[open] A New World

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[open] A New World

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eriksen
Member
[open] A New World  DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 13:05

E R I K S E N
Christian
De sterke geur van Twolegs en Kittypets hing in de lucht, maar Eriksen was niet echt een kat die zich stoorde aan geuren. Nou, dat was niet geheel waar, de geur die de zilveren monsters verspreidde was niet om uit te houden, maar als het om katten ging, dan zou hij nooit zeggen dat iemand een vreselijke geur met zich mee droeg. Met een kleine glimlach op zijn gelaat plaatste hij zijn poten op het stenen pad wat naar een kleine samenkomst van Twoleg nesten leidde. De stukken gras die bij welk nest hoorde, waren omgeven door een houten omheining. Daar snapte hij al niets mee. Planten waren planten en het maakte niet uit of iemand daar op kon kijken of niet. Met een kleine sprong belandde hij op zo'n omheining, zijn staart opgeheven om zijn evenwicht niet te verliezen. Af en toe wierp hij een blik naar zijn zijkant, maar zag geen Kittypets. Natuurlijk niet, die lagen in hun warme nesten en bevonden zich natuurlijk niet in deze kou. Hier en daar lag nog een hoopje sneeuw, ook in sommige tuinen. Dus Twolegs vonden het ook beter om binnen te blijven? Interessant. Eriksen hield even halt bij een stenen stuk omheining en begon zijn pootjes schoon te maken. Ze hadden al veel kou moeten overleven en het vuil was alleen maar moeilijker eruit te krijgen als hij ze niet zo nu en dan schoonmaakte.

OOC; Open voor iedereen c:
© darren criss
Terug naar boven Ga naar beneden
Pepper
Member
134
Actief

CAT'S PROFILE
Pepper
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimedo 5 sep 2013 - 20:59

Pepper liep rustig door de twolegplace, hij kon overal leven, maar niet opgesloten en hij kon niet luisteren naar een andere leider dan hijzelf.
Hij stopte, een rood-witte kater stond voor hem een beetje zijn poot te wassen, Pepper had geen zin in een gesprek. Dus om dat snel duidelijk te maken liep hij met een ruime bocht om de relaxte kater heen en siste geïrriteerd: "Kan je dat niet ergens anders doen?!" Waarna hij snel doorliep, zijn humeur was al slecht geweest en die wassende Kittypets maakte het er niet beter op. "Stomme Kittypet!" schreeuwde hij over zijn schouder, in de hoop een gevecht uit te lokken.
Eriksen
Member
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 10:58

E R I K S E N
Christian
"Kan je dat niet ergens anders doen?!" Klonk een geïrriteerde stem gevolgd door een sterke Rogue geur, Eriksen keek kalmpjes op en zag een langharige tweekleurige kater een ruime bocht om hem maken. "Stomme Kittypet!" De Rogue fronste even, hij was niet beledigd door dit woord, maar deze kater bracht het alsof het een scheldwoord was. En waarom? Eriksen liet zijn voorpootje zakken en stond rustig op, verder maakte hij geen enkele beweging meer. "Volgens mij mag iedereen hier staan of gaan waar hij wilt, of ben ik nou gek?" Eriksen zette een neutrale blik in zijn ogen en zwiepte kalm een keer met zijn dunne staart. "Dus ik hoop maar dat je niet altijd zo doet." Sloot hij kalmpjes af en sprong op een van de houten omheiningen en ging door op zitten, zijn staart hing langs de rand. Toch hield hij zijn blik nog gericht op de Rogue, als deze zo kwaad reageerde op alles, zou hij een gevaarlijk iemand kunnen zijn. Daarom gunde hij hem nog geen vertrouwen.
© darren criss
Pepper
Member
134
Actief

CAT'S PROFILE
Pepper
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 17:20

"Volgens mij mag iedereen hier staan of gaan waar hij wilt, of ben ik nou gek?" Pepper keek de kater boos aan, kon hij nou nooit eens in een slechte bui zijn zonder een serieus gesprek te hoeven voeren?
"Dus ik hoop maar dat je niet altijd zo doet." Vervolgde de kater, dit maakte Pepper zich realiseren dat hij zich als een bloodclanner gedragen had...
"Sorry, ik ben in een slechte bui vandaag, ik ben op zoek naar mijn zusje, heeft u haar misschien gezien?" zei hij dus maar op een verontschuldigende toon. Hij hoopte dat de kater hem vergeven zou en dat hij Sugar gezien had...
Sunga
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Sunga
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimema 16 sep 2013 - 8:14

Sunga werd wakker van wat gemiauw buiten, en nieuwsgierig liep ze naar buiten. Ze rilde toen ze in een klein beetje sneeuw stond. Andere kittens vonden sneeuw heel leuk, maar zij vond het maar koud en vervelend. Ze trippelde naar haar schutting en sprong erop. Ze zag twee katers met elkaar praten. Verbaasd keek Sunga toe. Ze hadden geen halsbandje om! Met grote ogen liet ze zich van haar schutting af zakken, en liep naar de twee katers toe. "Hoeven jullie geen halsbandje om?" Ze duwde haar borst naar voren om haar glinsterende blauwe halsband te laten zien. Meteen daarna ging ze door. "Ik ben Sunga, en wie zijn jullie? Waar wonen jullie? Wie zijn jullie baasjes?" Ze zette nieuwsgierig een paar pasjes naar voren.
Pepper
Member
134
Actief

CAT'S PROFILE
Pepper
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimema 16 sep 2013 - 17:45

"Hoeven jullie geen halsbandje om?" klonk er ineens een kleine piepstem, Pepper keek om, voor hem stond een klein poesje die niet ouder kon zijn dan 4 moons. Voordat hij antwoord kon geven vroeg het poesje al. Ik ben Sunga, en wie zijn jullie? Waar wonen jullie? Wie zijn jullie baasjes?" Hij knipperde even opgelaten en zei toen rustig: "Hoi, ik hoef geen halsband om nee, ik ben Pepper, ik woon overal waar prooi is en ik heb geen baas behalve mezelf." Hierna ging hij zitten en bestudeerde de kitten eens goed...
Eriksen
Member
328
Actief

CAT'S PROFILE
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimema 16 sep 2013 - 17:57

E R I K S E N
Christian
De andere Rogue pakte het gesprek niet goed op, de blik in zijn ogen werd nog kwader, maar Eriksen bleef rustig op zijn plek zitten. Hij kon zijn mannetje wel staan in een gevecht en anders was vluchten altijd wel een optie. "Sorry, ik ben in een slechte bui vandaag, ik ben op zoek naar mijn zusje, heeft u haar misschien gezien?" Eriksen hief zijn wenkbrauwen wat verbaasd op, maar liet een kleine glimlach zien op zijn gezicht. Goed, hij was wat bijgedraaid. "Dat geeft niet, iedereen heeft zo wel een slechte dag, niet?" Hij glimlachte wat en sprong weer van het muurtje, nu het veiliger was voor hem. "En ik zou niet weten hoe ze eruit moet zien, heb je een b--" Hij werd onderbroken door zichzelf, want hij had iets vanuit zijn ooghoeken gezien. Een jonge kitten, een Kittypet aan de geur te herkennen, kwam op hen af. "Hoeven jullie geen halsbandje om?" De kitten drukte haar borst naar voren en Eriksen ving een glimp op van een mooie blauwe halsband, hij glimlachte. "Ik ben Sunga, en wie zijn jullie? Waar wonen jullie? Wie zijn jullie baasjes?" Eriksen grijnsde wat, wat leuk! Zo'n nieuwsgierige kitten. "Hoi, ik hoef geen halsband om nee, ik ben Pepper, ik woon overal waar prooi is en ik heb geen baas behalve mezelf." Dus zijn naam was Pepper? Eriksen richtte zich weer tot de kitten. "Aangenaam, Sunga, ik ben Eriken en net zoals Pepper leef ik op mezelf, je hoeft echter niet bang te zijn hoor." Zei hij vervolgens geruststellend.
© darren criss
Sunga
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Sunga
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimema 16 sep 2013 - 20:21

Met grote ogen luisterde Sunga naar de verhalen van de twee katten zonder baas. "Maar hoe kan je dan voor jezélf zorgen? Komt het soms eten regenen waar jullie wonen?" De staart van Sunga bewoog wild en ze vond het maar wát spannend om samen met deze katten zonder baas te zijn. Ze zou Wrecking, haar buurkat, nog is laten horen wat ze had meegemaakt! "Mag ik is met jullie mee?" Sunga vroeg zich af of deze katten samenwoonden, maar voor ze het kon vragen, kwam er al een antwoord van een van de twee katten.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 16:07

Loci zat uit de wind achter een struik. Hij was die ochtend ver van de andere bloodclanners gegaan om te jagen, en toen had hij 2 katten zien zitten. Hij had het gesprek al een tijdje gevolgd, maar was nog niet tevoorschijn gekomen. Dat was ook niet nodig zolang hij niet ontdekt werd. eerst waren het 2 katers pepper en erikson, maar nu had een nieuwsgierige kleine kat zich bij het gesprek gevoegd. De poes sunga genaamd was nog maar een kitten. Loci had geen zin meer om toe te kijken. Het werd eens tijd dat hij zich ging moeien
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [open] A New World    [open] A New World  Icon_minitime

[open] A New World
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: