Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Coppersong
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 DPKsfdL
Daan
131

CAT'S PROFILE
Rank:
Coppersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:35

Omg Straw x Twirl krijgen kittens .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:42

Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D
Shadewhisper
Member
Passievrucht x'3
181

CAT'S PROFILE
Shadewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:43

https://www.warriorcatsnl.com/t13176-shadey-o-shadey-i-guess-it-s-your-time-then-killer-search

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:45

Mapleleaf schreef:
Coppersong schreef:
I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen.
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:47

Frostlake schreef:
Mapleleaf schreef:
Coppersong schreef:
I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen.
Hihi, jaloers? x'D
Apple
Member
» Applejuice
136
Actief

CAT'S PROFILE
Apple
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:47

Zo, nachtbeugel ~
Ga dan nu posten, aangezien ik toch ziek ben :')
Ik wist het gewoon!!
Frostmist
Member
Daan
135

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:49

Mapleleaf schreef:
Frostlake schreef:
Mapleleaf schreef:
Coppersong schreef:
Hihi, jaloers? x'D
Op je mensen die de kittens mogen spelen, ja xp
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:50

Frostmist schreef:
Mapleleaf schreef:
Frostlake schreef:
Mapleleaf schreef:
Coppersong schreef:
Hihi, jaloers? x'D
Ohh zo! I know the feel! D':
Dat heb ik ook eens gehad een tijd geleden op Wolf Story ;p
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:51

Frostmist
Member
Daan
135

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:54

Mapleleaf schreef:
Frostmist schreef:
Mapleleaf schreef:
Frostlake schreef:
Mapleleaf schreef:
Coppersong schreef:
Hihi, jaloers? x'D
xp Ik denk dat Twirl & Straw wel een van mijn lievelings koppeltjes zijn hier. Maar, ik word toch nooit gekozen met kittenaanmeldingen, so..
Shadewhisper
Member
Passievrucht x'3
181

CAT'S PROFILE
Shadewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:55

Dacht ik ook Daan (: en toen ineens werd ik kitten van mijn lievelingskoppeltjes en heb ik Glow en Future! : D
Frostmist
Member
Daan
135

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:57

Shadewhisper schreef:
Dacht ik ook Daan (: en toen ineens werd ik kitten van mijn lievelingskoppeltjes en heb ik Glow en Future! : D
Ja, maar jij bent gewoon veel geliefder hier xp Mijn accounts zijn ook niet zo awesome als jullie ;o Glow is echt een awesome kittie! En ik heb het al zó vaak geprobeerd, maar blijkbaar vallen mijn aanmeldingen nooit zo in de smaakt x'p
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:57

Frostmist schreef:
Mapleleaf schreef:
Frostmist schreef:
Mapleleaf schreef:
Frostlake schreef:
Mapleleaf schreef:
Coppersong schreef:
Hihi, jaloers? x'D
xp Ik denk dat Twirl & Straw wel een van mijn lievelings koppeltjes zijn hier. Maar, ik word toch nooit gekozen met kittenaanmeldingen, so..
*wijst naar de post hierboven* En met die instelling word je inderdaad nooit gekozen (; Think bright guurl~
Frostmist
Member
Daan
135

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 16:58

Mapleleaf schreef:
Frostmist schreef:
Mapleleaf schreef:
Frostmist schreef:
Mapleleaf schreef:
Frostlake schreef:
Mapleleaf schreef:
Coppersong schreef:
Hihi, jaloers? x'D
*wijst naar de post hierboven* En met die instelling word je inderdaad nooit gekozen (; Think bright guurl~
Maar jullie zijn allemaal zo awesome, en ik gewoon niet >.<
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 17:00

*bloost* Hehe.. ik ben niet awesome .. :'3
Come on! Iedereen is awesome ~ Gewoon lekker een aanmelding maken ergens die je helemaal zelf gemaakt hebt en zelf ook goedkeurt. Spontane aanmeldingen zien er vrolijk uit en eerlijk, they usually work I think ;D
Shadewhisper
Member
Passievrucht x'3
181

CAT'S PROFILE
Shadewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 17:06

Frostmist schreef:
Shadewhisper schreef:
Ja, maar jij bent gewoon veel geliefder hier xp Mijn accounts zijn ook niet zo awesome als jullie ;o Glow is echt een awesome kittie! En ik heb het al zó vaak geprobeerd, maar blijkbaar vallen mijn aanmeldingen nooit zo in de smaakt x'p
Not even a tiny bit true. En precies Lianne, zo word je nooit gekozen. Er zijn genoeg mensen die proberen en proberen maar niet lukt. Ooit zal het lukken (; Just keep trying. ik bedoel je kan in een hoekje blijven huilen maar dat zou ook niet helpen right?? Zou je daardoor gekozen worden no way guuurll
Frostmist
Member
Daan
135

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostmist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 17:18

Mapleleaf schreef:
Come on! Iedereen is awesome ~ Gewoon lekker een aanmelding maken ergens die je helemaal zelf gemaakt hebt en zelf ook goedkeurt. Spontane aanmeldingen zien er vrolijk uit en eerlijk, they usually work I think ;D
Yes, you are!
But hoe bedoel je spontane aanmeldingen?
Saltpaw,
Member
Kiki c:
94
Actief

CAT'S PROFILE
Saltpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 17:19

Ik ben eten! Ciao mensjes en tot zo~!
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 29 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 17:22

Wtf, kom ik rond etenstijd terug uit school terwijl ik er al een uur geleden had kunnen zijn. Daarbij ook nog eens de broodjes voor het kamp morgen vergeten enzo fuuuuuck
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 17:27

Frostmist schreef:
Mapleleaf schreef:
Yes, you are!
But hoe bedoel je spontane aanmeldingen?
*wijst naar Iro's post* Precies~
Gewoon spontaan, gewoon datje er niet 60% van de tijd over nadenkt zo van; Omg, zal het wel mooi zijn? Zal ik er gekozen om worden als ik een rood randje doe of een blauw randje? Zulke dingen. Ik maak ook niet te fancy aanmeldingen. Ik doe ze heel uitgebreid en handig, worked for me xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: