|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 19:13 | |
| Na een tijdje denken hebben Wazoula ik en Babs een geschikte keuze gemaakt, we zijn blij haar te mogen verwelkomen in het team.
Gefeliciteerd;
MOONFUR! |
|
| |
526
| |
| |
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 19:18 | |
| Gefeliciteerd, Moonfur^^ Ik weet bijna wel zeker dat je het goed zult doen^^ Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 19:23 | |
| Gefeliciteerd Moonfur ^_^ Je zult een geweldige mod zijn ^_^ |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 19:30 | |
| *krabt in nek* Ghehe, dank jullie (; Ik zal proberen mijn taak als Mod zo goed mogelijk te verrichten xd |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 19:34 | |
| Ah joh, niet zo verlegen! Dat gaat je wel lukken Tenslotte kunnen wij leden allemaal een steentje bijdragen door goede posts te maken, discussies uit te sluiten (gheghe, hoor wie het zegt XD), ABN kunnen typen en je natuurlijk genoeg ruimte te gunnen! |
|
| |
137
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 20:22 | |
| wat een gescroll om bij de naam te komen... nu doet mijn duim pijn
proficiat, we hebben een winnaar, je wint ook een sportauto-wiel-ventiel-dopje Soft like fuzz? Deadly like hell... |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 20:27 | |
| GEFELICIFLAPSTAART Whoo~ Iemand om te dwingen me te helpen>:3-Honeyfeather hierxD- Geen zorgen~ I will help ya:3 A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 20:40 | |
| @ Goldfuzz; O My Cat! Dat heb ik altijd al willen hebben, hoe wist je dat ;o?
@ Foxpaw; NOOS, ik ben te jong om en slaafje te zijn xd En dat is je geraaie ook, want ik weet nu al niet wat ik moet doen D:
@ Iedereen; Ligt het aan mij... Of zijn al de Mods/Admis uit TC ? Op Fluffyfur na, maar die zat er eerst toch ook in eh D: ? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team wo 29 dec 2010 - 20:54 | |
| WHOOOOT =D
Gefeliciteerd =D Nu kan ik nog een mod lastig vallen met mijn breinbrekers over namen en al dat soort dingen x) Bereid je voor.. *Eng deuntje*
Maar succes als mod je doet het vast goed =D *Denkt na wie Moonfur nog meer was qua accounts.. (AA)* |
|
| |
846
| |
| |
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team do 30 dec 2010 - 11:10 | |
| Gefeliciteerd Moonfur!!!! |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team do 30 dec 2010 - 11:12 | |
| van harte gefeliciteerd Moonfur ^^ *Darkpaw neemt petje af* petje: - Spoiler:
XD veel plezier er mee!!! |
|
| |
54
| |
| |
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team do 30 dec 2010 - 14:23 | |
| @ Risingpaw; *zenuwtrekt bij oog* NEE. *verstopt dumping place topicje* Je maakt me bang ;-;...
@ Night; Lol. Heb nu al nachtmerries van die vage kater xd. Hij stalkt me gewoon, LAAT HEM STOPPEN. Ik heb mijn rust hard nodig *wijst dramatisch*
@ Darkpaw; Oh Mah Cat xd, die is awesome ;D! IRL heb ik een petje met mijn eige naam erop, hoe ik eraan kwam ben ik vergeten o_o
@ Heatpelt; Oh, hebt U niet gewoon stiekem een zesde zintuig >;U ?
@ Iedereen; Dank U Schön! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team do 30 dec 2010 - 15:21 | |
| Ik kom ook nog even stalken hoor ^^ GEFELICITEERD MOONFUR!Raindrop en Sandstorm zijn trots op hun kits Wrenkit en Aube ^^ Yay! |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team do 30 dec 2010 - 15:42 | |
| @ Kittyheart; Dank U Schön xd Stalkertje dat je bent ;o! Ghehe, en dat ondanks het feit dat hun schepper blonde kindjes in de war brengt, *hint hint hinterdiehint* xd... Je snapt me vast ooit wel (; |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team do 30 dec 2010 - 15:51 | |
| Stalken.. als dat nu eens een vak op school was! *snapt hint * ik medelijden hebben met schattige blonde kindjes gaat nu arm schattig blond kindje laten antwoorden op ander blond schattig kindje ^^ |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team do 30 dec 2010 - 15:57 | |
| Lol, zit je in een prullenbak of zo naar me te loeren xd! Jippie ;D Dank U... Jij bent toch niet toevallig blond eh xd ? OE 99ste post. Ik wil mijn 100ste in de RPG hebben >;U |
|
| |
| Onderwerp: Re: Welkom bij het team | |
| |
|
| |
|