We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Stardust Setjes ~ 2 zo 9 feb 2014 - 20:43
Ik had helemaal niet gezien dat je olijf groen wou o: Als je het nog die kleur wilt moet je het even zeggen ~
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: Stardust Setjes ~ 2 zo 9 feb 2014 - 20:48
Ik wil meeneemsetje 1 ! Naam erop: Brokentune & ja ^^ Font naam: Break It Tekst erop: Dying is easy, it's living that scares me to death. Extra: Hij was gewoon te perfect ;.; Ik wil de foto's ook erbij: Jes
Onderwerp: Re: Stardust Setjes ~ 2 ma 10 feb 2014 - 23:41
Avatar Accountnaam + erop: Ereza, ja graag Font naam: standaard Karakter: nog niet uitgewerkt Plaatjes/uiterlijk:http://giphy.com/gifs/USMMABCcHRrBm Extra: zou er een randje omheen kunnen?
Laatst aangepast door Stormypaw op wo 12 feb 2014 - 20:08; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Stardust Setjes ~ 2 wo 19 feb 2014 - 9:39
Postsheet Ik wil graag de speciale postsheet! Kleur (wat in het voorbeeld rood is): grijs, bruin, bergachitig Tekst in vakjes (Tag, words, notes, place): nope Accountnaam + erop: Mountainpaw + ja Font naam: Iets stoers en doorschijnends Tekstje: - Font tekstje: - Karakter: Erg verlegen Plaatjes/uiterlijk: " /> Soort postsheet: Speciaal. Kleur: licht grijs Extra:
CAT'S PROFILE Age: 25 moons went by as fast as the wind Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Stardust Setjes ~ 2 wo 26 feb 2014 - 21:52
Postsheet Accountnaam + erop: Melodysong & ja Font naam: / Tekstje: The song in my heart will go on forever. Karakter: Vriendelijk en vrolijk katje, kan met bijna iedereen goed opschieten is alleen soms wat druk. Ze houd erg veel van muziek en zingen. Plaatjes/uiterlijk: http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2012/313/2/2/anastasia___maine_coon_by_killing_passion-d5kg1bw.jpg Soort postsheet: Speciaal Kleur: Blauw In de 3 vakjes: Words: - Notes: - With: Extra: Zou je de oogkleur naar blauw willen veranderen? Alvast heel erg bedankt!
Onderschrift Accountnaam + erop:Yellowtail. jep Font naam:Dat mag je er zelf in brengen. het moet wel bij m passen. Tekstje:Next time let the cracker beat his ass Font tekstje:- Karakter:Snel boos, snauwend. uitdagertje Plaatjes/uiterlijk: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/d3/ad/c5/d3adc5bfb653154c97ae1b4fc3ca002a.jpg Extra:doe je best;D
Goldennight
Member
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."