| [RPG] Curse of the Castle | |
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 10:30 | |
|
WATCH OUT FOR THE - - - CASTLE'S CURSE X WELCOME IN THE CASTLE - Naar de bekende Fanclan... Regels || Index || AffiliatesOp een oude mistige heuvelrug staat een kasteel. Een heel erg simpel uitziend kasteel, maar men zegt dat je er 's nachts het gejammer van de vervloekte zielen kunt horen. Want ondanks dat dit oude kasteel normaal lijkt, is niks minder waar. In het duister kun je schimmen zien bewegen achter de ramen, zacht geblaas in het duister. Want er rust wel degelijk een vloek op dit kasteel, iedereen die er ook maar een voet binnen zet, wordt onherroepelijk veranderd in een kat... Curse of the Castle is een RPG waarin magie en vloeken wel degelijk bestaan. In deze RPG speel je een kat in deze dynamische samenleving in het kasteel. Is jouw kat altijd al een kat geweest en maar perongeluk dit kasteel tegengekomen? Is jouw karakter een mens die zo dwaas is geweest om ten prooi te vallen aan de vloek? Of ben je misschien wel een ras-kasteelkat die altijd al hier gewoond heeft? Kan je karakter met de nieuwelingen omgaan die zich totaal niet met hun kattenlichaam om kunnen gaan en de gewoonten niet kennen? Of kan je karakter wel omgaan met het idee dat hij voor altijd een kat is...? Stap Curse of the Castle in en vind het uit! Op Curse of the Castle speel je al je karakter vanaf één account! Naam: Soort: [ RPG ] Onderwerp: Katten en vloeken Omschrijving: Zie hierboven Link: http://cursedcastle.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding: - |
|
|
|
| |
Lianne 64
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 14:11 | |
| Ziet er awesome uit! De Lay-out is heel netjes en lekker overzichtelijk en ik vind het persoonlijk heel prettig er uit zien voor het oog. Niet te druk of te eentonig. Ik heb me aangemeld~ Keep it up ;D |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 14:34 | |
| Het is echt een mooi forum, ik heb me meteen aangemeld toen ik het promotietopic zag <3
Ik hoop dat er veel leden komen en het forum lekker actief wordt |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 17:29 | |
| Ja! Eindelijk! Ik ga me onmiddellijk aanmelden! 't Ziet er echt fantastisch uit Babs! Ik heb best wel lang kunnen wachten met aanmelden hé? *Proud* |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 17:56 | |
| Haha hartstikke bedankt voor alle positieve feedback mensen^-^!
Ik hoop dat het actief kan blijven :3 |
|
| |
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 19:33 | |
| Ik heb me ook aangemeld, en het ziet er super uit ^^ Ik heb alleen een klein probleem: ik kan mijn account niet activeren, er is gene mail verstuurd :3 Of moet dit door een beheerder gedaan worden? |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 19:39 | |
| Ik zal je account activeren, geen zorgen |
|
| |
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 19:39 | |
| Bedankt ^^ Het account heet Spotted |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 19:41 | |
| |
|
| |
Sarah 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 28 aug 2013 - 19:41 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle do 29 aug 2013 - 9:55 | |
| Geen probleem! |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle do 29 aug 2013 - 10:37 | |
| Prachtige site! Netjes. Ik ga me er zeker op aanmelden -- Gewoon super tof ;] |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle do 29 aug 2013 - 11:14 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 4 sep 2013 - 21:20 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 641 berichten geplaatst We hebben 20 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Masked Nieuws- Het Cursed Castle heeft een goede eerste week gehad! Ik wil alle nieuwe leden bedanken voor het een kans geven van dit forum. - De hoge rangen audities zijn geopend - De eerste Trial is gehouden, we wensen Alea veel succes met haar Trial! Coming Soon- De hoge rangen - Een verhaallijn |
|
| |
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 4 sep 2013 - 23:12 | |
| Hele mooie site, ik heb me trouwens geregistreerd als Masked |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 4 sep 2013 - 23:18 | |
| Oké^-^ Bedankt voor de registratie! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle di 10 sep 2013 - 15:05 | |
| Super site. Netjes afgewerkt met een origineel onderwerp en veel potentie qua mogelijke verhaallijnen en spanning. Ik vond de FanClan altijd al leuk dus de site zelf ook. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 11 sep 2013 - 16:16 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 749 berichten geplaatst We hebben 21 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Undertaker Op dit moment zijn er 29 karakters De jammerklachten en het gekrijs steeg op vanuit het diepe duister. Ik rende zo hard als ik kon, weg van alles, maar er was geen uitweg. Elk pad en elke weg kan doodlopen en ik heb geen flauw idee meer waar ik ben. Het enige wat ik weet is dat ze me op mijn hielen zitten en dat als ik stop met ren... Dit nog wel eens mijn einde zou kunnen betekenen... Lees meerNieuws- Nog steeds zijn de hoge rangen geopend, je kunt tot 20 september auditeren! - Er is een wedstrijd geopend voor de leden van het Cursed Castle - De eerste verhaallijn is geplaatst! Een voorproefje staat hier boven. We hebben iedereen nodig voor deze verhaallijn, want de leden bepalen deels de uitkomst! Coming Soon- De hoge rangen - Een vervolg verhaallijn! --- Bedankt Waz^-^! |
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle wo 18 sep 2013 - 18:09 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 828 berichten geplaatst We hebben 21 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Undertaker Op dit moment zijn er 29 karakters De jammerklachten en het gekrijs steeg op vanuit het diepe duister. Ik rende zo hard als ik kon, weg van alles, maar er was geen uitweg. Elk pad en elke weg kan doodlopen en ik heb geen flauw idee meer waar ik ben. Het enige wat ik weet is dat ze me op mijn hielen zitten en dat als ik stop met ren... Dit nog wel eens mijn einde zou kunnen betekenen... Lees meerNieuws- Nog steeds zijn de hoge rangen geopend, je kunt tot 20 september auditeren! Er zijn nog twee dagen over! - Er is een wedstrijd geopend voor de leden van het Cursed Castle - De eerste verhaallijn is geplaatst! Een voorproefje staat hier boven. We hebben iedereen nodig voor deze verhaallijn, want de leden bepalen deels de uitkomst! Coming Soon- De hoge rangen - Een vervolg verhaallijn! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle zo 22 sep 2013 - 12:18 | |
| Met de wedstrijd die gaande is op CotC kunnen mensen ook tekeningen winnen van Babs en van mij. Dus k zeg maar even, als je je nu nog registreert, kun je ook meedoen en die prijzen winnen. K doe zelf niet mee though. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle | |
| |
|
| |
|