We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Ganzenopdracht za 31 aug 2013 - 17:33
Laat Nightspark een kat zien die strepen* heeft en zich vervolgens bedenken dat hij ook wel graag strepen zou willen hebben. Hij onderneemt een aantal pogingen om zichzelf te "bestrepen" (die uiteraard allemaal mislukken) en komt uiteindelijk tot het besef dat hij zijn eigen vachtkleur toch ook wel heel mooi vindt.
*of stippen, blokjes, whatever you like
Hope you like it (en als je 'm niet snapt, want ik weet niet of ik 'm duidelijk genoeg heb uitgelegd - PM dan gerust even :p)
Laat Russetpaw een kat met iemand anders verwarren -- By the way, mijn opdracht van 2 pagina's geleden ga ik zo maken. Ik had er ff de tijd niet voor, eerste schoolweek ya know