Nuja, jullie weten vast wel dat Leafstorms dood bijna gaat gebeurden, maar voor dit eenmaal van start gaat zoek ik nog een paar belangrijke rollen, die ik niet kan missen.
Ten eerste zoek ik een nieuwe speler van Summerkit(-paw, hoort deze al te zijn] De andere 3 kittens moeten zich btw ook even melden, dit is dus het oude nestje. Ook even speciaal voor Sarah, je moet Dotpaw nog aanmaken ;o Gelieve dat deze 4 zich zo snel mogelijk melden + een nieuwe speler van Summer
Als Leafstorm echt in de problemen komt, en bijna word doodgebeten door de das, komen er een paar warriors + de apprentices uit haar oude nest die de das te lijf gaan. Ik heb het liefste 2/3 Warriors. Everstar/-green zal deze sturen om te helpen kittens zoeken. Samen met de 4 andere uit het oude nestje en eventueel Timberpaw, Leafs apprentice. Hier de katten die zich hebben aangemeld voor de troep, als je naam dik gedrukt word ben je sowiso al gekozen.
-
Lionroar- Wildride
-
Timberpaw- Wolftear
Ik hoop dus dat mensjes zich aan willen melden :} Aangezien dit account mijn eerste was en een respectvolle dood verdient!