Hoge rangen activiteits check!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Strawberry
Member
Hoge rangen activiteits check! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:38

Activiteitscheck Hoge rangen

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?
Beste leden van Warrior Cats,

Voor een forum, vooral voor een groot forum zoals Warrior Cats, is het belangrijk dat de hoge rangen actief zijn. Dit is deels omdat de hoge rangen een voorbeeldfunctie dienen te zijn in de RPG. Ze moeten toegankelijk zijn en mensen moeten ze dan ook daadwerkelijk zien in de RPG. Nu is het onder onze aandacht gekomen dat een deel van deze hoge rangen niet bepaald aan deze taak voldoet. Vandaar dat we nu deze openbare activiteitscontrole doen.

Nu is het níet de bedoeling dat de inactieve hoge rangen zich melden om alleen hun hoge rang vast te houden. We zouden iedereen met een hoge rang willen verzoeken om goed na te denken over hoe lang ze de hoge rang al hebben en hoe actief ze ermee zijn. Het is natuurlijk een eer om een hoge rang te hebben, maar het is ook eervol om toe te geven wanneer het genoeg is geweest of om te herkennen dat je de activiteit (even) niet kan volhouden. Dit bevordert de doorstroom in de RPG en geeft anderen een kans. Wij willen dat Warrior Cats een actieve site is. Maar door opstoppingen zoals deze kunnen de dingen erg traag gaan. Dus, we zouden de hoge rangen die niet kunnen voldoen aan de verwachte inactiviteit willen vragen om de eer bij hunzelf te houden en deze rang op te geven. Ook als er niet tijdig gereageerd wordt op deze activiteitscheck, zal de hoge rang worden ingetrokken.

We vinden het niet leuk om hoge rangen van mensen te ontnemen, vandaar dat we deze kans geven. Vergeet niet dat als je een hoge rang op tijd opgeeft, je waarschijnlijk wel een nieuwe kans krijgt. De mensen die de hoge rang tot het bittere eind blijven vast houden en inactief blijven, zullen deze kans niet zo snel hebben. Weet ook dat wij als team alleen maar ons best doen om de site actief te houden en we zouden dat ook graag van onze leden zien.

De hoge rangen dienen zich in dit topic te melden, deels als verantwoording dat ze actief zullen blijven.

Elke hoge rang heeft tot 10 September 2013 om zich te melden, op 11 september zullen we de hoge rangen die zich niet gemeld hebben laten verdwijnen uit de rpg. Geen zorgen, je karakter zal dan niet sterven, maar wel uit zijn rang ontheven worden.

Thunderclan:
Firestar - Gemeld
Timefall - Gemeld

Jayfeather - Niet gemeld
Maskpaw - Niet gemeld

Riverclan - COMPLEET
Stormstar - Gemeld
Mousefur - Gemeld

Nightstream - Gemeld
Otterpaw - Gemeld - Zal aftreden

Windclan - COMPLEET
Everstar - Gemeld
Lionroar - Gemeld
Brindlepool - Gemeld
Cinnamonpaw - Gemeld

Shadowclan - COMPLEET
Shrewstar - Gemeld
Innerghost - Vrijgesteld
Smokebreath - Gemeld
Littlepaw. - Gemeld

Skyclan - COMPLEET
Duststar - Zal sterven
Silverfang - Gemeld
Whisperwind - Gemeld

Bloodclan
Icy - Gemeld - Zal aftreden
Heartdestroyer - Gemeld

We willen ook benadrukken dat een kat niet hoeft te sterven om een hoge rang te verlaten. Deze kan ook gewoon aftreden van zijn of haar rang.

Wij als team zouden Warrior Cats op het vlak van hoge rangen graag wat actiever zien, omdat alles telkens vastloopt. Alvast bedankt voor het begrip hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Het Team.

Laatst aangepast door Strawberry op do 5 sep 2013 - 16:01; in totaal 19 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:39

Ik meld me gelijk even met Smokebreath. Die oude grump is nog actief.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Hoge rangen activiteits check! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:40

Firestar ofcourse.
En Nightstream meld ik ook even. Team weet wel wat voor afspraken daarover zijn gemaakt ^^
Aspenpaw'
Member
Soof
78
Actief

CAT'S PROFILE
Aspenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:41

Ik meld Shrewstar, en aangezien ze net Leader is neem ik aan dat ik niet fout zit qua lange tijd een hoge rang te hebben? (:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:42

Correct, geen zorgen. Smile Bedankt voor het snelle melden iedereen.
Lionroar
Member
Hoge rangen activiteits check! V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:44

Ik meld me met Lionroar ^^
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:47

Ik meld me met Littlepaw (: Ben nog niet van plan d'r zo snel al op te geven :3
Silverstar
Editor
Hoge rangen activiteits check! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 20:50

Silverfang meldt zich ook, die is voorlopig nog niet inactief. ^.^
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 21:02

Timefall is still here n.n
Stormwise
StarClan
Hoge rangen activiteits check! Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 21:21

Stormstar meld zich, elke keer nog met plezier in de RPG. Mijn inspiratie zal voor hem zeker weten niet snel opgaan. Hij is een deel van mij, lieve fluffy knuffelbeer X3.
Ik heb alleen wat moeite met de ceremonies bijhouden soms, nu is het ook alweer een tijdje terug. Dat is dus het enige waarbij ik soms een duwtje in de rug nodig heb ^^''

xx
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 21:24

Zou je ook het accepteren van katten in de Riverclan ietsjes meer in de gaten willen houden Moon^-^? Desnoods wil ik die taak ook wel weer op me nemen? En desnoods zal ik je wel opjagen voor ceremonies hoor, met alle liefde x'D -krakt vingers-

Bedankt voor het melden iedereen!
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 21:34

Ik meld Heartdestroyer, Ik zal wat actiever worden want ik begrijp wel dat t hinderend is (':
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:47

Ik meld me met Maskpaw.
Evergreen
Member
Hoge rangen activiteits check! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 12:39

Evergreen meldt zich.
Mirroredsound
Member
Juul
308

CAT'S PROFILE
Mirroredsound
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 18:53

Ik wil Otterpaw graag opgeven. Ik hou van hem, maar ik heb hem gewoon te slecht uitgewerkt. Ik post amper met hem dus zou ik liever iemand anders de kans geven. Ik wil hem niet dood laten gaan, dus daar verzin ik wel wat op. ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 19:36

Bedankt dat je iemand anders dan de kant wilt geven Juul^-^ Echt, mijn respect. Smile

Voor de rest, bedankt voor het melden iedereen!
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 19:59

Whisperwind meld zich (:
Saltdale
Member
Danii
193

CAT'S PROFILE
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 13:39

Brindlepool meldt zich ook.
In de vakantie was ik nogal afwezig met logeren, afspreken enzo maar zodra school begint wil ik ook weer meer posten.
Innerstar
StarClan
Hoge rangen activiteits check! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 17:24

Innerghost meld zich.
Elke zaterdag om de week zal ik me best doen om wel ff online zijn, en op de belangrijke topics posten. Dat jullie het weten.
Voor de rest, binnenkort zal mijn verlof ook wel inzicht zijn waardoor ik sowieso meer online zal zijn, even als mijn internet vrijheid op de groep.
Mijn inspiratie met deze zwarte haarbal is nog gigantisch groot <3
Spotrose
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
Spotrose
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 19:28

Cinnamonpaw meldt zich n.n
Ik ben even wat minder actief geweest doordat school weer begon, maar ik zal heel binnenkort weer veel met haar gaan posten :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen activiteits check!   Hoge rangen activiteits check! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: