|
|
Daan 131
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:35 | |
| Omg Straw x Twirl krijgen kittens .-. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:42 | |
| - Coppersong schreef:
- Omg Straw x Twirl krijgen kittens .-.
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D |
|
| |
Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:43 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:45 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:47 | |
| - Frostlake schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen. Hihi, jaloers? x'D |
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:47 | |
| Zo, nachtbeugel ~ Ga dan nu posten, aangezien ik toch ziek ben :')
Ik wist het gewoon!! |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:49 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Frostlake schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen. Hihi, jaloers? x'D Op je mensen die de kittens mogen spelen, ja xp |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:50 | |
| - Frostmist schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Frostlake schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen. Hihi, jaloers? x'D Op je mensen die de kittens mogen spelen, ja xp Ohh zo! I know the feel! D': Dat heb ik ook eens gehad een tijd geleden op Wolf Story ;p |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:51 | |
| |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:54 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Frostmist schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Frostlake schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen. Hihi, jaloers? x'D Op je mensen die de kittens mogen spelen, ja xp Ohh zo! I know the feel! D': Dat heb ik ook eens gehad een tijd geleden op Wolf Story ;p xp Ik denk dat Twirl & Straw wel een van mijn lievelings koppeltjes zijn hier. Maar, ik word toch nooit gekozen met kittenaanmeldingen, so.. |
|
| |
Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:55 | |
| Dacht ik ook Daan (: en toen ineens werd ik kitten van mijn lievelingskoppeltjes en heb ik Glow en Future! : D |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:57 | |
| - Shadewhisper schreef:
- Dacht ik ook Daan (: en toen ineens werd ik kitten van mijn lievelingskoppeltjes en heb ik Glow en Future! : D
Ja, maar jij bent gewoon veel geliefder hier xp Mijn accounts zijn ook niet zo awesome als jullie ;o Glow is echt een awesome kittie! En ik heb het al zó vaak geprobeerd, maar blijkbaar vallen mijn aanmeldingen nooit zo in de smaakt x'p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:57 | |
| - Frostmist schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Frostmist schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Frostlake schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen. Hihi, jaloers? x'D Op je mensen die de kittens mogen spelen, ja xp Ohh zo! I know the feel! D': Dat heb ik ook eens gehad een tijd geleden op Wolf Story ;p xp Ik denk dat Twirl & Straw wel een van mijn lievelings koppeltjes zijn hier. Maar, ik word toch nooit gekozen met kittenaanmeldingen, so.. *wijst naar de post hierboven* En met die instelling word je inderdaad nooit gekozen (; Think bright guurl~ |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 16:58 | |
| - Mapleleaf schreef:
- Frostmist schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Frostmist schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Frostlake schreef:
- Mapleleaf schreef:
- Coppersong schreef:
Ja ... dat heb je goed gezien! 8D I'm still jealous, ze zijn gewoon zoooo awesome 8O Ik lees zowat al hun topics samen. Hihi, jaloers? x'D Op je mensen die de kittens mogen spelen, ja xp Ohh zo! I know the feel! D': Dat heb ik ook eens gehad een tijd geleden op Wolf Story ;p xp Ik denk dat Twirl & Straw wel een van mijn lievelings koppeltjes zijn hier. Maar, ik word toch nooit gekozen met kittenaanmeldingen, so.. *wijst naar de post hierboven* En met die instelling word je inderdaad nooit gekozen (; Think bright guurl~ Maar jullie zijn allemaal zo awesome, en ik gewoon niet >.< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 17:00 | |
| *bloost* Hehe.. ik ben niet awesome .. :'3 Come on! Iedereen is awesome ~ Gewoon lekker een aanmelding maken ergens die je helemaal zelf gemaakt hebt en zelf ook goedkeurt. Spontane aanmeldingen zien er vrolijk uit en eerlijk, they usually work I think ;D |
|
| |
Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 17:06 | |
| - Frostmist schreef:
- Shadewhisper schreef:
- Dacht ik ook Daan (: en toen ineens werd ik kitten van mijn lievelingskoppeltjes en heb ik Glow en Future! : D
Ja, maar jij bent gewoon veel geliefder hier xp Mijn accounts zijn ook niet zo awesome als jullie ;o Glow is echt een awesome kittie! En ik heb het al zó vaak geprobeerd, maar blijkbaar vallen mijn aanmeldingen nooit zo in de smaakt x'p Not even a tiny bit true. En precies Lianne, zo word je nooit gekozen. Er zijn genoeg mensen die proberen en proberen maar niet lukt. Ooit zal het lukken (; Just keep trying. ik bedoel je kan in een hoekje blijven huilen maar dat zou ook niet helpen right?? Zou je daardoor gekozen worden no way guuurll |
|
| |
Daan 135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 17:18 | |
| - Mapleleaf schreef:
- *bloost* Hehe.. ik ben niet awesome .. :'3
Come on! Iedereen is awesome ~ Gewoon lekker een aanmelding maken ergens die je helemaal zelf gemaakt hebt en zelf ook goedkeurt. Spontane aanmeldingen zien er vrolijk uit en eerlijk, they usually work I think ;D Yes, you are! But hoe bedoel je spontane aanmeldingen? |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 17:19 | |
| Ik ben eten! Ciao mensjes en tot zo~! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 17:22 | |
| Wtf, kom ik rond etenstijd terug uit school terwijl ik er al een uur geleden had kunnen zijn. Daarbij ook nog eens de broodjes voor het kamp morgen vergeten enzo fuuuuuck |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 sep 2013 - 17:27 | |
| - Frostmist schreef:
- Mapleleaf schreef:
- *bloost* Hehe.. ik ben niet awesome .. :'3
Come on! Iedereen is awesome ~ Gewoon lekker een aanmelding maken ergens die je helemaal zelf gemaakt hebt en zelf ook goedkeurt. Spontane aanmeldingen zien er vrolijk uit en eerlijk, they usually work I think ;D Yes, you are! But hoe bedoel je spontane aanmeldingen? *wijst naar Iro's post* Precies~ Gewoon spontaan, gewoon datje er niet 60% van de tijd over nadenkt zo van; Omg, zal het wel mooi zijn? Zal ik er gekozen om worden als ik een rood randje doe of een blauw randje? Zulke dingen. Ik maak ook niet te fancy aanmeldingen. Ik doe ze heel uitgebreid en handig, worked for me xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|