We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Postsheet?: Aangezien die ene postsheet het niet deed en je nog geen nieuwe hebt opgegeven, kon ik geen postsheet voor je maken ;c Je kunt er nog 1 aanvragen als je wiltx
Flyleaf:
Sla deze code op in een kladblok en/of word bestand! Als je de 'edit-knop' van de site gebruikt kan de code door de war raken. Dit geldt ook voor 'voorbeeld'. Er komen wel is problemen met de code (als er ineens extra scroll balkjes zijn etc.) zeg dat dan even tegen mij en dan fix ik het probleem voor je ;D TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT
Ik weet niet of ik ineens alles mag vragen dus zet ik de andere in een spoiler. -- Avatar Accountnaam + erop: Missingkit +ja Font naam: 04b03 Karakter: Ze is een vrolijke en dolle kitten, verder nog niet echt uitgewerkt Plaatjes/uiterlijk:Click Extra: Streepjes? Tnx!
Spoiler:
Onderschrift Accountnaam + erop: Missingburn + ja Font naam: Iets stoer maar sierlijk Tekstje: Enjoy yourself, as long as you still can! Font tekstje: 04b03 Karakter: Ze is een vrolijke en dolle kitten, verder nog niet echt uitgewerkt Plaatjes/uiterlijk:Click & Click Extra: Tnx!
Profiel Accountnaam + erop: Missingburn + Ja Font naam: Brokkelig Tekstje: Enjoy yourself, as long as you still can! Karakter: Ze is een vrolijke en dolle kitten, verder nog niet echt uitgewerkt Plaatjes/uiterlijk:Click Extra: Tnx!
Postsheet Accountnaam + erop: Missingkit + Ja Font naam: / Tekstje: / Karakter: Ze is een vrolijke en dolle kitten, verder nog niet echt uitgewerkt Plaatjes/uiterlijk:Click Soort postsheet: Speciaal Kleur: Pastelroze In de 3 vakjes: Notes, Tag, Place Extra: Tnx!
//iedereen Omdat ik zo laat keek heb ik vandaag geen tijd meer Morgen maak ik all setjesx
//Kasumi Je bent een deel van het lijstje van het os vergeten Zou je die nog in kunnen vullen please
//specklepaw Je mag gewoon alles aanvragen. Het gaat ler aaciunt en niet per aanvraag. Omdat er al 3 voor je staan kom je bij reserveringen te staan maar waarschijnlijk krijg ik ook jou morgen af.
Postsheet Accountnaam + erop: Choppedpaw + yes Font naam: Tekstje: Karakter: Een eigenwijs katertje dat er van houd grapjes te maken. Plaatjes/uiterlijk:http://sunkistfreckles.tumblr.com/post/59170529172 Soort postsheet: Speciaal Kleur: Een soort Blauw/ turkoois In de 3 vakjes: theme song, notes, feeling Extra:Beetje laat, maar dit is nog voor de sheet ^^"
Avatar Accountnaam + erop: Yup. Font naam: Deze is standaard 04b03 Karakter: Eenzaam, nadenkend, filosofisch, ruw tegenover vreemden Plaatjes/uiterlijk: https://2img.net/r/ihimg/photo/photo/443/ldy6.jpg/
Extra: nop
Onderschrift Accountnaam + erop: Bluestream Font naam: Ninja naruto Tekstje: "When this world is no more... ...The moon is all we'll see ... ...I'll ask you to fly away with me " Font tekstje: zelfde als ava Karakter: Eenzaam, nadenkend, filosofisch, ruw tegenover vreemden Plaatjes/uiterlijk: Zie ava Extra: -
Postsheet Accountnaam + erop: Bluestream Font naam: Ninja naruto Tekstje: "When this world is no more... ...The moon is all we'll see ... ...I'll ask you to fly away with me "
Karakter: Eenzaam, nadenkend, filosofisch, ruw tegenover vreemden Plaatjes/uiterlijk: Zie ava Soort postsheet: Normal Kleur: - In de 3 vakjes: - Extra: -