[Shrewstar] Time to eat.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [Shrewstar] Time to eat.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
[Shrewstar] Time to eat. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 17:10

De zwarte kattin had die ochtend wat rondgehangen in de buurt van het kamp. Haar huidige mentor, Honeymist, had haar, zoals al die anderen, laten stikken. Haar ijsblauwe ogen stonden op z'n koelst en zonder iemand te groepen liep ze naar de prooistapel, viste er een verse, dikke muis uit en liep naar een wat donkere uithoek van het kamp, waar ze de muis in het gras liet vallen en met haar rug naar de andere katten toe ging zitten. Ze zat vlak naast de Medicine Den, tenminste een rustig plekje. Soms wenste ze dat ze twaalf moons was, dan kon ze misschien Warrior worden, maar dat kon niet, want ze had nooit echt training gehad. Vele dingen, zoals technieken, had ze stiekem afgekeken van andere Apprentices als deze gingen trainen. Verder hing ze de hele dag maar wat in het kamp rond. En dan was er ook nog haar zusje, Littlepaw. Die lekker met z'n hoge rang kon pronken, wat zou hun moeder trots zijn.. Een grom verliet haar mond en ze scheurde boos een stuk van haar muis af, waarna ze deze naar binnen schrokte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar] Time to eat. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 17:19

S H R E W S T A R
Op 'bevel' van Smokebreath had de poes wat plaats gemaakt om even een stukje om het kamp te lopen. Ze moest immers wel uit de Den verlaten en haar taken weer oppakken, maar ergens voelde de Clanleader zich niet goed genoeg om dat te doen. Niets fysieks, maar meer het feit dat ze haar Clan toch weer zou laten stikken zodra ze weer helemaal beter was. Misschien dat ze daardoor haar vrijlating ook zo bleef uitstellen. Moeizaam kwam de poes overeind, dit keer geen nep gedoe, het deed echt zeer. Doodgaan was geen pretje, zeker niet als je weer terug moest keren in je gestorven lichaam. De ziekte stak nog steeds af en toe zij lelijke kop op, ook al was het Newleaf, maar ze kon geen katten besmetten, dat gelukkig niet. Het was gewoon een proces nu dat haar lichaam vermoeide en ervoor zorgde dat ze nauwelijks normaal kon bewegen. Stijve spieren maakten het haar ook moeilijk om de Den zelfs uit te komen en haar nek leek het gewicht van haar kop niet eens te kunnen dragen. Na veel moeite kwam ze de Den uit en keek even om zich heen. Plots merkte ze twee ijsblauwe ogen op, degene die zoveel hadden van hun moeder's ogen. Dankbaar voor het excuus strompelde Shrewstar naar Fawnpaw toe en ging met een zucht zitten. Snel gaf ze haar borst wat moeizame likjes. "Ik ben blij dat het Newleaf is.." Mompelde ze vervolgens maar en merkte dat haar stem zachter was dan normaal. Voor de zekerheid legde ze haar oortjes wat in haar nek, omdat ze zich schaamde voor de manier waarop ze zich gedragen had. De Clan had ze gewoon niet in haar kop gehad toen..
FAWNPAW
285
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar] Time to eat. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 11:15

Fawnpaw zag hoe een zwart witte gestalte zich naast haar neerzette. Ze trok haar wenkbrauw op en keek wat minachtend naar de poes, deze bleek Shrewstar te zijn. Snel keek ze weer naar haar eten, niet echt naar de leider durvend te kijken. "Ik ben blij dat het Newleaf is.." Miauwde de poes toen. ''Ik ook..'' Miauwde ze terug, niet goed wetend wat ze moest zeggen. Misschien kon ze het vragen, maar dan kon ze ook een boos antwoord terug verwachten. ''Shrewstar..'' Miauwde ze en keek toen op. ''Mag ik u iets vragen?'' Het klonk best beleefd, maar toch wat onzeker. De ruzie tussen haar en Littlepaw was nog steeds onopgelost, en er broeide aardig wat jaloezie in haar, maar op dit moment focuste ze zich op haar vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar] Time to eat. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 11:52

S H R E W S T A R
Shrewstar merkte op dat Fawnpaw niet echt een van die über vrolijke Apprentices was maar misschien was dat ook beter voor haar. Drukte was nu zeker iets dat ze wilde vermijden. ''Ik ook..'' Was het antwoord en Shrewstar keek even door het kamp. Maar nee, er was niet echt iets dat haar aandacht kon afleiden van deze Apprentice. Ze voelde zich namelijk een beetje een last voor de zwarte poes. ''Shrewstar..'' Bij het horen van haar naam keek de Clanleader Fawnpaw weer aan, een vriendelijke glans in haar groene ogen. ''Mag ik u iets vragen?'' De poes hield haar kopje even scheef. Iedereen mocht toch alles aan anderen vragen, dus waarom eerst een waarschuwing vooraf? "Maar natuurlijk, mag je dat. Wat zit je dwars?"
FAWNPAW
124
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar] Time to eat. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 14:56

De leider hield haar kopje even wat scheef. "Maar natuurlijk, mag je dat. Wat zit je dwars?" Kwam er toen vervolgens uit. Fawnpaw zette zich even wat anders neer, en kon Shrewstar zo goed aankijken. ''Nou..'' begon ze, een tikkeltje uit de hoogte klinkend, al was het niet echt zo bedoeld. ''De vorige ceremonie heb ik mijn zoveelste mentor gekregen..'' Begon ze, misschien wist hun leider al waar dit gesprek heen zou gaan. ''En nog altijd heb ik geen training gehad..'' Besloot ze haar kort, maar krachtige verhaal. Ze keek haar leider toen vragend aan, met een scheef kopje. Want tsja, ze was al acht moons en in al die moons had ze nog geen steek uitgevoerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar] Time to eat. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 18:38

''Nou..'' Begon de Apprentice en Shrewstar spitste haar oortjes nog wat. ''De vorige ceremonie heb ik mijn zoveelste mentor gekregen..'' Oh nee, dit klonk bekend. Veel Apprentice hadden zo die klachten over hun Mentors, maar Shrewstar keek Fawnpaw even wat vreemd aan. Ze had gehoord dat het sinds Littlepaw Medince cat Apprentice was geworden het niet goed lag tussen de twee. ''En nog altijd heb ik geen training gehad..'' De Clanleader knikte. "Fawnpaw, je moet weten dat ik bij elke ceremonie probeer om zo goed mogelijke Mentors uit te zoeken, maar onze Clan heeft het moeilijk, door het gevecht zijn we katten kwijt geraakt en het is moeilijk om dan nog Mentors te vinden." Ze nam even een pauze en fronste toen. "Maar heeft dit ook iets met Littlepaw te maken? En lieg alsjeblieft niet tegen me." Ze moest het toch even zeker weten, want ze wilde graag zelf de band weer maken die zij misschien wel had gebroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar] Time to eat. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 19:45

"Fawnpaw, je moet weten dat ik bij elke ceremonie probeer om zo goed mogelijke Mentors uit te zoeken, maar onze Clan heeft het moeilijk, door het gevecht zijn we katten kwijt geraakt en het is moeilijk om dan nog Mentors te vinden." De zwarte kattin legde haar oortjes in haar nek. Shrewstar fronste. "Maar heeft dit ook iets met Littlepaw te maken? En lieg alsjeblieft niet tegen me." De katten keek de leader aan.''Maar waarom krijg IK dan altijd z'n mentor? Waarom traint geen échte Warrior mij? Ik ben al drie moons Apprentice en lig te rotten in mijn den! Hoe moet ik dan ooit de ShadowClan kunnen beschermen in zware tijden? Ik weet niet eens hoe ik een simpele muis moet vangen!'' Schreeuwde ze half tegen de Clanleader, half tegen zichzelf. ''En praat alstublieft niet over dat mónster..'' Beëindigde ze haar uitval..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar] Time to eat. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:05

''Maar waarom krijg IK dan altijd z'n mentor? Waarom traint geen échte Warrior mij? Ik ben al drie moons Apprentice en lig te rotten in mijn den! Hoe moet ik dan ooit de ShadowClan kunnen beschermen in zware tijden? Ik weet niet eens hoe ik een simpele muis moet vangen!'' De Clanleader liet haar oortjes wat tegen haar nek aan liggen, de schreeuwende toon stond haar niet aan. ''En praat alstublieft niet over dat mónster..'' Ze was klaar met praten en Shrewstar liet haar vriendelijke blik vallen en nam een serieuze blik over in haar groene kijkers. "Als je mij daarover de schuld geeft, dan weet jij niet wat voor een druk ik heb. Je hebt een straf over je hoofd hangen, dame, dus ik zou maar een beetje je toon in de gaten houden. Je kan met andere Apprentices trainen, als het zo nodig is, maar als je zo een nieuwe Mentor wilt vragen, ga ik daar zeker niet op letten." Miauwde ze scherp, natuurlijk had ze haar Mentor nooit kunnen horen zeggen dat ze een Leader met respect moest behandelen, maar Innerghost had dat er toch wel in getimmerd? "En wij noemen elkaars Clangenoten geen monster, noem je haar zo omdat zij nu anders is?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar] Time to eat. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 22:13

"Als je mij daarover de schuld geeft, dan weet jij niet wat voor een druk ik heb. Je hebt een straf over je hoofd hangen, dame, dus ik zou maar een beetje je toon in de gaten houden. Je kan met andere Apprentices trainen, als het zo nodig is, maar als je zo een nieuwe Mentor wilt vragen, ga ik daar zeker niet op letten." Fawnpaw vernauwde haar ogen, dus de poes wilde het zo spelen? "En wij noemen elkaars Clangenoten geen monster, noem je haar zo omdat zij nu anders is?" Haar oren lagen ver achterin haar nek, en haar ogen stonden woedend. ''Ik weet niet over welke 'Clangenooit' u het hebt.'' Miauwde ze en snoof haar neus op voor de grijze poes die zogenaamd haar zusje moest voorstellen. ''Mijn familie bestaat niet uit lozers!'' Miauwde ze scherp en keek Shrewstar uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar] Time to eat. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 22:19

''Ik weet niet over welke 'Clangenoot' u het hebt.'' De blik die Fawnpaw in haar ogen stond was eigenlijk al de druppel. ''Mijn familie bestaat niet uit lozers!'' Shrewstar's nekharen sprongen overeind. "Dat is het Fawnpaw!" Gromde ze streng en keek de Apprentice woedend aan. "Ik begrijp dat je boos bent op me omdat je geen trainingen krijgt, maar ik ben alsnog je Clanleader en ik krijg respect. Hierbij moet je een Moon in het kamp blijven en voor de Elders zorgen, je mag alleen het kamp uit met begeleiding van een Warrior." Shrewstar snoof woedend en stond op. "Ik zie al het verschil tussen jou en je zus, Littlepaw heeft nog respect voor me en loopt niet te schreeuwen tegen me, zij brengt alles veel kalmer naar voren. Ik heb je een waarschuwing gegeven, Fawnpaw, dus ik wil nu dat je naar Smokebreath gaat om de teken van de Elders te bestrijden. Ga." Direct wendde ze haar blik af van de zwarte Apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar] Time to eat. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 22:31

"Dat is het Fawnpaw!" Gromde de poes tegen haar. "Ik begrijp dat je boos bent op me omdat je geen trainingen krijgt, maar ik ben alsnog je Clanleader en ik krijg respect. Hierbij moet je een Moon in het kamp blijven en voor de Elders zorgen, je mag alleen het kamp uit met begeleiding van een Warrior." De poes snoof woedend en stond op. "Ik zie al het verschil tussen jou en je zus, Littlepaw heeft nog respect voor me en loopt niet te schreeuwen tegen me, zij brengt alles veel kalmer naar voren. Ik heb je een waarschuwing gegeven, Fawnpaw, dus ik wil nu dat je naar Smokebreath gaat om de teken van de Elders te bestrijden. Ga." De zwarte poes snoof, en stond ook op. ''Denk je nu echt dat ik me zó diep laat zinken?'' Op dit moment herkende de zwarte kattin zichzelf niet eens meer, maar iets in haar liet deze woorden naar buiten rollen. ''En niemand vergelijkt mij met dat mónster!'' Ze legde de nadruk er nog eens extra op, waarna ze de poes voorbij stoof, het kamp uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[Shrewstar] Time to eat. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 22:49

''Denk je nu echt dat ik me zó diep laat zinken?'' Shrewstar haalde haar wenkbrauwen wat op en haar groene ogen begonnen te vlammen. Had Innerghost zo'n dochter op de aarde gezet? Een schande was het! ''En niemand vergelijkt mij met dat mónster!'' Vervolgens verdween Fawnpaw door de kampuitgang. Direct ondernam Shrewstar actie en gelukkig maar. De Clanleader was groter, meer gewend aan een grote snelheid, dus haalde ze Fawnpaw in, maar ze gaf de poes geen kans om adem te halen. Direct pakte ze de zwarte nekvel tussen haar kaken en greep de Apprentice omhoog. Snel keerden ze de beiden weer terug in het kamp, wild liet Shrewstar de poes vallen en blokkeerde de ingang van het kamp met haar lichaam. Furieus keek ze neer op deze ongehoorzame Apprentice. "Je hebt het gedaan Fawnpaw." Blies ze en keek in de twee blauwe ogen. "Vanaf sta je voor twee Moons bekend als Fawnkit en keer je weer terug naar alle regels die voor je golden als kit. Je mag het kamp niet eens meer uit en je moet zeker twee keer per dag langs bij de Elders, ik zal aan Smokebreath vragen of hij je in de gaten houdt en als ik merk dat je je taken niet doet, dan zal je nog langer in het kamp moeten verblijven. Ik wou zelfs dat je een voorbeeld nam aan je zusje, zij gedraagt zich tenminste als een echte Clankat." Ze deed een paar passen naar de Medicine cat's Den en draaide zich nog één keer om. "Als ik je één keer buiten het kamp zie, krijg je echt grote problemen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Shrewstar] Time to eat. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 6:47

de gaten houdt en als ik merk dat je je taken niet doet, dan zal je nog langer in het kamp moeten verblijven. Ik wou zelfs dat je een voorbeeld nam aan je zusje, zij gedraagt zich tenminste als een echte Clankat." De poes deed een paar passen, en draaide zich toen nog een keer om. "Als ik je één keer buiten het kamp zie, krijg je echt grote problemen." Fawnpaw stond stil, pas nu drong het tot haar door wat ze had gedaan. Hoe ze had gedaan tegen Littlepaw, tegen Shrewstar. Haar ogen begonnen zich langzaam te vullen met tranen. De ijskoude blik was verdwenen, en nu was er alleen nog maar vreselijke verwarring te zien. ''Nee..'' miauwde ze zacht en keek de leider aan. Een traan liep over haar wang heen. Wie was dit zwarte monster? Ze herkende zichzelf niet eens meer. De poes draaide zich met een ruk om en rende de Apprentice Den in, om zich daar vervolgens in haar nest op te rollen, en in huilen uit te barsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Shrewstar] Time to eat.   [Shrewstar] Time to eat. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Shrewstar] Time to eat.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: