. MWAHAHAHAH!!
Laatst aangepast door Flyleaf op ma 7 okt 2013 - 18:07; in totaal 9 keer bewerkt |
| | | x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy za 5 okt 2013 - 19:36 | |
| General; Name; » Shiva Age; » 15 moons Gender; » Female Birth place; » Outside of the BloodClan camp. Season born; » Leafbare Sexuality; » Hetrosexual Status; » Health
Outside; Keywords; » Slank, groot, gespierd, grijs. Description; » Shiva is een gespierde grijze poes. Ze heeft scherpe nagels en een erg kille blik in haar rode ogen. Ze is erg slank, maar wel groot. Ze neigt meer naar de lichtgrijs dan naar donker. Ze heeft een gemiddeld lange staart, evenwicht is dan ook niet haar hoogte punt en in bomen is niet haar favoriete bezigheid. Toch kan ze wel gericht en hoog springen. Ze is door haar slanke, grote lichaam goed in vechten en erg behendig. Jagen kan ze ook wel, maar ook dit is niet haar favoriete bezigheid. Ze heeft weinig littekens en een glimmende, ruwe vacht. Haar vachtkleur heeft ze van haar vader geerft, maar de oogkleur en de lengte van haar vacht van haar moeder. Qua uiterlijk ziet ze er lief uit en wordt daarom ook erg onderschat.
Skills;
Inside; Keywords; » Kil, koud, spottend, veel zelfvertrouwen, grote mond. » Kil - De poes heeft een masker opgezet tegen katten die ze niet kent of tegen katten die ze niet mag. Ze kan erg kil of juist fel uit de hoek komen en lijkt erg ongeïnteresseerd. Ze is daardoor ook onafhankelijk van katten en laat zich ook niet snel beïnvloeden. Dit karaktereigenschap kan geheel omslaan bij vrienden. » Spottend - De poes heeft een scherpe tong en gebruikt dit bij katten die denken dat ze geweldig zijn, iets wat ze verafschuwd. Ze zal niet zo snel iemand een vernedering laten ondergaan in het openbaar, behalve als je haar iets flikt. » Intelligent - De poes is best wel slim, je moet haar echt niet onderschatten. Ze is dan wel BloodClanner, ze is geen hersendode kat. Daardoor kan ze ook erg snel een tegenreactie bedenken of iemand gewoon de mond snoeren. Toch gebruikt ze haar intelligentie bijna nooit. » Eigen wil - De poes heeft een grote eigen wil, en zal niet zomaar opgeven wanneer ze iets wilt. Ze zal daarom ook totaal niet snel omgepraat worden. Ze merkt wel wanneer iets te ver gaat en stopt dan ook.
Claninfo; Clan leader; » Icy Deputy; » Heartdestroyer Medicine cat; » None Medicine cats apprentice; » None
Rank; » Warrior Former ranks; » Kit, Apprentice Future ranks; » Deputy[?], Leader[?], Death
Clan; » BloodClan Former clan; » Clan of the unborns Future clan; » ThunderClan[?], WindClan[?], ShadowClan[?], SkyClan[?], RiverClan[?] Future lifestyle; » Rogue[?], Kittypet[?], Clancat [?]
Relations; ~ Uncertainty ~ Acquaintance/To be respected ~ Friend ~ Good friend ~ Crush ~ Family ~ Love ~ Mate ~ Discomfort/Dislike/Fear ~ Hate ~ Student/Mentor [Babs]
Ziva/Female/Mom-/ I hardly ever see you, I do not believe you're even proud of me and wants me not even as a kit. However, you still my mother and a respected cat in the Blood Clan, so I do not hate you.
Fame/Male/Dad- I believe you've never seen, so do not know what I think of you.
Breeze/Female/Sister-/ I do not like you, you know it too well and I know you do not like me.
Sunga/Female/Unknow- You boss had hurt me, why should I not you automatically.
Jinx/Male/Unknow- I'm not sure what I think of you like, but you looked interesting for a kittypet.
Soul/Male/Unknow- I found you a little, tjah, weird. It sounded quite threatening what you said.
Chikita/Female/Mentor- / You're my mentor and I like you, you have your work was taught so well done me.
Fleckkit/Female/Knowledge- For a kitten you are strong, I like you, I think I can call a friend.
Crumblefur/Male/Unknow- I do not like you, end of discussion.
Yami/Male/Unknow- I hate you, you kidnapped me in that stupid truck! I hate you, I hate you!
Lilith/Female/Friend- I really like you, I believe my sister you just can not and vice versa.
Brindlepool/Female/Unknow- Hmm, I have respect for you somewhere.
Awards; Account awards; In game awards;
High ranks awards; -
Special awards; -
About me; Name; » x Gender; » Female Partner; » Elena met Jinx [Dawnpaw, Coyotepaw, Poisonpaw, Jinx] Actieve accounts; » Shiva, Bulletproof en Apple. Andere accounts; » Sparkingpaw en Leopardkit. Rpg-ervaring; » Ik zit ongeveer één jaar en 5 maanden op Warrior cats en heb Shiva bijna één jaar, ongeveer 10 à 11 maanden. Motivatie; » Zoals jullie weten heb ik me al een aantal keer aangemeld. Maar ik snak niet naar een hoge rang. Ik heb voor de Deputy gekozen omdat ik dit erg graag met Elena wil doen. Als dit een aanmelding was waar je een aanmelding moest maken bv als medicine cat of alleen deputy / leader had ik er niet voor gekozen. Het lijkt me gewoon geweldig om met Elena samen te doen. Elena is gewoon een van de belangrijkste voor me op wc en daarom lijkt het geweldig om met haar te doen. Ook hebben we het er aardig lang over gehad, of dat het nou wel een goede keuze was, wat het uiteindelijk dus wel was. Elena en ik willen dit samen doen, ik weet dan ook zeker dat we hartstikke hard ons best gaan doen om alles goed te houden. Ik vind het ook een erg handig plan dat jullie kozen dat twee mensen die elkaar echt mochten deputy en leader te worden. Ik vind het sowieso al hartstikke leuk om met Elena te posten en de topics tussen Jinx en Shiva zijn echt super leuk. Jinx en Shiva hebben zo'n leuke verhouding, vriendschap maar toch doen ze soms vervelend tegen elkaar, wat leuke topics geeft. Verder heb ik al ervaring met de rang en heb al gemerkt dat het een lastige rang is. Toch, ik weet zeker dat we zo hard mogelijk ons best doen en het op tijd melden als we het niet redden. Verder is Shiva altijd al één van mijn favoriete accounts geweest, waardoor ik Chi erg dankbaar ben dat ze mij gekozen heeft en ik zal haar daarvoor echt voor altijd dankbaar blijven. Verder wens ik iedereen succes. Dit gaat ook de laatste keer zijn dat ik me voor zoiets aanmeld x'3
Laatst aangepast door Shiva op do 3 jul 2014 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy zo 6 okt 2013 - 16:45 | |
| About Us Namen; Saskia & Bo Leeftijden; 15 & 14 RPG-Time; Bijna 2 Jaar (4 Jaar short-post RPG) & Bijna 2 jaar Bekendste Accounts; Spotlight & Jaytail Motivatie; Eigenlijk omdat het een hoge rang is en we een extra uitdaging willen in de RPG.
Miles (Saskia)
- Short information:
Name: Miles (Soldaat, mijlen) Former names: Kilian, Deasel Rank: Leaders left paw Gender: Tom-cat Sexuality: Gay Age: 23 moons Clan: Bloodclan Place of birth: Bloodclan Family: Gone
Vachtsoort: Kortharig/normaal Kleuren: Wit met ginger. Ogen: opvallend groot, 1 blauw en 1 oranje kleurig. Bouw: Groot, lomp en sterk. Hij is een halve kop groter dan gemiddelde leeftijdsgenootjes, een stuk breder en grover gebouwd. Hij heeft het vooral van brute kracht. Accessoires: Een blauwe halsband met een belletje eraan en natuurlijk enkele tanden. Ook draagt hij bijna altijd (tot hij zo versleten is dat hij afvalt) zijn groenige, oude jasje die hij ooit om gekregen had en waar hij best trots op was nadat hij ontdekte dat het best stoer leek i.p.v. zwak. Pawpads and nose: Roze Foto: Click
History:
0-7 moons: Miles word bij zijn geboorte de naam Kilian gegeven. Hij is de enige van zijn nest en krijgt daardoor meteen alle moeder liefde over hem heen. Gelukkig zorgde zijn opvallende bouw ervoor dat hij door pesters met rust gelaten werd. Hij deed zijn best om stoer te doen er erbij te horen maar hij verlangde altijd naar het leven buiten het kamp. Hij droomde van avontuur en verkenningstochten ver buiten het gebied wat hij tot nu toe gezien had. Zijn moeder was een wijze poes die al aardig op leeftijd begon te raken, zijn vader was juist een sterke en grote kater die veel aanzien had. Kilian erfde van beide de goede kanten en kreeg zo wel wat vrienden, maar daar gaf hij niet veel om, wetend dat ze hem bij elke faal weer zouden verlaten. Het enige wat hem in de clan hield was zijn moeder die hem aan raadde om eerst de basis te leren voor hij klaar was voor de rest van de wereld. Wetend hoe doordacht en slim zijn moeder was hield hij zich aan haar advies en ronde zelfs een deel van zijn training af. Zomaar op een dag was hij verdwenen, zonder ook maar iets tegen iemand te zeggen. Toch wist zijn moeder dat het goed was.
7-19 moons Kilian zwerfde eerst overal en nergens rond, tot hij bij een groep jongere tweebenen kwam. Hij bezocht vaak hun tuin en kreeg vaak lekkers en mocht zelfs na een tijdje binnen komen. Hij vond het wel best, hij kreeg extra eten naast zijn dagelijkse jacht en hij kreeg behoorlijk wat aandacht. Op koude nachten kon hij warmte krijgen en op mooie dagen kon hij gaan en staan waar hij wou. Na 2 manen kende hij het stadje uit zijn hoofd en had hij al veel vrienden en vijanden gemaakt. Zijn nieuwe leven was velen malen beter dan zijn oude. Was, want na deze fantastische tijd werd hij opeens opgepakt, na veel gedoe, en in een oude mand weggebracht. Hij kwam terecht in een groot tweebeennest met vele witte hokken. Hij kwam in 1 van deze hokken waar een speeltje, een etensbakje, een bak vol zandachtig spul en wat water stond. Hij verveelde zich dagen dood, niet eens aandacht meer gevend aan wat er om hem heen gebeurde. Hij at wat, hij dronk wat en kon verder weinig doen. Hij was ook blij geweest toen een stel tweebenen hem mee namen. Maar die blijdschap was snel voorbij. De tweebenen waren geïnteresseerd in het stoere en toch knappe uiterlijk van de kater en hadden hem daarom gekozen. Hij kwam terecht in een groot huis waar hij niet uit mocht, hij was niet alleen maar de andere kater paste totaal niet bij hem en ze vermeden elkaar waar ze maar konden, en als ze dan praatten dan waren het kleine, nutteloze gesprekjes. Toch kwam hij er via deze kater achter dat hij nu Deasel heette. Een naam die hij stoerder vond dan Kilian. Maar op de naam en de ruimte na haatte hij alles aan het huis en de bewoners. Vooral dat hij niet naar buiten mocht en dat hij steeds weer die stomme kleertjes aan kreeg begon hem te irriteren. Hij begon uit verveling en boosheid hun spullen kapot te maken, hij verstopte zichzelf en uiteindelijk wist hij weg te komen. Hij was zomaar door de deur geglipt en weggerend.
Hij besloot dat hij genoeg van de buitenwereld had en vooral met die stomme tweebenen. De eerste omdat ze hem gedumpt hadden, het tweede tweebeennest omdat ze niet eens naar hem omkeken en de laatste al helemaal. Hij vond langzaam zijn weg terug en ontmoette onderweg een kater die een stuk met hem mee ging. De kater, Green, snapte hem precies en wist toevallig waar hij moest zijn en zo raakten ze in steeds diepere gesprekken. Na een paar dagen begon Deasel te klagen over zijn naam, moest hij nou terug naar Kilian? Maar die tijd was achter hem, en Deasel was een tijd die hij liever vergat. Green herinnerde zich een naam van een oude vriend die hij bij Deasel vond passen: Miles. Hij vertelde er een verhaal bij dat het met reizen te maken had maar ook met trouw en dapperheid. Vanaf dat moment is Deasel zichzelf Miles gaan noemen.
19-now Miles nam afscheid van zijn vriend Green en vond het laatste stukje zelf zijn weg. Eenmaal terug in zijn geboorteplaats bleek dat zijn vader vermoord was en zijn moeder in leafbare aan ouderdom en ziekte was gestorven. Ook werd hij behoorlijk uitgelachen buitengesloten door zijn nieuwe look. Hij baalde ervan en zonderde zich af waardoor ze nog meer gingen roddelen. Het ging zo een tijdje door tot 1 van de meest opvallende van de clan opeens een gesprekje met hem aanknoopte. Meteen was er een klik en wat begon als een pesterijtje eindigde in een sterke vriendschap. Maar daar bleef het niet bij: de vriendschap liet zijn kwaliteiten opeens naar boven brengen. Hij kwam erachter dat hij goed was in strategieën en veranderingen te bedenken en hij ontdekte voor het eerst hoe hij zijn grootte kon gebruiken in plaats van er onhandig mee te zijn. Ze vulden elkaar goed aan en al snel steeg zijn populariteit. Wat begon als een kit die verlangde naar een andere wereld groeide uit tot een sterke kater die nooit zijn leven meer zou willen veruillen.
Character: Slim ~ Sluw ~ Brute kracht ~ Rustig ~ Geduldig ~ Doordacht Je kan hem in 1 keer omschrijven: Hij is een grote, vriendelijke reus. Hij kan tegen een stootje en beledigingen doen hem niet veel meer. Hij kan anderen goed voorspellen en is goed in het onthouden van dingen, hij's dus slim in bijna alle vlakken. Hij zal niet snel boos worden en hij heeft veel geduld. Maar als hij is en blijft een bloodclanner en zal heus niet opkijken van een moord of 2. Je kan hem het best vergelijken met een bodyguard: Uit zichzelf zou hij niet snel kwaadaardig zijn maar op bevel doet hij alles. Hij is niet echt een prater dus zijn slimheid word maar door enkelen opgemerkt, vaak al te laat.
Lítill (Bo)
- Short information:
Name; Lítill (Ijslandse vertaling: Klein) Former Names; None Rank; Leader Gender; Tom-Cat Age; 20 Moons Clan; BloodClan Former Clans; None, But he was a Rogue Family; He killed them. Sexuality; Bi-sexual
Fur; Short haired Colours; Silver Tabby(Tail), Van Pattern, Ears brown Tabby. Eye Colour; Olive Green. Paw Pads; Pink Nose; Pink Accesoires; Black collar with Spikes Picture; Click
History: Kitten - 10 Moons Zijn geschiedenis begon bij zijn kitten-leeftijd. Hij was de oudste van de 3 kittens. Zijn ouders waren Rogues. Hij was een kleinere en fragielere kit, maar hij was altijd haantje de voorste en het agressiefste van het Rogue Stel. Rond hun 3e moon begon hij steeds gevaarlijker te spelen, waardoor zijn zusjes vaak gewond waren, terwijl hij ze watjes vond. En toen, een keer bij het spelen ging het mis. Zijn oudste zusje raakte ernstig gewond en stierf. Het bloed rond zijn mond voelde goed, het bloed onder zijn nagels, nog beter. Waarna hij meteen zijn andere zusje vermoorde. Het voelde al goed, en hij was pas 3 moons. Hij maakte zijn ouders wijs dat ze een kleine vos tegenkwamen en dat geloofden ze. Hij vocht steeds meer tegen oudere katten, hij werd door het trainen leniger en sneller. Op zijn 10e moon was hij zover. Hier had hij voor getraind. Hij zou die dag zijn ouders vermoorden. Dat lukte hem, hij had een doel van zijn leven berijkt. Waar hij nu heen ging? De BloodClan, dat was zijn thuis...
10 Moons - Now Toen Lítill in de BloodClan kwam, voelde hij zich meteen thuis. Hij was eerst tijden alleen, tot hij Miles ontmoette. Aan het begin pestte hij Miles een beetje, maar na mate ging hij hem steeds vaker beschermen tegen de pestkoppen. Lítill werd rond zijn 15e maan niet meer groter, terwijl Miles heel groot was. Ook kwam hij samen met Miles achter dat ze allebei Homo zijn, De Clan weet van niks, en hun band is nog sterker geworden. Hoe hij aan zijn halsband kwam was simpel. Hij zocht naar Twolegs die bij hem zou passen, en na manen zoek werk vond hij de perfecte. Hij kreeg een halsband en is toen simpel niet meer teruggekomen bij die Twolegs.
Character: Keywords; Sluw - snel - Lenig - Goede leider - Macho - Snel aangebrand Full; Lítill is een sluwe kater, die vooral ook een goede leider is. Hij is niet het slimste van het stel, maar wel de beste leider. Hij neemt veel de eer op zich, terwijl Miles iets heeft gedaan. Hij is lenig, maar vooral snel. Hij is snel aangebrand waardoor hij soms snel woedend word. Meestal verbergt hij het, maar soms komt het er wel uit. Je zou Lítill een macho kunnen noemen. Hij doet stoer en geeft meestal dingen niet zo snel toe als hij het fout heeft.
|
| | | Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy zo 6 okt 2013 - 17:38 | |
| .:The Person Behind:.
My Name: Kip of Elena Age: 12 jaar Rank: leader Partner name: Chriss//Fachi aka Shiva&Apple Why this partner:Omdat Chriss/Fachi een awesome iemand is, ik spreek nu al een hele tijd met haar via skype, en ik kan het goed met haar vinden. Het lijkt me heel erg leuk om met haar samen te werken, ook omdat ik Shiva en Jinx wel goed bij elkaar vind passen als team. =) Rpg experience: 1 Jaar en 3 maanden Best-known account: * Dawnpaw of Poisonkit. Other accounts: Coyotepaw, Shiverkit. en Jinx en nog een paar die inactief zijn c: Motivation: Ik zelf zat ongelofelijk te twijfelen of ik me zou aanmelden. 1 omdat ik geen partner wist, en 2 omdat ik niet wist of ik het wel zou kunnen, omdat ik best een chaotisch persoon ben en het soms best druk heb met school. Ik besloot nog even te wachten, omdat ik het wel super graag wilde en het heel erg bij Jinx en zijn verhaallijn vond passen. Een klein tijdje terug zat ik zoals wel vaker met Chriss the praten, en toen zei ze dat ze zich wilde aanmelden met Shiva als Bloodclan deputy, maar geen partner kon vinden. Shiva en Jinx hadden al een topic samen, en ik vond ze goed bij elkaar passen, als en leuk stel en ik kon het niet laten om aan te bieden dat Jinx die partner werd. Zij vond dit een goed plan, en zo is het dus gebeurd ^^ Iedereen heel veel succes =) .:About :. General Current Name: Jinx Future names: ?Past names: None Name Meaning: ‘Charm, Spell’ en ook Ongeluk in het Latijn x’D Gender: Tom-cat Mother: Gensa Father: Ravenfighter Other family: Far away, I don’t know them Siblings: -Crush: -Partner: -Kits: – Lifestyle: Clancet,Elite Former Lifestyles: Kittypet-rogue Clan: bloodclan//Elite Future clan{s}: Riverclan? - Shadowclan? - Windclan? - Bloodclan? - Darkforest? - Starclan?Current rank: Member Past Rank(s): None Future ranks: Deputy? - Leader? - Current Deputy: Heartdestroyer Current leader: Icy Outside Fur colour : Night black Fur pattern None Fur length: Long Eye colour: Yellow Paw pads: Black Nose: Black Scars: You can’t see them because of my long fur Build: Jinx is een grote kater. Hij is redelijk gespierd, maar toch ook redelijk behendig. Hij is erg mager, maar dit is niet te zien door zijn lange vacht. Inside Personality: (Na de verhaallijn) Jinx is een kille sadistische kater die er geen problemen mee heft andere pijn te doen, sterker nog, hij geniet er van. Sarcasme en spot is vaak in zijn stem te horen. Hij houd er van anderen te kleineren en heeft niet echt een hart meer. Toch zal hij niet snel kits vermoorden. Al zou hij niet twijfelen dit te doen als het nodig is om zijn clan te beschermen. Hij zal niet snel naar iemand anders luisteren en geeft liever zelf opdrachten. Gezelschap hoeft niet perse van hem, maar als het katten zijn die het zelfde zijn als hem heeft hij er geen problemen mee. Jinx heeft een enorme hekel ontwikkeld jegens ‘normale’ mensen, omdat die niet voor zijn eigenaar hadden gezorgd, en dat hij daardoor is overleden. Voor zwervers zoals zijn eigenaar heeft hij juist een zwakte. Hij is erg slim, en daardoor ook sluw. Hij gebruikt zijn slimheid om andere katten te manipuleren en dingen te laten doen voor hem. Voor een goed plan kan je altijd bij hem terecht. Hoewel hij het nooit zal laten zien heeft Jinx toch wel een hart, al zal waarschijnlijk niemand daar ooit achter komen. Hij doet er alles aan om zich sterk voor te doen, en dat lukt hem ook goed. Short character: Vals – Sluw-Slim-niet harteloos- Sarcastisch&Spottend-kil-kalm-koppig- Zal niet snel opdrachten opvolgen-Sadistisch Likes: Anderen afkraken- macht hebben- duisternis-Vijanden vermoorden-winnen- and much more Dislikes: Iemand die opdrachten geeft- Katten die denken dat ze beter zijn dan hem- onderdrukt worden- mensen- and much more History Jinx zijn moeder zwierf rond in een gebied ver ver weg. Ze was ongelofelijk mager, maar wel vreselijk knap. Ze was meerdere keren verraden door katers, en had ook meerdere kits, maar geen partner. Uiteindelijk besloot ze verder te trekken met haar ‘gezin’ enkel overleefden vele van deze het niet. Tijdens haar reis slot één enkele jonge witte kitten zich bij haar aan(!) Gesloopt van verdriet kwam ze aan bij het Shadowclan territorium. Ze werd gevonden door een patrouille, en haar hele familie werd uitgeroeid, behalve de witte kat. Samen met deze kat vluchtte ze weg. Niet wetend dat ze alleen mar dieper het Shadowclan territorium in ging. Daar kwam ze een Shadowclan kater tegen. Deze begeleidde de 2 uit zijn territorium. De moeder poes smeekte hem om eten naar haar en de witte kat te brengen. En na twijfelen deed de Shadowclan kater dat ook. Zo ging het een tijdje door, en de kater werd verliefd op de moeder van Jinx, en de moeder van Jinx werd ook verliefd op hem. Ze werd zwanger, iets wat haar heel erg van streek maakte. Omdat het haar al zo vaak was gebeurd dat ze was verraden. Ze begon de kater buiten te sluiten, en vertelde hem niks over haar zwangerschap. Uiteindelijk ontstond er een enorme ruzie tussen hun. En de Shadowclan kater besloot zijn partner te verraden. Hij was echter wel goed bevriend geraakt met de witte kat, en vroeg hem/haar de shadowclan te joinen, hij vertelde niet dat hij zijn/haar moeder ging vermoorden. Deze stemde hier gretig mee in, maar de leider stond het niet toe dat de witte kat de Shadowclan joinde. De witte kat werd verjaagd, en vluchtte naar Jinx’ zijn moeder. Net op het moment dat de witte kat haar vond, beviel ze van 5 kittens. De shadowclan kater was de witte kat gevolgd en zag dat zijn ‘ex partner’ was bevallen. Hij viel Jinx’ zijn moeder aan en vermoorde 4 van haar kittens, de enige overlevende was Jinx. De vader probeerde Jinx mee te nemen en hem zelf op te voeden. Enkel zette de witte kat daar een stokje voor. Hij/zij vermoorde de Shadowclan kater en vluchtte weg samen met Jinx’ zijn moeder. Ze kwamen aan bij de Twoleg place, en de moeder van Jinx wilde een kittypet worden, enkel wilde de witte kat dit niet. Met pijn in haar hart liet de moeder van Jinx de witte kat achter en werd een kitypet. Toen Jinx 8 maanden was stierf ze aan een ziekte. Haar laatste woorden waren: “Zoek naar de kat zo wit als een geest… ” Jinx wist niet at ze bedoelde, en waar heen te gaan, nu zijn moeder gestorven was vergaten zijn eigenaren hem nogal. Uiteindelijk besloot hij weg te lopen. Maar na een tijdje kwam hij er achter dat het rogue leven niks voor hem was, hij kon moeilijk voor zichzelf zorgen. Daarom ging hij weer terug naar de twoleg plaats, daar kwam hij een zwerver tegen. Een vriendelijk, al iets oudere man. De zwerver nam hem mee en verzorgde hem zo goed als hij kon, Jinx was blij dat hij een nieuw huis had gevonden, en probeerde zoveel mogelijk te doen voor zijn eigenaar Toen Jinx 2 jaar was werd zijn eigenaar ziek, heel erg ziek. De zwarte kater was ongelofelijk gehecht aan zijn eigenaar, en leed hier dan ook erg onder. Om wat afleiding te zoeken besloot hij te zoeken naar de witte kat, waar zijn moeder het over had gehad toen ze stierf. Na een tijdje zoeken vind hij deze kat. De witte kat verteld hem dat ze een soort van familie zijn, voor de rest kan Jinx niks uit hem krijgen. Ze blijven elkaar ontmoeten en worden steeds hechter bevriend. En dan gebeurt het, Jinx’ zijn eigenaar sterft tijdens een storm. Jinx is gebroken van verdriet en zoekt de witte kat op. Hij gaat samen met de witte kat weg en word rogue. Enkel brengt het verdriet ook woede met zich mee, en Jinx krijgt een donkerder kantje. De witte kat moedigt dit alleen maar aan, uiteindelijk vermoord Jinx een kat, en samen met de witte kat besluit hij zich aan te sluiten bij de Bloodclan. Nadat de zwarte kater een tijdje in de Bloodclan zit word hij benoemd tot deputy, en daarna tot leader. Hij zelf vind dit geweldig, blij met de macht die hij heeft gekregen. Shiva word zijn commandant, en niet de witte kat. Dit doet hij met een rede. Hij denkt dat de witte kat hem van zijn troon zou verstoten, omdat deze ook de macht zou willen hebben. De kans is groot dat hij ruzie krijgt met de witte kat, maar dit zou ik dan in de Rpg zijn gang laten gaan =) De witte kat word hier gezocht ^^ .:Note :.Ik ben hier nog niet zo lang, maar denk wel alle regels te weten. Het zal zeker wel gebeuren dat ik fouten maak. Omdat ik een redelijk onhandig en soms een beetje vergeetachtig persoon ben. Ik zal mijn best doen dit niet te laten gebeuren, maar mezelf kennende zal dit zeker wel minstens één keer voor komen. :$ Maar fouten zijn er om van te leren en ik zal heel erg mijn best doen om ze te voorkomen =) |
| | | Hear me roar 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy zo 6 okt 2013 - 20:20 | |
| |
| | | »Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy wo 9 okt 2013 - 19:50 | |
| Algemeen!
The name is Zhan. Een 3 jaar oude kater die al geruime tijd een rogue leven leid. Ik ben geboren en getogen als kittypet, maar mijn moeder verstootte me toen ik haar baasje had aangevallen. Sindsdien heb ik eigenlijk geen contact meer met m'n ouders, helemaal niet meer met m'n familie, op één iemand na. Maar goed, ik dwaal af. Ik ben een gespierde bruine tabby kater met zwarte strepen over mijn lichaam, het puntje van mijn staart loopt uit in een zwarte punt en ik heb verschillende ernstige en minder ernstige littekens over mijn lichaam lopen. Een van mijn voortanden in afgebroken, een ongelukje met een boskat, en er zit een diepe scheur in mijn linker oor. Mijn nagels zijn lang en altijd geslepen en mijn ogen hebben een zeegroenige kleur. Ik bezit een roze neus en zwarte kussentjes onder mijn poten.
Myself.
De vraag wie ik ben, de vraag wie ik werkelijk ben, is een vraag die ik je nooit zal beantwoorden. Niemand weet wie ik precies ben en waarom ik diegene ben die ik voor doen. Snap je me nog? Hopelijk niet, want dat klopt het wat ik zeg. Ik ben een gesloten kater, ondanks dat ik veel spreek, zal ik nooit iets persoonlijks loslaten. Dat is ook de reden waarom niemand me daadwerkelijk kent, niemand weet wat ik heb meegemaakt en hoe ik zo geworden ben. Ik leef en ben één met de schaduwen, binnen mijn kleine territoriumpje wordt ik ook wel "The Thief in the Night" genoemd, want de kans dat je door hebt dat je door mij vermoord wordt zonder dat je het beseft, is zeer groot. Ik heb een opmerkelijk grote kennis van planten, vooral de giftige en dodelijke planten. Ik ben een sluwe kat, een prima sluiper. Mij aan horen komen zal moeilijk gaan, maar het is mogelijk, als je heel goed luistert. Maar wees maar niet bang, voordat je me hoort, staan mijn nagels al in je nek!
History.
Nee, mijn geschiedenis gaat je niets aan. Ik ben zo als ik ben, ik leef in het hier en nu en het boeit me helemaal niets dat je nu wilt weten wat er allemaal met me gebeurd is.
--
Naam: Quinty Naam partner: Ik werk samen met Lianne en haar account Cersei. Motivatie: Op het eerste gezicht had ik totaal geen zin om weer een high rank in Bloodclan te nemen. Daarna ging me pas bedenken waarom ik mijn rang eigenlijk had opgegeven en dat was omdat ik volledig verkeerd met Saxon ben begonnen, ik had een tè duidelijk beeld van 'm en dat zorgde ervoor dat ik 'm niet goed kon spelen. Ook zat ik mezelf steeds af te vragen of een nieuwe kans erin zou zitten, ik heb het er met Laura [Icy] vaak genoeg over gehad, ik mistte Saxon en wilde 'm het liefst weer oppakken. Toen Lianne tegen mij begon over dat ze een poging wilde wagen, maar niemand kon vinden om mee samen te werken, twijfelde ik heel lang. Uiteindelijk heb ik toch ingestemd, ondanks dat onze kansen waarschijnlijk omlaag gehaald worden omdat ik al eens een BC High Rank heb gehad. Beschrijving karakter: Staat hierboven :'3 |
| | | Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy zo 13 okt 2013 - 16:16 | |
| Naam:Amy Naam partner:Loïs Motivatie:Eerst was het zo van cool leider of deputy maar toen zag ik dat je het met twee moest doen dus gaf ik geen aandacht.En vandaag de dag dat Loïs(Coca) een topic maakte om iemand te zoeken voor de audities.Dus grijp ik maar mijn kans en jeej! Nu kunnen we ons aanmelden! Beschrijving karakter:Cloudpelt is erg koppig en eigenwijs.Ondanks ze zo koppig en eigenwijs is heeft ze toch een groot hartje.Cloudpelt kan goed omgaan met leeftijdsgenoten en uit graag haar mening als het moet.Ze is ook erg goed iemand te iriteren en is ook een echte volhouder.Ze luisterd meestal niet en heeft een eigen wil dat (vaak) voor problemen zorgt.Ze is halfdoof en hoort niet altijd even goed.Nu ze veel naar tekens enzo heeft gezien en op gelet lukt het beter andere te begrijpen maar dat is niet altijd heel gemakkelijk. Bad kant:Cloudpelt mag dan een snoesje lijken maar dat is ze totaal niet.Ze kan erg brutaal en gemeen zijn en als iemand haar maar een klein beetje uitdaagt word ze al moordlustig.Zo verwond ze snel andere en krijgen de meeste een hekel aan haar.Meestal heeft ze deze slechte karakter eigenschappen verborgen tot ze toch echter de BC leerde kennen. Extra's: Cloudpelt slechte karakter zorgde ervoor dat alles verder is misgegaan.Na een tijd viel ze haar tweebenen aan enzo.Lange tijd werd ze geschijden van de tweebenen en van de buitenwereld.Ze werd vastgehouden in een kooitje.Toen ze deed alsof ze terug aardig was en geen agresieve aanvallen had is ze er tussen uit gekropen en nooit meer terug gekeerd. Rangkeuze:Leader Rangkeuze Partner: Deputy |
| | | JoJo c: 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy ma 14 okt 2013 - 16:30 | |
|
IK DOE AUTIDIE VOOR: Leader
Name cat: D
Skills: Vechten: **** (zeer goed, hij is een behendige kater) Jagen: *** (Gemiddeld, niet uitmuntend, maar ook niet slecht. Door zijn ogen ietsje minder.) Zicht: * 1/2 (Slecht, hij ziet dingen verder dan 3 meter wazig) Reukzin: **** (Zeer goed, beter dan de meeste anderen) Gehoor: **** (Heel goed, hij kan anderen gemakkelijk horen aankomen.) Intelligentie: *** (Ruim voldoende, hij is zeer slim. Net niet slim genoeg om medicine cat te worden of om de boskatten om de tuin te leiden)
Inside/History:
D is een hardwerkende kater die toen hij jong was nooit gerespecteerd werd door anderen. Altijd werd hij uitgelachen, en zelfs zijn ouders hadden het vertrouwen in hem verloren. Hij kon niets goed doen. Zijn droom was om een medicine cat van een bosclan te worden, maar hoe hard hij ook oefende, altijd werd hij weggejaagd van de clans. Hij werd verbitterd toen zijn droom in duigen viel, en sloot zich aan bij de Bloodclan. In de Bloodclan veranderde alles aan hem. Hij bleef hardwerkend, maar zijn vriendelijke imago verdween en maakte plaats voor een miserabel, gemeen en koud katje. Hij begon harder te trainen in vechten, en stapje bij stapje werd zijn reputatie hoger in de clan. Hij dácht niet eens meer aan zijn oude droom om medicine cat te worden, het enige wat hij nu nog wou was deputy of zelfs leader worden. Niets was meer zoals het geweest was. Hij was niet superpopulair in de clan, maar had wel een kennis, bijna een soort van vriend; Coca. Als D ooit leader zou worden, zou hij Coca zeker als deputy kiezen; ze hadden elkaar altijd wel gemogen, wat bijzonder was omdat D niet graag vrienden maakte. Hij werd steeds sterker, maar zijn grootste kracht was toch zijn geslepenheid die hij had getraind toen hij de clankatten wou overtuigen. Hij is goed in het beramen van plannen, en ook in het uitvoeren ervan. Hij kan gemakkelijk de geheimen van andere katten ontrafelen, wat vaak van pas komt bij gevechten.
Outside: D is een lange, magere rode kater met een wit befje en groenblauwe ogen. Hij ziet eruit alsof je hem met een duwtje omver zou kunnen krijgen, maar zijn poten zijn pezig en gespierd. Zijn ogen twinkelen meestal helder. Hij heeft twee kruisende littekens over zijn schouder, één te danken aan een rogue, en de ander aan een twoleg.
Voorbeeldpost;
Humeurig gestemd trippelde een rode kater door de straten van de stad. De motregen die bij leafbare hoorde maakte zijn vacht donkerrood en zwaar, en zijn blauwgroene ogen stonden dof. Hij ergerde zich zwaar aan het getik van de regen op de stenen. Door die regen zou hij niemand kunnen horen aankomen! Een zwaar gebrul in de verte leek uit het niets te ontstaan, en toen de kater het opmerkte ging hij iets meer naar de stoep toe lopen. Het gebrul werd luider, en een glimmend metalen ding racete voorbij door de plassen. Een hoop van het opspattende water kwam op de kater terecht, maar het maakte hem niet veel uit. Doorweekt was hij toch al. Langzaam verdween het geronk van het monster in de verte, totdat het uiteindelijk volledig verdween. D snoof. Iedereen noemde het een monster. Maar hij, hij wist wel beter. Hij had van een kittypet -die hij later had weggejaagd- te horen gekregen dat het een auto was. Hm. Kwamen die domme wezens toch nog érgens van pas. Een andere, magere grijze kater verscheen achter hem. 'D! D!' Hijgde deze. De rode kater keek geïrriteerd om. 'Wat moet je?' mompelde hij. 'Is er wat mis?' vroeg hij, al wat vriendelijker, toen hij zag dat de kater in paniek leek. 'Er is prooi gestolen!' D zuchtte, en liep met een kwade zwiep van zijn natte staart voor de kater uit, terug naar de Bloodclan. Áltijd was het weer hetzelfde liedje. Maargoed, bedacht hij met een lachje rond zijn lippen, Nu heb ik tenminste de macht die ik altijd al heb gewild. Plots rook hij een vreemde geur achter zich. Dit was geen Bloodclan! Met een kwade snuif draaide hij zich om, zijn klauwen uitgeslagen, naar de vreemdeling. Wie durfde hier op zíjn territorium te komen?
-De grijze kater is hier even NPC- -Dit is een voorbeeld van hoe ik beginposts/normale posts maak-
PERSONAL INFO; Naam partner: Loïs!
Mijn motivatie: Ik heb echt al héél lang deputy of leader willen worden hier, and so does Loïs :3 Ik vond D dé perfecte kat, omdat hij lichtelijk gebaseerd is op een personage uit een spel dat een soort van 'bad side' heeft, en ik dacht dat de rol van Bloodclan leader/deputy naar perfect bij zou passen. Ikzelf was wat te verlegen om een partner te zoeken, zo ben ik nu eenmaal :p maar, ik kreeg een PM van Loïs waarin ze vroeg of ik met haar auditie wilde doen. Ofcourse, ik vond dat idee geweldig en dus stemde ik ermee in!
'Bout me; Mijn naam is Jojo/Joanne, ik ben 12 jaar oud en zit in de eerste klas. Ik ben nog wel een van de jongste leden hier, maar met RPGen ben ik absoluut niet nieuw. Ik RPG nu ongeveer 2 1/2 jaar, en ik schrijf verhalen sinds mijn 5e. Ik lees Warriors nu voor 2 jaar, en heb de 1e en 2e serie, Bluestar's prophecy, Yellowfang's secret en The rise of Scourge gelezen.
|
Laatst aangepast door D op do 17 okt 2013 - 11:44; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy ma 14 okt 2013 - 20:05 | |
| Tag: Het uiterlijk van Coca is veranderd.General Name: Coca Age: 36 Moons Gender: Male Parents: They died Siblings: Cola & PepsiOutside Fur color: Orange tabby Fur lenght: Halflang Eye color: Bruin met zwarte puppillen Profile: https://www.warriorcatsnl.com/u3872 Picca:
What happend in his life? History: Coca was altijd al geliefd bij de BC, en hij was meer het brein achter de plannen dan de klauwen. Coca hield van nadenken. Nu lijkt het net alsof hij niet kan vechten, maar dit was maar een koud kunstje voor hem. Hij was een grote en massieve kater, met veel spieren en kracht. Hij zou zeker vechten als dat nodig was. Hij had redelijk veel kennissen, maar niet veel vrienden. Zijn echte vrienden waren zijn zussen Cola en Pepsi en zijn beste vriend D. Likes: Verstandig zijn, nadenken, jagen, vechten. Dislikes: Onnodig bloedvergieten, vissen.
Vechten |||.. Denken ||||. Jagen ||... Socialiteit |||.. Zwemmen |.... Zien |||.. Ruiken |||.. Kennis van planten ||...
The Person Behind Name: Loïs Age: 12 jaar Gender: Female Partner: D. Go's For: Deputy Why? Ik hou erg van BC, het is altijd mijn lievelingsclan geweest. Het is de sterkste clan (volgens mij). Ik hou ook erg van RPG-en, ik heb hier al veel te veel accounts op en ik ben echt helemaal in love op deze site. Ik zit er per dag minimaal één uur op.Voorbeeldstukje. De witte calico kater knikte. Hij had het plan goed overdacht en D, de Clanleader, vond het ook een goed plan. Samen liepen ze de Leadersplek uit. "Dus, we proberen zo stil mogelijk de Nursery van Thunderclan in te glippen, nemen de kittens mee en dan gaan we weer weg?" Coca knikte en grijnsde. "Zeker weten. We nemen al hun kittens mee, en hopen dat ze ons niet opmerken."
Die nacht was het Nomoon, er stond maar een klein streepje maan aan de hemel. Ook dit had Coca uitgedacht, zo vielen ze veel minder op. Het asfalt voelde warm aan door de hete zon die afgelopen dag geschenen had, en na een tijdje lopen veranderde deze grond in klamme bosgrond. Coca snoof diep. Hij rook de vieze geuren al van de katten. Dat zou nog lastig worden om de geur van de kittens af te halen!
Coca en D stonden in de Nursery. Het zou lukken! Er lagen nergens moederkatten, die ze in de clan's queens noemde, dus lagen de kittens voor het grijpen. Snel pakte Coca er een, en gaf hem meteen door. De kitten begon te piepen, maar dat merkte niemand aangezien hij al weg was van het kamp. Zo ging het een tijdje door, tot er één wakker werd en echt keihard begon te piepen. "Wie is daar?" Klonk het hard en er kwamen voetstappen hun kant op. "Kom, pak er nog een en dan snel wegwezen," Siste Coca en D gehoorzaamde, ook al was hij de Leader. Snel rende ze weg. Zou er iemand achter ze aan komen?
Laatst aangepast door Maybelline op vr 25 okt 2013 - 20:09; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy wo 16 okt 2013 - 20:35 | |
| Reminder: Over een week is de maand voorbij en dan gaan we een keuze maken. Stuur dus snel je aanmelding door als je nog van plan was die te plaatsen. |
| | | Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy za 19 okt 2013 - 11:52 | |
| Ik trek me terug veel succes iedereen! |
| | | 699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy za 19 okt 2013 - 12:47 | |
| |
| | | Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy wo 23 okt 2013 - 12:35 | |
| Hierbij sluiten we de audities. Bedankt allemaal voor de aanmeldingen! We zullen zo snel mogelijk, waarschijnlijk is dat van het weekend, een keuze maken. (: |
| | | Me <3 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy di 29 okt 2013 - 18:13 | |
| (Ik ga ervan uit dat mededeling bij Medicine cat topic ook hier geld )
Succes met kiezen! Word nog een moeilijke keuze als ik de andere aanmeldingen zie c: And offcource, neem alle tijd: Beter een goed uitgedachte keuze met goede redenen dan een gehaaste keuze. Goodluck c: *Dannggg nu lijk ik op een slijmer :3 Whatever xD* |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy zo 3 nov 2013 - 21:11 | |
|
AUDITIES BLOODCLAN WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? Beste leden,
Het duurde eventjes maar hier zijn we ook uit. We hebben gekozen voor...
Sas en Bo met Miles en Lítill voor de Bloodclan rangen!
Gefeliciteerd allebei!
M.v.g, het team |
| | | 169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy zo 3 nov 2013 - 21:13 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Audities BC Leader/Deputy | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |