Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Littlewish? .. I kinda like that name! ; SPT di 17 sep 2013 - 18:01 | |
|
| Zijn pootjes waren geluidloos over de sneeuw aan het trappelen. Een paar dagen geleden pas had hij gehoord wat het is, en hij vond het eigenlijk al helemaal geweldig. Glow had al een paar vriendjes, en daar was hij apentrots op. Hoe meer vrienden, hoe meer blijheid. En Vixenkit.. daar ging het ook beter mee, en dat maakte hem elke dag blijer. Een poes wil hem op, waarna hij hier vrolijk naartoe liep en riep; "Hooooi! Ik ben Glowkit!!"
|
WORDS , SPT! . TAG , Littlewish . NOTES , Hehe
|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Littlewish? .. I kinda like that name! ; SPT wo 18 sep 2013 - 21:35 | |
|
LITTLEWISH Een beetje beschaamd keek Littlewish naar het halfopgegeten muisje. Ze wilde de prooi niet zo onrespectvol behandelen, maar op dit moment kreeg ze echt geen hap meer door haar keel. Ze was al blij dat ze überhaupt weer begonnen was met eten, sinds de dood van haar moeder leek haar maag een zware steen te zijn. Maar, ze wist dat ze niet kon blijven rouwen, ze moest verder gaan, een warrior worden waar de clan trots op kon zijn. Een klein stemmetje wekte haar uit haar gedachten en Littlewish moest onwillekeurig glimlachen toen ze Glowkit zag. 'Hooooi! Ik ben Glowkit!!' begroette hij haar. Lachend tikte Littlewish hem even aan met haar staart, de eerste lach sinds tijden. "Dat weet ik toch, gekkie," zei ze tegen haar clangenoot. Het vrolijke, speelse gedrag van een kitten, dat was misschien net wat ze nodig had. Tags: Glowkit.
|
|
|
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Littlewish? .. I kinda like that name! ; SPT vr 20 sep 2013 - 14:43 | |
| - Shadewhisper schreef:
-
| "Hihi.. altijd netjes voorstellen! Hoe weet ik dat je het niet vergeten bent?" Hij knipoogde naar haar en keek toen naar haar eten. Het was niet helemaal opgegeten, daar heeft hij weleens wat over gehoord. Hij besloot er niet op in te gaan en lachte vriendelijk naar haar.
|
WORDS , SPT! . TAG , Littlewish . NOTES , Hehe
|
|
| Onderwerp: Re: Littlewish? .. I kinda like that name! ; SPT | |
| |
|