|
|
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:30 | |
| - kittypaw schreef:
- ben vandaag officeel 12 geworden
Gefeliciteerd! : DDD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:31 | |
| Ik heb medelijden met Cinder, maar begrijp Honey ook wel xD Het is gewoon bijna precies Shrew & Wolf bij hun eerste nestje C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:37 | |
| Yeah exactly! Ze gaat hem niet zo maar vergeven omdat hij nu terug komt, daar moet Cindersmoke wel meer voor doen (': Dus het gaat een lang proces woorden met veel emotie topics. Angstspots for the win! Maar neen, dat lijkt me ook realistisch om het te laten ontwikkelen door wat topics heen en dan als de kits leerling worden dat er dan iets opschiet. Of de relatie ooit goed komt ... jaa ... *dramatisch muziekje* B) |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:38 | |
| Is het normaal dat je nog maar amper kracht hebt in je hand? D: |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:39 | |
| - Graystripe schreef:
- Is het normaal dat je nog maar amper kracht hebt in je hand? D:
Als je er de hele nacht op hebt geslapen wel. XD dat had ik ooit. Het was zoo awkward. Ik voelde mijn hand amper en zo |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:42 | |
| Earthpatch Female • warrior • nog geen clan |
|
|
|
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:43 | |
| - Earthpatch schreef:
Earthpatch Female • warrior • nog geen clan |
|
Wie maakt deze dingen?! *wants to voor mijn droptopic*
|
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:43 | |
| - Honeyspots schreef:
- Yeah exactly! Ze gaat hem niet zo maar vergeven omdat hij nu terug komt, daar moet Cindersmoke wel meer voor doen (':
Dus het gaat een lang proces woorden met veel emotie topics. Angstspots for the win! Maar neen, dat lijkt me ook realistisch om het te laten ontwikkelen door wat topics heen en dan als de kits leerling worden dat er dan iets opschiet. Of de relatie ooit goed komt ... jaa ... *dramatisch muziekje* B) -Shrew approves- Ik hoop dat Quiet het aankan en ik zal wel zien of het haar beïnvloedt xD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:44 | |
| Nee, heb er niet de hele nacht op geslapen. M'n hond heeft me per ongeluk gebeten, maar had daarvoor nog de hele tijd in de tuin gespeeld. Nu ben ik bang dat m'n hand ontstoken is D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:48 | |
| - Shrewstar schreef:
- Honeyspots schreef:
- Yeah exactly! Ze gaat hem niet zo maar vergeven omdat hij nu terug komt, daar moet Cindersmoke wel meer voor doen (':
Dus het gaat een lang proces woorden met veel emotie topics. Angstspots for the win! Maar neen, dat lijkt me ook realistisch om het te laten ontwikkelen door wat topics heen en dan als de kits leerling worden dat er dan iets opschiet. Of de relatie ooit goed komt ... jaa ... *dramatisch muziekje* B) -Shrew approves- Ik hoop dat Quiet het aankan en ik zal wel zien of het haar beïnvloedt xD O lordie. Als haar kits zich tegen haar gaan keren dan is ze er snel klaar mee :'D Létterlijk. Quietkit is zo cute tho<333 |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:53 | |
| IT HURRTTTSSSS... SPIERPIJN IS NIET LEUK X3 het bewijs dat ik te weinig sport.. heb gister een proefles Judo gedaan, en heb nu echt hele veel spierpijn x3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 11:55 | |
| - Honeyspots schreef:
- Shrewstar schreef:
- Honeyspots schreef:
Dus het gaat een lang proces woorden met veel emotie topics. Angstspots for the win! Maar neen, dat lijkt me ook realistisch om het te laten ontwikkelen door wat topics heen en dan als de kits leerling worden dat er dan iets opschiet. Of de relatie ooit goed komt ... jaa ... *dramatisch muziekje* B) -Shrew approves- Ik hoop dat Quiet het aankan en ik zal wel zien of het haar beïnvloedt xD O lordie. Als haar kits zich tegen haar gaan keren dan is ze er snel klaar mee :'D Létterlijk. Quietkit is zo cute tho<333 Maar mammie was er altijd voor haar xD Dus Quiet zal zeker niet zomaar zeggen dat ze Honey haat ofzo, maar ze zit nu op zo'n onschuldige leeftijd, maar als ze Honey over Cinder hoort praten -waar ze waarschijnlijk geen idee van heeft wat haar moeder bedoelt- zal ze 'm wel even wat bang aankijken, denk ik xD Want iemand die haar moeder iets ergs heeft aangedaan is een creep! D: |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 12:04 | |
| Flux ik lieft jou ;_; <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 12:06 | |
| - Shrewstar schreef:
- Honeyspots schreef:
- Shrewstar schreef:
- Honeyspots schreef:
Dus het gaat een lang proces woorden met veel emotie topics. Angstspots for the win! Maar neen, dat lijkt me ook realistisch om het te laten ontwikkelen door wat topics heen en dan als de kits leerling worden dat er dan iets opschiet. Of de relatie ooit goed komt ... jaa ... *dramatisch muziekje* B) -Shrew approves- Ik hoop dat Quiet het aankan en ik zal wel zien of het haar beïnvloedt xD O lordie. Als haar kits zich tegen haar gaan keren dan is ze er snel klaar mee :'D Létterlijk. Quietkit is zo cute tho<333 Maar mammie was er altijd voor haar xD Dus Quiet zal zeker niet zomaar zeggen dat ze Honey haat ofzo, maar ze zit nu op zo'n onschuldige leeftijd, maar als ze Honey over Cinder hoort praten -waar ze waarschijnlijk geen idee van heeft wat haar moeder bedoelt- zal ze 'm wel even wat bang aankijken, denk ik xD Want iemand die haar moeder iets ergs heeft aangedaan is een creep! D: True true! I am glad to hear!;D Chi; Oeh, misschien moet je naar de dokter want honden kunnen dingen overbrengen die echt niet prettig zijn (; |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 12:13 | |
| |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 12:13 | |
| Had je een lange post, is de post weg -.- Welcome back Sharon, welcome back xD
@Soof & @Lianne; Cinder wordt depressief :') |
|
| |
ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 sep 2013 - 12:20 | |
| Trots op mij banner x'D' - Banner:
|
|
| |
Babs 991
| |