Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Skull
Member
Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT]   Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 20:47

Skullfur
Female • Warrior • SINGLE

•Small Lake

"Oké dan.. Maar waag het niet om iets uit te halen." Skullfur grinnikte. Toen ze de druk van haar af voelde gaan sprong ze op. Stijfjes schudde ze zich uit. Ze maakte haar rug bol en ontspande die weer. Met haar nagels klauwde ze in de grond. "Oef... Veel beter.", zuchtte ze. Ze keek terug naar de kater. Haar ogen knepen samen. Ze legde haar oren plat in haar nek, maar ze deed niets. Skullfur ging liggen en draaide zich om, om haar poot te wassen.
~Flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Blithesoul
Member
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Blithesoul
BerichtOnderwerp: Re: Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT]   Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 21:55

Dicht tegen de rand van het kamp aan zat Blithesoul in mekaar gekrompen tegen de koude. Nog even zuchtte de kater waarna hij ging opstaan en naar de uitgang van het kamp stapte. Als hij de hele dag gewoon zou blijven zitten, zou hij totaal niet nuttig zijn geweest voor de clan. Niet dat er zeer veel kans was om iets te kunnen vangen, maar als hij niet probeerde had hij zeker niets. Maar al snel vertraagde Blithesoul zijn pas als hij een stem hoorde schreeuwen om hulp een stem die dichter en dichter kwam. Opeens kwam een WindClan apprentice het kamp binnen. Blithesoul herkende die onmiddellijk onder de naam Skypaw. 'Daarbuiten is jullie clanmate in gevaar, Lionroar kan wel sterven! En wat doen jullie? Jullie zitten hier maar een beetje!' miauwde hij dan. 'Nou... Komt er nog iemand?' Vervolgde hij. Zonder een moment te twijfelen trippelde de langharige kater naar de apprentice toe. 'Waar is Lionroar? En wat is er met hem?' vroeg hij rustig maar ergens wel een beetje gehaast aan de apprentice. In stilte hoopte de kater dat er nog een aantal andere warriors zich zouden verzamelen.
Skypaw
Member
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT]   Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 23:26

Skypaw keek de warrior beduusd aan, hij had niet verwacht dat er nog een reactie zou komen. Snel zei hij:"Ze zijn biij small lake, Lionroar is gewond en aan het vechten met Skullfur!" Hij zag de verschrikkelijke beelden nog steeds voor zich. "Je moet me helpen Blithesoul, de warriors luisteren niet naar mij...
Lionroar
Member
Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT]   Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 7:51

Vanuit zijn ooghoek zag hij de jonge Irispaw liggen, met een gescheurd oor. De apprentice lag buiten westen, dat kon hij gemakkelijk zien omdat alleen haar buik omhoog en omlaag ging. De rest van haar lichaam bewoog niet meer. "Blijf hier staan, waag het je niet om iets te doen," Miauwde hij naar de grijze kattin, waarna hij op Irispaw afliep. Hij hield de poes echter niet uit zijn oog, want hij was op een aanval voorbereid. Hij begon aan het oor van Irispaw te likken, om de wond schoon te krijgen. Meer kon hij eigenlijk niet voor haar doen. Hij was zelf ook ijskoud, dus de apprentice verwarmen zou hem nooit lukken.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT]   Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT] - Pagina 2 Icon_minitime

Please help me, i'm going crazy! [OPEN && SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: