| // They need your love // | |
|
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: // They need your love // zo 1 sep 2013 - 18:41 | |
| Hallo Gast, Het wordt weer eens tijd dat ik een paar van mijn accounts weg ga doen... Shysong gaat overreden worden door een auto, en Cleverkiller zal vermoord worden. Ik ga Whitefang een tijdje op inactief zetten en er zijn nog 4 andere accounts die hier dus aangeboden worden. WiebeNaam: Wiebe Toekomstige namen: Zelf te kiezen Age: Zelf te kiezen Gender: Male Familie: Zelf te kiezen Uiterlijk: Een smalle zwart-wit gevlekte kat, gelieve dit zo te houden Karakter: Zelf kiezen Gehechtheid: *** Extra: Zijn naam is dezelfde als die van m'n vriendin haar kat c; RoadNaam: Road Kamelot Toekomstige namen: Zelf te kiezen Age: 2 jaar Gender: Female Familie: Tyki (Waz) Uiterlijk: Breed, grijs met oranje ogen Karakter: Vrij moordlustig. Niet de vriendelijkste. Heeft al wel wat bloed aan haar nagels gehad Gehechtheid: **** en een half Extra: Ze was eerst van Mimi, ze had een hele verhalenlijn met Tyki van Waz maar die is er nooit van gekomen... Ze gaat niet snel weg, want ik heb hier nu al spijt van.. ;3 Moonpaw*Naam: Moonpaw* Toekomstige namen: Moonnight Age: 8 moons Gender: Female Familie: Zelf te kiezen Uiterlijk: Zwart-witte poes met ijsblauwe ogen Karakter: Zelf te kiezen Gehechtheid: *** Extra: Ze had een verhalenlijn met Bulletpaw maar er wordt nog wel met de nieuwe speler afgesproken of deze doorgaat of niet. Hiervoor kan je bij Chrissy terecht. FireworkNaam: Firework Toekomstige namen: Zelf te kiezen Age: Zelf te kiezen Gender: Zelf te kiezen Familie: Zelf te kiezen Uiterlijk: Zelf te kiezen Karakter: Zelf te kiezen Gehechtheid: ** Extra: Firework mag compleet veranderd worden. Doe ermee wat je wilt, ze mag meteen weg. Ze is trouwens WindClan c; Dus meld je maar aan. Voorbeeldpostje zou wel leuk zijn voor Moon en Road ;3 Lis x |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: // They need your love // zo 1 sep 2013 - 19:36 | |
| Ik zit enorm te dubben over Wiebe en Firework... Heb je ook wat achtergrondinformatie? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // zo 1 sep 2013 - 20:25 | |
| Nee, ik heb nog niets over ze uitgewerkt, dat mag je allemaal zelf nog kiezen c; Als je ze wil, ze zijn meteen voor jou! :3 |
|
| |
21 Actief
| |
| |
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // zo 1 sep 2013 - 20:56 | |
| Het staat nog niet helemààl vast, maar liefst wel c'; Kan je misschien een korte voorbeeldpost maken? :3 |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // zo 1 sep 2013 - 21:15 | |
| Oké. Dan weet ik dat
Voorbeeldpost
De omgeving was stil, zelfs het Shadowclan territorium lag er vredig bij als het nacht was. De maan stond hoog aan de hemel, omgeven door de krijgers van Zilverpelt. De stilte werd zachtjes doorboord door het geneurie van een klein zwart/wit poesje, die zich op een open plek had neergezet. Haar ijsblauwe oogjes waren dicht en haar gezicht was glad en mooi geworden. Ze genoot van het zachtje, iets wat frisse, briesje dat door haar vacht heen ging. Het geneurie hielt aan en werd steeds een beetje luider, totdat ze op een gegeven moment zachtjes aan het zingen was. "Sing me a song under the moonlight sky. Give me a chance tonight. You should know that I'm sick of feeling." Een glimlach kwam op haar gezicht. Ze vond het heerlijk om eventjes alleen te zijn, ondanks dat ze de aanwezigheid van Bulletpaw wel mistte momenteel. Ze vroeg zich af hoe het met haar vriend ging, maar waarschijnlijk lag hij gewoon vredig te slapen in zijn nest. Een geeuw deed haar kaken spreiden en ze rekte zich moeizaam uit. Misschien was het beter als ze maar terug naar het kamp toe ging, terug naar haar nest. Ze had ergens opgevangen dat ze morgen de ochtendpatrouille mee moest lopen en ze had geen zin om halverwege in slaap te vallen. Langzaam droop Moonpaw af en rende dezelfde weg terug als dat ze heen gekomen was, schoot door een onbekend gat het kamp binnen, zodat geen warrior haar gezien kon hebben, en glipte de apprentice den in. Terwijl ze ervoor zorgde dat ze niet op pootjes of staartjes ging staan, wandelde ze naar haar nest toe, rolde zich op en viel gelijk in een lichte slaap.
Sing me a song under the moonlight sky. Give me a chance tonight. You should know that I'm sick of feeling awkward. |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // zo 1 sep 2013 - 21:27 | |
| Ik meld even dat dit Bullet is en als je een pm wilt sturen het liefst naar dit acc of naar Leopardkit ^^" |
|
| |
169 Actief
| Onderwerp: Re: // They need your love // zo 1 sep 2013 - 22:49 | |
| Ok, ik neem ze, ik ga enorm mijn best doen ze actief te hoeden, word niet boos als ze uiteindelijk op de accountmarkt komen of dood gaan.... {Klinkt onheilspellend, niet zo bedoeld ) |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // vr 6 sep 2013 - 21:02 | |
| Ik zou denk ik Moonpaw ook graag willen :/ |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // za 7 sep 2013 - 8:45 | |
| Voor Moonpaw overleg ik even met Chrissy om hieruit te komen c; Wiebe en Firework zijn voor jou, Emma! Ik stuur de wachtwoorden zo meteen door. Zorg goed voor ze c'; |
|
| |
169 Actief
| Onderwerp: Re: // They need your love // za 7 sep 2013 - 9:55 | |
| I will dankjewel |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // do 12 sep 2013 - 19:56 | |
| Moonpaw* gaat naar Thessa c': Sorry voor Acidpaw, en ik denk wel dat Chrissy verder wilt gaan met de verhalenlijn. Je moet nog meer even een Pm sturen c; Maar ik zal het ww meteen doorsturen, je kan 't terugvinden bij Wrechtedkit c'; |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // di 17 sep 2013 - 17:56 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: // They need your love // | |
| |
|
| |