| FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON | |
|
10 Actief
| |
| Onderwerp: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON do 12 sep 2013 - 21:56 | |
| Ik zoek voor de kittens van Pantherfur een fostermom. Ik heb er eigenlijk weinig eisen voor, behalve dat ze blijft doen dat ze de echte moeder is.
En willen de kittens zich melden: -Leopard {ACTIEF} -Python {ACTIEF} -Shiver -Jaguar -Pantherfur {ACTIEF} -Blackberry.
maak maar een eigen lijstje :3
Laatst aangepast door Deathkit' op vr 13 sep 2013 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
▼ 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON vr 13 sep 2013 - 6:53 | |
| |
|
| |
Kip 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON za 14 sep 2013 - 15:47 | |
| |
|
| |
Acc Markt! 21 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON za 14 sep 2013 - 17:09 | |
| Mister Jagg is in the house! :3 Jaguarkit mag dus ook bij actief~ |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON zo 15 sep 2013 - 12:14 | |
| Niemand die foster wilt zijn? -- Okaay, ezt jullie er zo bij ^-^ |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON zo 15 sep 2013 - 12:36 | |
| Name: Angelwing. Nicknames: none. Gender: fe male. Age: 20 moons.
Mate: ze had er een maar niet meer. Kits: Gloomykit, Weirdkit, Sunsetkit, Deerkit, Snakekit, Daykit, en Thunderkit. (inactief.) Parents: unknown. Sibblings: Nightsky, Pantherfur. Other: -
Looks: Angelwing is mooie slanke poes, in tegenstelling tot de meeste Riverclan katten heeft ze een korte dunne vacht. de kleur is egaal grijs met een tintje grijs. haar ogen zijn lichtblauw, ze heeft een klein kopje en lange potten. hierdoor is snel en lenig maar minder sterk.
Character: als ik eerlijk ven heb ik dit nog niet echt bedacht, ik heb deze poes al een tijd geleden overgenomen en er daarna bijna niet mee gepost. ik denk dat ik in de rpg haar karakter echt ga uitwerken maar ze word zeker: verlegen, aardig, avontuurlijk, vrolijk.
|
|
| |
» Applejuice 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON do 19 sep 2013 - 12:52 | |
| Accept! De kittens zich nog een laatste keer melden en dan gaat 't beginnen |
|
| |
78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON do 19 sep 2013 - 13:01 | |
| Ik meld BB :3 I know het is geen kitten, maar het leek me gewoon even handig om hem te melden. xD Zodra dit alles begonnen is zal ik hem weer tussen mijn actieve accs zetten. (: |
|
| |
Beer ate kip 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON do 19 sep 2013 - 15:24 | |
| moet ik me nou nog een keer melden Dx? ben niet de slimste x3
Shiverkit meld zich ^^
|
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON do 19 sep 2013 - 17:36 | |
| heel erg bedankt ^^
(Angel meld zich~) |
|
| |
▼ 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON do 19 sep 2013 - 19:31 | |
| Ik ben gestopt voor een tijdje, maar zal wel kunnen posten met sommige accounts, als ik tijd heb.
Dus Python meld zich ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: FOSTERMOM LEOPARD; SHIVER; JAGUAR; PYTHON | |
| |
|
| |
|