Welkom.
Ja, je hoort het goed, Panther sterft op vroege leeftijd. Waarom? Ik wil niet dat ze nog eens weggegeven wordt en ik wil graag dat ze in mijn handen sterft. Ik zoek dus een klein aantal dingen, want ze sterft niet zomaar.
Panther is een avontuurlijke poes, die goed met veel katten kan opschieten. Ze wenst graag kittens, die gaat ze dus krijgen. Ze leert een RiverClankater kennen, die ze gelijk mag. Al snel is ze drachtig, zonder partnerschap, ze kennen elkaar amper. Ze besluit het hem te vertellen, maar hij wilt het niet. Hij zegt dat hij er niets mee te maken wilt hebben, wat Panther al een grote, mentale klap geeft. Langzaam gaat ze dus de nursey in, met soms nog uitstapjes om haar verdriet te vergeten. Op een morgen, als ze hoogzwanger is, wordt ze door een onbekende zwaar toegetakeld en red het tot het kamp. Door het ongeluk komen de kittens al snel en ze was te zwak en onvoorbereid om kittens te krijgen. Ze sterft iets na de geboorte, door haar zwakte krijgt ze een ziekte die haar fataal wordt. Ze worden overgeplaatst naar een pleegmoeder.
Nu zoek ik dus DE KATER, moet RiverClan zijn, verder maakt het weinig uit.
De moordenaar, ik open gewoon voor de geboorte een open topic en je mag gewoon inspringen en haar verwonden, gelieve niet gelijk. je hoeft dus niet te melden dat jij de moordenaar wilt zijn.
En een pleegmoeder.
En vrienden die haar steunen.
xx