508
| |
| Onderwerp: Kittens Innerghost x Flamepath wo 11 sep 2013 - 20:30 | |
| Hallo! Daan stuurde me overlaatst een bericht dat ze een poging wilt maken om de kittens van Innerghost en Flamepath terug actief te maken. Ikzelf vond dit een goed idee, en al hoe wel sommige spelers van de accounts misschien gestopt zijn vond ik het toch eens de moeite waard, nooit geschoten is altijd mis! (:
Het enigste wat je moet doen is hier in dit topic even melden of je lid bent van het nestje, wat de naam is van de karakter en of je actief zult worden/bent. Als ik merk dat meer dan de helft van de kits eigenlijk inactief zijn dan zal ik dat even melden bij Nath, zullen we samen bespreken wat we daarmee zullen doen.
GEMELD: Littlepaw => actief (Chi) Fawnpaw => actief (Daan) Brokenpaw => actief (Linn) Thornpaw => ??? (???) Terrorpaw => ??? (???) Frozenpaw => ??? (???) Ravenpaw => ??? (Kiki) Russetpaw => actief (Quinty) Aurypaw => ??? (???)
Groetjes, Daan en Chi!
Laatst aangepast door Flamepath op do 12 sep 2013 - 17:12; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Innerghost x Flamepath wo 11 sep 2013 - 20:41 | |
| Je bent Aurypaw nog vergeten xp Maar om het lekker officieel te maken, hier is Fawn |
|
Nath 311 Actief Only the end matters
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Innerghost x Flamepath do 12 sep 2013 - 16:20 | |
| Russetpaw is present 8D
Kzal een poging gaan wagen om d'r actief te maken XD Moet eigenlijk wel es gebeuren jah~ Sorry ;w; |
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Innerghost x Flamepath do 12 sep 2013 - 16:54 | |
| Brokenpaw is er ook nog steeds, al weet ik niet of ik hem echt actief kan houden, ik zal sowieso zo af en toe met hem posten om bepaalde belangrijke topics, maar meer niet denk ik :/ |
|
??? hoef je niet te weten 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Innerghost x Flamepath vr 13 sep 2013 - 20:26 | |
| ravenpaw is toch dood hij stond op de starclan lijst
|
|
25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Innerghost x Flamepath vr 13 sep 2013 - 20:35 | |
| Dat is een andere Ravenpaw, Twinklepaw |
|