We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Heh, ik heb gelukkig al 3 nieuwe vriendinnen waarvan ik er een al kende [we begonnen elkaar pas te leren kennen aan het einde van het schooljaar] Gelukkig was dat kreng er niet
=.= Hoeveel rechthoeken kan je maken van 7, 15 en 32 roostervierkantjes.
Serieus gister zat ik vanaf dat ik uit was van school de hele tijd huiswerk te maken, en wiskunde is gwn SOO VEEL ;.; Vandaag zit ik vanaf dat ik uit ben m'n wiskunde te maken.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Serieus gister zat ik vanaf dat ik uit was van school de hele tijd huiswerk te maken, en wiskunde is gwn SOO VEEL ;.; Vandaag zit ik vanaf dat ik uit ben m'n wiskunde te maken.
Ik krijg morgen voor t eerst wiskunde D:
Niet bang ervoor zijn, het is gewoon rekenen, maar het wordt geleidelijk wat moeilijker en nu moet je echt denken bij de vragen xD -- En toen kon Shrew weer posten, nu met 8 levens ;-;
Ik krijg morgen voor t eerst wiskunde D:
//Schouderklopje
Veel succes met wiskunde xd
Whispersong
StarClan
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
10 tussenuren is gewoon wreed Cynth, ik zou een nieuw rooster aanvragen.
---
Eerste dag overleefd :'D
Heb het al aangekaart bij de mentor, maar die zei dat ze eerst gaan kijken naar degene die vakken missen of te veel hebben en dat het rooster dan misschien nog verandert, maar als er niks verandert ga ik echt vragen om van klas te verwisselen.
Wtf!? Ik zie mijn tekst helemaal niet! Als ik iets typ komt er gewoon niks te staan, ik heb probeer knalroze letters en mijn achtergrond is ongeveer zwart.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank: