[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pearleaf
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Amy
92

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Pearleaf
BerichtOnderwerp: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 9:59

Heyhey mensen! Ik zal maar meteen ter zaken komen, aangezien Leafstorm overlijd vlak nadat ze haar kittens heeft geworpen moeten deze nog een pleegmoeder hebben. Het gaat om; Fadingkit, Finchkit, Icekit, Fearkit, Pearkit, Sootkit. Zes kittens dus. Het liefste een nieuw account of een poes die zelf een nest heeft/had, en dus nog melk over heeft enzo. Ik zou ook graag willen dat alle kittens zich nog even melden!
-
En dan is er nog iets wat ik zoek, het eerste nestje van Leafstorm bestond uit Whisperpaw, Rhythmpaw, Summerpaw en een account wat nooit echt mee is gekomen. Aangezien ik deze alle maal voor die tijd echt actief wil zien zoek ik dus iemand die Summerpaw van Lyra over wilt nemen *staat op de account markt namelijk* en iemand die plaatsvervanger wilt worden van de 4e kitten. Hier, in dit topic, kan je je dus ook aanmelden voor Summerpaw & de 4e kitten die je zelf mag ontwerpen. De kittens zijn nu rond de 7 moons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 19:34


Dotkit
Dotpaw
Windclan|Poes|Apprentice


Algemene info
-----------------
Clan: Windclan
Clanleader: Hollystar
Leeftijd: 12 moons
Geslacht: Poes
Naam: Dotpaw
Eerdere namen: Dotkit
Toekomstige namen:Dotspot, Dotstar?
Rang:Apprentice
Eerdere rangen: kitten
Toekomstige rangen: warrior, deputy? Leader? Medicine cat (apprentice)?


Familie
-----------------
Moeder: Leafstorm
Vader: Fearlightning (denk ik, ik moet het nog opzoeken xD)
Broers: ?
Zussen: ?
Overige familie: ?(word aan gewerkt)

Innerlijk
-----------------
Dotpaw is een actieve ietwat opstandige kitten. Ze luistert niet echt naar haar ouders. Ze gaat vaak op avontuur en sleurt dan haar broertjes en zusjes mee. Zo komt ze vaak in de problemen. Ze heeft erg veel energie, wat erg vermoeiend zal zijn voor haar mentor.

Uiterlijk
-----------------
Dotpaw is een mooie calico poes, met een lange vacht. Ze heeft mooie bruine ogen en een roos neusje. Ze is opvallend klein voor haar leeftijd maar ze staat hoog op haar poten, waardoor het lengteverschil met haar broertjes en zusjes niet zo groot is.

Over mij
-----------------
Naam: Sarah
Bekendste account: Leafheart
Andere accounts: Goldenkit, Dogfang, Merida, Lightningpaw*
Hobby's: Tekenen, rpg'en, lezen, surfen(op internet),...
Voorbeeldpost: Het was stralend weer en de zon scheen helder over het camp. Dotkit trippelde rusteloos rond. Hier en daar zaten groepjes katten gezellig te praten. Ze zocht iemand die met haar wou spelen. De meeste kittens zaten echter in de koele nursery en wouden niet naar buiten omdat het te warm was. Dus liep de kleine calico poes alleen rond in het camp, en zocht ze iets om te doen. Misschien was er ergens een apprentice die haar wat trucjes wou leren of een elder die een spannend verhaal had.(kitten tijd :3)
Motivatie: Ik vind Leafstorm een leuk karakter, en zou het erg leuk vinden om een kitten te mogen spelen van haar nestje.


Met dank aan Babs voor de codes van de cheet




tweede kans ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 21:44

Icekit' meld zich
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollywood
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Viktor
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons old
Gender:
Rank:
Hollywood
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 11:33

Blithesoul, Whisperpaw en Fearkit melden zich (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 11:38

@Sarah, aangezien ik toch niet veel aanmeldingen verwacht, mag je Dotpaw aanmaken ;] Ik geef je nog even wat informatie qua familie, dat hoort ze onderhand wel te weten in de rpg:

moeder; Leafstorm
vader; Fearlightning (R.I.P.)
tweede vader; Blithesoul
siblings; Whisperpaw, Rhythmpaw & Summerpaw
unborn siblings; Sootkit, Icekit, Fearkit, Pearkit, Fadingkit, Finchkit
other; Spottedleaf (zus van moeder& R.I.P.) - Whitekit & Shardkit (nichtje&neefje - nestje van Spottedleaf)

Zie hier de stamboom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 12:26

Sootkit meldt zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 12:30

Bedankt trouwens Hanna, Charlie en Vik dat jullie de karakters al hebben gemeld! Er loopt op dit moment een topicje dat Leafstorm een beetje verklapt dat ze zwanger is tegen Lionroar en eventueel nog wat andere Warriors, ook zal zo snel mogelijk het topic komen dat ze Blithe verteld dat ze zwanger is en na deze twee topics zal de geboorte plaatsvinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverblind
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Anna/Duckface
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Neverblind
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 12:35


Ik meld Lionstep aan voor de pleegmoeder van de kittens x]
--
Naam: Lionstep
Accounts: Skullfur, Sharkbite, Bee, Talonkit, Specklepaw, Smellpaw
Uiterlijk Lionstep:
Karakter: Behulpzaam, grappig, liefdevol, heeft veel zelfmedelijden, ...
Eventuele afbeelding:
Setje:


Motivatie: Ik vind het zielig dat Leafstorm dood gaat (ook al wordt het veroorzaakt door één van mijn katjes) en ik vind moederkatten altijd leuk. :]
Voorbeeldpost:
Komt


ik krijg de sheet niet groter... Als je het niet kunt lezen hier is het duidelijker :]:


Laatst aangepast door Graypaw op zo 1 sep 2013 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 12:36

Bedankt voor de aanmelding Anna! De pleegmoeder zal bekend worden gemaakt als Leafstorm eenmaal dood is, en als de kittens dan terug worden gebracht in het kamp kan de gekozen pleegmoeder op het toneel komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverblind
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Anna/Duckface
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Neverblind
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 12:37

@Daan; oké :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 14:17


[justify]
·•●

[size=24] ·•● Dawnflower ●•·
·•● general●•·
Name; ·•●Dawnflower●•·
Nicknames; ·•●Flow●•·
Gender; She
Rank; Warrior
Age; 24 Moons
Mentored; Feathersoul
Apprentices; I'm sorry i let you down Mosspaw...


·•●family●•·
Mother; I Don't know. She just leaved me here.
Father; Unknown
Brothers; Unknown
Sisters; Unknown



·•●stats●•·
✓= Punten, ✗ = Geld voor zich niet? Max 5 bolletjes.
Hunting; ✓✓✓✗✗
Fighting; ✓✓✓✓✗
Listening; ✓✓✓✓✓
Talking; ✓✓✓✓✗
Sick*; ✓✓✓✓✗

*Hoe meer vinkjes hoe minder kans dat ze ziek word

Weak points; Medelevend, Snel overbezorgd, Kwijlt snel weg.
Best points; Kan goede beslissingen maken, Snel, Behendig.
Likes; Couples, Love, Kittens, Hunting Rabbits, Talk with Windclan cats about the clan, Ceremony's
Dislikes; Death of Cats, Fighting without a reason, War, Rule breaking Cats, Ban Cats.


·•● looks like ●•·
Fur; White-Tabby
Nose; Pink
Pads; Pink
Eyes; Blue
Fur lenght; Short
Picca:



·•●character ●•·

·•●Full Character●•·;
Dawnflower is een stugge poes die zich nooit overgeeft aan andere katten. Als ze in een gevecht zou zitten zou ze vechten tot de ander opgeeft, of zij zelfs vermoord word. Ze zou nooit opgeven in dingen die ze in haar hoofd heeft, en laat zich dan ook door niemand terecht stellen. {Dit heeft ook te maken gehad met haar verleden die je hieronder leest} Ze heeft door haar verleden ook snel de neiging om medeleven met katten te hebben. Dit is dan ook een van haar zwakke punten. Ze heeft ergens diep in haar ook verlegenheid en onzekerheid. Ze is vrij onzeker over zichzelf, maar hoe langer ze leader is, hoe meer haar zelfvertrouwen groeit. Ze heeft een zwak voor koppeltjes en plaagt ze wel eens. Ook als er een nieuw nestje is geboren, komt ze even naar de kittens kijken en praat ze even met de moeder van de kleintjes.


·•● history●•·
.: K I T T E N :.
.:born:.
Blazewind OC
De witte poes sloeg haar nagels in de zachte aarde onder zich. Haar partner sprak haar bemoedigend aan. De medicine Cat van die tijd schudde haar kop. Dat was al de derde kitten die dood geboren was, daarbij was ze ook al te veel bloed verloren. ''Silver.... Silverowl... Ik hou van je...'' murmelde ze zacht tegen haar partner. ''Ik ook van jou, Blijf volhouden!'' sprak hij haar bemoedigend toe. Na lang persen en puffen lag de laatste kitten naast haar, De medicine cat pakte de kitten op en legde die naast haar neer. ''Silver... Silverowl... Ik hou van je... Take care of our kit....'' mauwde ze en sloot haar ogen.

Silverowl OC
''Nee... Nee! Blazewind! Nee... Nee...'' huilde hij. ''WAAROM KON JE HAAR NIET REDDEN! DAAR BEN JE TOCH VOOR?'' schreeuwde hij naar de medicine cat, waardoor de kitten eromheen wakker werden en de andere Queens met grote ogen keken naar het schouwspel wat er gebeurde. ''Ik kon er niks meer aan doen.'' mauwde de Medicine Cat kalm. ''Kalmeer Silverowl.. Doe het voor je enige levende kit...'' mauwde de Med. Cat richting hem. Hij keek naar de kitten, hulpeloos aan het piepen en het kruipen. ''Ik hoef deze kitten niet meer! Ik ga weg uit deze rot clan!'' schreeuwde hij en rende de nursery uit.

Medicine Cat OC
Hij staarde verbaasd naar de uitgang, maar keek daarna meteen naar het kittentje. Die kitten had nu een pleegmoeder nodig! Het enigste wat deze kitten van haar moeder kon krijgen was de belangrijkste melk, dus hij zette de kitten bij een tepel, terwijl hij het kittentje begon te likken. Het kittentje dronk gulzig. Een van de queens die gekozen had om een queen te blijven nadat haar kittens allen, behalve een, gestorven waren wegens zwakte zei meteen. ''Ik ontferm me wel over deze kleine. Mijn kitten is sterk genoeg en ik heb nu uiteindelijk meer melk.'' murmelde ze tegen hem en hij knikte naar haar. Nadat de kitten genoeg gedronken had, pakte hij de kitten op en bracht het naar de Queen. ''Zorg goed voor haar.'' murmelde hij en liep daarna rustig weg. Hij hoorde alleen nog maar dat de Queen de kitten een naam gaf. ''Jij kleintje, noem ik Dawnkit...'' De kater glimlachte een beetje om haar naam. Hij wist zeker dat de kitten in goede handen was.

.:3 moons:.
Dawnkit's OC
''Kom op Dawny! Jij Lafaard! Muizenbrein!'' schreeuwde haar broertje tegen haar. Zucht, daar ging haar broertje weer. ''Voor de zoveelste keer, ik ga niet spelen! Jij doet me steeds pijn!'' piepte ze tegen haar broertje. ''Dawnkit, ga spelen met je broertje, Nú'' mauwde haar moeder. ''Ja mama...'' murmelde ze zacht en zuchtte weer. Haar broertje kwam meteen al op haar af. ''IK BEN DE LEADER TALLSTAR EN JIJ BENT EEN DOMME ROGUE DIE HET CAMP BINNENKOMT EN IK VERMOORD JOU!'' schreeuwde hij tegen haar en beet hard in haar nek. ''Au! Je doet me pijn!'' piepte ze hard tegen haar broertje. Haar broertje liet los, ze zag hoe er een beetje bloed rond zijn mond zat. ''Mama!'' schreeuwde ze angstig. Haar moeder kwam tevoorschijn, pakte haar op, en bracht haar naar de Medicine Cat, voor de zoveelste keer...

.: APPRENTICE :.
.:6 moons:.
Dawnkit/Dawnpaw's OC
''Zouden alle katten die oud genoeg zijn bijeen komen voor een Clanvergadering.'' Hoorde de witte poes, het was Tallstar.. Wow misschien kreeg ze vandaag wel een mentor. ''Vandaag komen we bijeen omdat een paar kittens de leeftijd van 6 manen hebben bereikt.'' sprak de leader die daar stond. ''Zouden Whitekit en Dawnkit naar voren willen komen?'' zei de kater en ze zette voorzichtig kleine stapjes naar voren. ''Whitekit, jij zult bekend staan als Whitepaw en je krijgt Windstorm als mentor toegewezen.'' zei de kater en stopte even zodat de twee katten hun neuzen aan konden raken. ''Welnu, Dawnpaw, jij krijgt Feathersoul als Mentor. Feathersoul, ik heb alle vertrouwen in je.'' zei hij en Feathersoul kwam naar haar toe. Ze raakte voorzichtig de neus van de kater aan. Ze voelde meteen dat het een kille kater was, en ze slikte even. ''Morgen zie ik je bij The Small Lake. Wees op tijd.'' Zei de kater met een kille stem. ''J-jawel meneer..'' Murmelde ze tegen hem.

.:8 Moons:.
Dawnpaw's OC
Dawnpaw schrok van de stem die haar wakker maakte. ''Wakker worden Luilak.'' Gromde een stem tegen haar. Het was Feathersoul, Damn it. Ze stond meteen op, anders zou ze weer klappen ontvangen. Ze liep de den uit, en volgde de geurspoor van haar mentor. Ze zag hem, maar hij was aan het flirten met een Kittypet. ''Wat?'' murmelde ze tegen zichzelf. Ze keek met grote ogen naar de twee ''Oh Feathersoul, je zou onze kittens eens moeten zien. Ze lijken zo op jou...'' Dawnpaw keek met grote ogen naar het schouwspel. ''Je moet gaan Dais.. Mijn apprentice komt zo..'' Zei de kater tegen hem en de poes likte zijn oor en ging weg. Ze rende zacht een stuk terug, en rende daarna naar haar mentor. ''Hallo...'' begroette ze haar mentor. ''Je bent laat.'' Gromde hij tegen haar. ''We gaan jagen, zie je dat waterratje daar? Vang het.'' Bromde hij en hij wees met zijn staart naar de waterrat. Ze knikte en ging in de sluiphouding staan. Ze sprong, maar ze miste. 'Oh nee..' dacht ze. ‘Domme apprentice, je bent het niet eens waard om te gaan slapen. Vanavond en morgen train jij door. Ik zorg ervoor dat er iemand die wél geslapen heeft met je meegaat.’ bromde hij tegen haar. Dawnpaw kroop ineen. ''J-j-jawel meneer...'' stamelde ze. Toen haar mentor weg was, stortte ze ineen en huilde ze. Waarom heb ik het altijd weer... dacht ze bij zichzelf. Ze rook alweer een andere warrior en likte snel haar tranen weg en ging weer goed zitten. Hopelijk was het haar goed gegund. Maar nee hoor, het was zijn beste en gemeenste vriend, Terribleheart. Ze slikte. ''Zo he? Jij bent dus niet zo braaf?'' zei de kater sarcastisch. ''Daar kunnen we wat mee doen.'' zei hij gemeen en hij sloeg zijn nagels uit. ''Laten we dit poesje haar lesje eens leren.'' zei hij met een lage gemene stem en hij haalde uit. Dawnpaw ontweek de klap en sprong op de warrior. ''Rot apprentice! Hiervoor zul jij boeten!'' zei hij en leunde naar achter, waardoor de kater omviel en ze onder het gewicht van de warrior kwam. Ze kreeg geen adem meer! Help! De kater ging van haar af en Dawnpaw stond weer op. De kater haalde sneller uit dan ze dacht, en zorgde ervoor dat er een hele streep op haar linker vlak kwam. Ze voelde de pijn en tranen schoten in haar ogen. De kater legde haar in het meertje, en maakte zijn poten schoon. ''Jij verteld aan niemand dat ik dit heb gedaan of het dierbaarste dat je hebt word je afgenomen.'' zei hij gemeen tegen de poes. De kater had al het bloed van zijn poten gehaald en rook een andere kat. ''Help! Help! Iemand! Help!'' schreeuwde hij. De kat bleek hem te horen en kwam aangerend. ''Oh my Starclan! Ze moet meteen naar de Medicine Cat!'' Zei de kat tegen Terribleheart. Ze kromp ineen. De Medicine Cat was haar enige 'vriend'.


.: WARRIOR :.
.:14 Moons:.
''Zouden alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen hier bij elkaar kunnen komen voor een Clan vergadering?'' Daar stond Tallstar dan weer. Nu ze eindelijk klaar was om warrior te worden, was ze blij dat ze nu van Feathersoul af was. ''Dawnpaw, kom maar naar voren.'' Ze stapte naar voren. Haar Zelfvertrouwen was behoorlijk gegroeid na de aanval van Terribleheart. ''Beloof jij, Dawnpaw, de clan te dienen tot de dood je scheid?'' vroeg Tallstar aan haar. ''Zeker weten Tallstar.'' sprak ze beleefd. ''Dan zul jij Dawnpaw, voortaan bekend staan als Dawnflower. Gefeliciteerd.'' zei de kater tegen haar. Ze zou vanavond op wacht zitten en niet mogen praten, maar dat zou wel lukken.

.:18 Moons:.
Dawnflower zat daar gewoon, kijkend naar de zonsondergang. Ze wist inmiddels wat er allemaal met haar echte ouders was gebeurd en alles. Ze zuchtte en keek naar de zon. Het was zo mooi, zo rustig. ''Mam, Pap... Ik weet dat jullie me kunnen horen.. Ik heb jullie nooit gekend, maar toch wist ik dat jullie van me hielden... Bedankt..'' zei ze richting de hemel. ''Hey..'' hoorde ze achter zich en ze draaide zich om. Het was een bekende kater. Wie was het ook al weer? O ja tuurlijk! Het was Loudwind. ''Hey.'' murmelde ze terug. ''Mooie zonsondergang niet waar?'' Zei de kater tegen haar. ''Zeker weten...'' murmelde ze tegen hem. ''Het is een magisch gevoel.. Zo... Romantisch..'' murmelde ze tegen hem. De kater keek naar haar, terwijl zij naar de zon keek. ''Ik weet wat Feathersoul en Terribleheart je hebben aangedaan.'' Zei de kater plotseling. Ze rilde even, maar luisterde naar de kater. ''Ik weet dat Terribleheart je verwondde. Ik was zijn apprentice.'' Zei de kater en Dawnflower keek naar hem. ''Dat moest vreselijk zijn voor je...'' murmelde ze tegen hem. Hij knikte. ''Feathersoul ging mij trainen toen Terribleheart ...'' De kater stopte midden in de zin, Dawnflower keek recht in zijn ogen. Ze zag bij hem zachtheid en kalmte. Zijn geel/oranje ogen waren prachtig, het leek net een ondergaande zon. ''Je bent prachtig...'' zei de kater opeens. Ze schrok van zijn reactie, maar ergens vond zij hem ook wel iets hebben. ''M-misschien kunnen we het wat rustiger aan doen.'' murmelde ze en keek weg van de kater. Het was gewoon de eerste keer dat ze zoiets voelde voor iemand...

.:23 Moons:.
Vrolijk liep ze naast haar partner. In de tijd dat ze veel lol hadden gemaakt zijn ze echt naar elkaar gegroeid en is er een relatie uit die twee ontstaan. Ze glimlachte naar hem en likte over zijn oor. Ze was inmiddels al hoog zwanger van de kater en ze besloten om een wandeling te maken. Ze wandelde gezellig samen door het territorium, tot ze opeens een grommend geluid hoorde. ''Hond!'' schreeuwde ze bang. Verder op was er een Tweebeen met een andere Tweebeen aan het praten en de hond was losgekomen van de twee tweebenen. Ze begonnen te rennen samen, toen ze opeens struikelde en viel. ''Loudwind! Help!'' schreeuwde ze en voelde de grond onder haar dreunen en trillen. De hond was bijna bij haar toen Loudwind op de hond belande. De hond schudde Loudwind van zich af. ''Ga maar alvast Dawnflower! Verstop je voor de hond!'' riep de kater naar haar toe. ''Nee Loudwind! Ik laat je niet alleen!'' Schreeuwde ze. ''Doe het voor onze kittens!'' schreeuwde Loudwind en ze knikte. Ze verstopte zich achter een heuvel. En keek toe naar de hond en Loudwind. Na lang wachten, riepen de Tweebenen hun hond terug, en de hond luisterde. Ze rende naar Loudwind, die op de grond lag. ''Nee... Loudwind...'' Murmelde ze tegen hem. Ze verstopte haar hoofd tussen zijn vacht. ''Dawn...'' fluisterde hij tegen haar. ''Loud.. Alsjeblieft blijf bij me...'' murmelde ze zacht tegen de kater. Hij glimlachte. ''Nee Dawn, Starclan heeft dit lot voor me bepaald...'' murmelde hij tegen haar en likte haar over haar kop. ''Zorg voor onze kittens.'' Murmelde hij tegen haar en een traan viel op de grond voor haar. ''Nee... Loudwind! Nee! Alsjeblieft... Blijf bij me! Nee! Loud! Nee... Nee...'' huilde ze. ''Iemand! Help me! Alsjeblieft! Help...'' Schreeuwde ze huilend. Ze ging tegen het lichaam liggen, de rode kater moest blijven leven, hoe dan ook. Haar witte vacht werd rood. Toen ze een kat rook dichtbij. ''Help! Help Ons!'' riep ze. De kat hoorde haar, want de poes rende naar haar toe en zag het lijk van de kat. ''Wat is er gebeurd?'' vroeg ze aan haar. Dawnflower barstte weer in tranen uit. ''Het was een hond..'' huilde ze tegen de poes. ''Kom mee Dawnflower, we gaan naar het kamp.'' Zei de poes kalm. ''Nee! Loudwind! Ik blijf hier bij Loudwind!'' schreeuwde ze naar de poes. De poes knikte even, en ging weg. Later kwam ze weer terug met 4 andere warriors. ''Kom mee Dawnflower, laat ons je niet meesleuren.'' zei de poes tegen haar. ''Hoe durf je! Ik blijf hier!'' schreeuwde ze naar het kleine groepje warriors. De warriors knikten naar elkaar en 2 warriors pakte haar vast in haar nekvel, en sleurde haar mee. ''Nee! Loudwind! Nee!'' schreeuwde ze en probeerde tegen te stribbelen. Uiteindelijk gaf ze zich over en liet ze zich meeslepen.
-That night-
Ze lag daar maar, starend naar het lichaam van haar mate. Iedereen was inmiddels al aan het slapen, terwijl zij maar daar lag. Ze voelde dat de kittens eraan kwamen maar ze wou bij haar mate blijven. De bevalling verliep redelijk snel, maar alle kittens die ze baarde waren doodgeboren, behalve een. Een klein poesje...

.:25 Moons:.
''Mosspaw! Wegwezen!'' schreeuwde ze tegen de apprentice. ''Maar de apprentice was te laat en werd overreden door een monster. ''Nee! Mosspaw!'' schreeuwde ze tegen de apprentice. Ze pakte het lichaampje op, en liep ermee terug naar het kamp. Ze moest harder worden. Dat was zeker...


·•●my information●•·
Name; Bo ^^
Nicknames; Bo Guidetti, Bo, Haribo.
Never Call me; Bauke, JumBO,BOterham, BOlognaise en al die dingen
RPG-Ervaring; Bijna 2 Jaar, tenminste, bijna? xD in December 2 Jaar (:
Age; 13 Jaar
Birthdate; 28 September
Born; 28-09-1999


·•● extra things ●•·

Avatar;
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Avadf
Onderschrift;
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest 82330463
Theme; Chris Hordijk - Jump From a Waterfall
Terug naar boven Ga naar beneden
Finchpaw
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➶Just born➶
Gender:
Rank:
Finchpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 16:07

Oeps, iets te laat gezien denk ik x3
Maar Finchkit meldt zich ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Fadingpaw.
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 16:34

Fading meld zich C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 7:23

Ik heb besloten dat Dawnflower de pleegmoeder van de kittens mag worden :] Voor diegene die het nog niet goed wisten, we zoeken nog een nieuwe speler voor 'Summerpaw' uit het eerste nestje.

Gemeld
Blithesoul
Fearkit
Pearkit
Sootkit
'Icekit
Finchkit.
Fadingkit
Whisperpaw

Nog niet gemeld
Dotpaw
Rhythmpaw

Gezocht
Nieuwe speler Summerpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 18:54

Thanks :3 Zal mijn best doen om haar actief te gaan houden ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 9:58

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest   [Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gz]Fostermom kittens Leafstorm x Blithesoul - First nest
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: