|
|
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:15 | |
| Ik ga zo met Dawnpaw posten, iemand zin om dan een gesprek met hem te beginnen c: ? |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:20 | |
| @Dawnpaw: Otterpaw misschien? (: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:41 | |
| Moon@ Darkfire zou misschien wel een slecht plan zijn x'D Zou wel voor opschudding zorgen though.
---
Mijn lijst:
- Poppypaw (TC) - Staat bij Minnowspots - Strawberry (TC) - Komt met Ashdrop naar de gathering - Frostpaw (WC) - Praat met 'Winterpaw - Snowynight (SC) - Praat met Ashcloud - Smokebreath (SC) - Praat met Mousefur - Dogdance (SkC) - Heeft problemen met Phantomfang, spreekt ondertussen met Snowstorm
----- Deze katten wil ik misschien nog laten komen als iemand met ze wil kleppen: - Appleblossom (RC) - Cranepaw (RC) - Skymask (WC) |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:43 | |
| Misschien kan je iemand met Mirror laten kleppen?
Laatst aangepast door Mirroredsound op ma 9 sep 2013 - 16:46; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:45 | |
| Indd Babs, daarom twijfel ik. Misschien is het beter als hij de volgende Gathering komt.
Dan ga ik nu posten met Mistpaw ^^ Het word haar eerste Gathering X3 Wie wil mijn losbandige hyper poesje ontvangen? XD |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:47 | |
| @Babs, Skymask & Frostlake? Frost zit nog alleen xp @Moon, Fawnpaw? Ze is een tikkeltje humeurig vandaag, maar kan wel wat hebben xp
Mijn lijstje: Ivypool - praat met Icerock Frostlake - zit nog alleen Sardinepaw - zit bij Lionroar en Icyrose Fawnpaw - zit nog alleen D: Peachpaw - zit bij Timefall en Charcoalflare Ashdrop - komt met Strawberry Leafstorm - praat met Graystripe |
|
| |
Loïs 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:49 | |
| Wat voor Gathering is het? Zou Clumb de boel aan het schrikken kunnen maken? ^^ En Frozenpaw'/Frozensoul (naam is nog niet veranderd) hoort vanaf nu bij de Thunderclanelders door haar poot, die wil er ook wel bijzijn.. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:55 | |
| Ik denk niet dat het heel erg handig is voor een Bloodclan kat om te komen. Alle clans haten de Bloodclan en dan is het nogal 1 tegen een heleboel :')
Moon@ Cranepaw wil wel met Mistpaw meelopen?
Daan@ Is goe~ |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 16:56 | |
| Ik zal zo sowieso posten met Maskpaw, iemand zin om met hem te praten?
En ik denk dat ik Wintersong ook laat komen, aangezien ze net warrior is geworden. |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 17:02 | |
| EDIT-Firework komt en zit op het moment te praten met Mirroredsound. Misschien komt Flyleaf nog.
Laatst aangepast door Flyleaf op ma 9 sep 2013 - 19:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Moontie ^^ 44
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 17:04 | |
| Cranepaw en Fawnpaw, beide goed ^^ Pas wel op.. ze is nogal laat ik zeggen.. uitbundig ^^'' |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 17:10 | |
| Esmee, Ik post seffens al met Acornpaw* hé c'; Ik zit nu in een postbui en dat is vrij zeldzaam^^' ;D Is het trouwens erg als er nog iemand zou meegaan met hem en Kestrel? Dan kan ik misschien nog iemand anders kletsmaatje zijn ;p |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 18:07 | |
| - Mirroredsound schreef:
- @Dawnpaw: Otterpaw misschien? (:
ja prima ^^ __ |
|
| |
Esmee 5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 18:08 | |
| - Twilightmoon schreef:
- Esmee, Ik post seffens al met Acornpaw* hé c'; Ik zit nu in een postbui en dat is vrij zeldzaam^^' ;D Is het trouwens erg als er nog iemand zou meegaan met hem en Kestrel? Dan kan ik misschien nog iemand anders kletsmaatje zijn ;p
Oke, was t gisteren vergeten D: Oh, ik ga Daan wel ff stalken, is Cowmilk er al? |
|
| |
Hear me roar 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 20:26 | |
| Dáyum! Eventjes draai ik me om en het Gatherings topic heeft 9 pagina's. Wauw x'D Ergens waar ik kan invoegen met Adderpaw? |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 20:28 | |
| Nu toch is onthuld dat Misty eder wordt, denk ik dat dit voor misty wel een belangrijke gathering is, dus ze gaat denk ik ook komen. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 20:30 | |
| - Adderpaw* schreef:
- Dáyum! Eventjes draai ik me om en het Gatherings topic heeft 9 pagina's. Wauw x'D
Ergens waar ik kan invoegen met Adderpaw? Je kan tegen Ash&Snowy praten? (: Die wilden net 'op zoek' gaan naar een gesprekspartner xD |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 20:31 | |
| Nu alle leaders er zijn kunnen ze ook beginnen met hun toespraak. ~ |
|
| |
Hear me roar 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 20:31 | |
| - Shrewstar schreef:
- Adderpaw* schreef:
- Dáyum! Eventjes draai ik me om en het Gatherings topic heeft 9 pagina's. Wauw x'D
Ergens waar ik kan invoegen met Adderpaw? Je kan tegen Ash&Snowy praten? (: Die wilden net 'op zoek' gaan naar een gesprekspartner xD Ik kom er aan! Oeh het gaat beginnen! Ik moet snel zijn! :'D |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic ma 9 sep 2013 - 20:32 | |
| WAIT OP Misty x'DD7 *gaat snel reageren* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Gathering Topic | |
| |
|
| |