A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dandelionpaw
Member
A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] DPKsfdL
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Dandelionpaw
BerichtOnderwerp: A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]   A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 19:43



Als een blaadje dat over het water gleed, schoof zij over het ijs. Angstgeur was in de lucht te hangen, hoewel het zo komisch was in haar zo te zien glijden. Haar nagels scheurden over het ijs. Inzakken of de kant op klimmen zou een van de moeilijkste opdrachten zijn. Ze had zulke lichte botten als van een vogel, en ze at nooit veel. Klimmen zou moeilijk zijn als ze niet goed in vechten was, en jagen was haar enige talent. "H-help..!" Riep ze, op een normale, geen harde toon.


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosypaw
Member
A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] DPKsfdL
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ 9 moons
Gender:
Rank:
Rosypaw
BerichtOnderwerp: Re: A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]   A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 14:25

ROSYPAW
Met bijna onhoorbare pootstappen kuierde de tweekleurige leerling over het Riverclan territorium. Enkele scherpe windvlagen sneden in haar zwart witte gelaat en als bescherming kneep ze haar bladgroene oogjes toe. Pas toen het weer bijna windstil was opende ze deze weer. Ze haatte Leafbare, de koude, de sneeuw. Alles aan het seizoen mocht ze niet. Waarom kon het niet gewoon voor eeuwig Greenleaf blijven? Terwijl de poes mokkig verder liep richting de rivier spitste ze haar oortjes nieuwsgierig naar voren toen een stem haar gehoorstelsel bereikte. "H-help..!" Nieuwsgierig keek ze richting de rivier, en inderdaad, er was een kat die hulp nodig had. "Wat doe jij daar?" Miauwde ze terwijl ze haar beide wenkbrauwen optrok zodat er een frons op haar voorhoofd kwam te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionpaw
Member
A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] DPKsfdL
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Dandelionpaw
BerichtOnderwerp: Re: A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]   A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 0:24



"Wat doe jij daar?" Ern zucht verliet haar bekje. Hulp! Ze keek op en zag een andere Riverclan leerling staan. Ze kneep haar ogen tot spleetjes. Deze kende ze niet al te goed. Of ze was het gewoon even vergeten. "I-Ik wou de r-rivier over s-steken toen ik uitgleed," Verklaarde ze bibberend.


Terug naar boven Ga naar beneden
Rosypaw
Member
A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] DPKsfdL
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ 9 moons
Gender:
Rank:
Rosypaw
BerichtOnderwerp: Re: A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]   A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 10:59

ROSYPAW
Verveeld ging ze zitten met haar groene blik op de lichtgekleurde poes gericht. Nog steeds spookte de vraag hoe die leerling daar was geraakt rond in haar hoofd, maar daar kreeg ze algauw antwoord op. "I-Ik wou de r-rivier over s-steken toen ik uitgleed," Sprak ze al bibberend. Rosypaw greens en schudde afkeurend haar tweekleurig kopje. Hoe dom, dacht ze onuitgesproken. Hierna tilde ze haar pootje op en begon ze die rustig proper te maken met haar roze tong. Sommige stukjes sneeuw die er nog aan hingen smolten weg door de warmte die ze nu voortbracht op haar voorpootje, maar de bedoeling was eigenlijk dat ze al het zand weg kreeg. "En waarom zou ik je helpen? Ik schiet er niets mee op." Miauwde ze onder het likken door, waarna ze haar pootje weer op de grond zette en met een scheve grijns naar de kattin keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionpaw
Member
A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] DPKsfdL
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Dandelionpaw
BerichtOnderwerp: Re: A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]   A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 14:01



"En waarom zou ik je helpen? Ik schiet er niets mee op." Al bibberend midden in de rivier hoorde ze de woorden aan. Ze trok haar nagels in, en viel met een klap op het ijs. Het deed pijn, maar het moest even. Wat ze nu zou doen zou haar drijven tot wanhoop, zodat ze wel op de rand moest klimmen. Ze deed het nog eens, en nog eens. Haar kin begon pijn te doen. Een kleine *krak* doorklonk haar oren. Haar haren gingen wat overeind staan. Ze sprong op, dichterbij de rand, en duwde zich naar de andere kant, en zo weer een paar keer. Zo maakte ze vaart. Ze gleed uiteindelijk zo snel dat ze op de andere kant schoof. Nu was de leerling aan de andere kant van de rivier. Het ijs dat hun scheidde. Ze hield haar ogen tot spleetjes en herkende de andere leerling nu. "Rosypaw?" Vroeg ze zacht. Dit kon ze amper geloven! Ze kende de kattin niet lang, maar dacht wel dat ze wat aardiger zou zijn. "Misschien zou je eer van leider krijgen. Als je mij misschien had geholpen kon ervoor zorgen dat hij je eerder krijger zou maken!" Schreeuwde ze in haar hoofd, maar ze hield haar kop dicht.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]   A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A day like this I want to stay away[Rosypaw][SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: